ניתוח אף רופא מומלץ ואיך למצוא אחד כזה

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף רופא מומלץמטרתו של ניתוח אף שאותו תרצו לעבור יכול להיות כפול. מצד אחד הוא יכול לבוא כתוצאה מרצון שלכם לבצע שינוי אסתטי של האף מתוך מחשבה לשפר את המראה החיצוני שלכם ואילו מצד שני הוא יכול לנבוע כתוצאה מצורך רפואי, למשל פגם מולד או כתוצאה מטראומה כלשהי, המובילים לקושי בתהליך הנשימה וזרימת האוויר אל הגוף.

תהה הסיבה אשר תהיה, בשני המקרים, כאשר אנו ניגשים לביצוע תהליך ניתוח אף רופא מומלץ הוא הכרח. למרות שניתוחי אף נפוצים מאוד בעולם ועל אף היות של הניתוח ותיק בעולם הניתוחים, כאשר מצטרפים אליו כל העת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, הרי שעדיין מדובר באחד מהניתוחים המאתגרים והסבוכים ביותר. ניתוח אף, שהתוצאה שלו חייבת להיות מושלמת, צריך שגם יעבור בשלמות וללא דופי ולכן יש צורך לתכננו בדייקנות רבה ולהיות מדויקים גם תוך כדי הניתוח. זו הסיבה שבחיפוש אחר ניתוח אף רופא מומלץ הוא לכתחילה.

ניתוח מורכב

לא רק התוצאה צריכה להיות מושלמת אלא התהליך כולו ולכן ניתוח אף רופא מומלץ הוא דרישה בסיסית.  אלא שבסופו של דבר מדובר בניתוח כירורגי מורכב, עם חתכים ופרוצדורה פולשנית הנערכת תחת הרדמה ותהליך החלמה ארוך. מעבר למיומנות הרפואית הגבוהה הנדרשת ולציוד המתקדם, הרי שבניתוח עצמו אנו מתעסקים במבנה השלד של הגוף (גם אם הוא רק באף). יש לכך שתי משמעויות: ראשית אנו מעצבים בפועל מחדש את הגוף – ונרצה שהעיצוב ייצא לשביעות רצוננו אך בנוסף, אנו גם נוגעים ומתעסקים באיברים החיוניים לתהליך הנשימה וכאן כל טעות יכולה להיות קריטית. 

יש האומרים שניתוח אף צריך להתבצע לא רק על ידי מנתח פלסטי אלא גם על ידי מנתח שהוא גם רופא אף אוזן גרון. הפרקטיקה לא גורסת כך תמיד אבל בכל מקרה בעת ניתוח אף רופא מומלץ הוא משהו קריטי. יש הפונים לניתוח שכזה לאחר שיחה עם מזכירה הוא עם איש מכירות או על סמך מודעה פתיינית בכלי המדיה. עם כל הכבוד ליכולת השכנוע, מומלץ לפני הליך כזה להתייעץ ולדבר עם הרופא המומחה עצמו.

לא מעט מקרים שחווינו, חייבו אותנו כמנתחים ורופאים להתייחסות שונה תוך כדי הניתוח. למשל ניתוח אסתטי שהתגלגל לשילוב עם ניתוח רפואי לאחר שבתחילת הניתוח נתגלתה בעיה רפואית שלא הייתה חשופה עד לאותו הרגע. יש חשיבות מבחינת ניצול משאבים וזמן החלמה, לעשות ניתוח משולב ולא לבוא לניתוח שני ולכן לרופא מומחה בשני התחומים חשיבות רבה.

ניתוח אף רופא מומלץ ותקשורתי

בסופו של דבר לכולנו יש חלומות ובמקרה שלנו חלומות על אף מושלם בצורה שאנחנו מדמיינים. בפועל, לא כל החלומות שלנו יכולים להתגשם בכל המקרים. צורת האף שלנו או מגבלות שונות אולי ימנעו מאיתנו את החלום האידיאלי. לכן, יש חשיבות רבה להגדרת הציפיות והרצונות שלנו ואחר כך חשיבות רבה יותר לתיאום ציפיות ורציונאליות. בסופו של דבר נרצה אף יפה אבל שיהיה גם פרופורציוני לשאר הפנים שלנו ולא פחות חשוב שלא יפגע מבחינת התפקוד העיקרי – הכנסת אוויר לגוף. את כל המידע והאפשרויות משיגים על ידי פגישת ייעוץ מקדימה עם המנתח או הרופא. הוא יכול להכיר את המגבלות ומה ניתן לעשות ומה לא ולתקשר איתך את התהליך כולו כדי שיהיה ברור ויפחית חרדות.

גם הטכנולוגיה החדישה משרת אותנו. למכונים  ומרפאות מקצועיות ישנן תוכנות מחשב מתקדמות המאפשרות לבצע הדמיה של האף והפנים שלנו לאחר הניתוח כדי שנוכל לקבל מושג על התוצאות שיתקבלו. בירור ותקשורת מול הרופא תבטיח כי נוכל לתכנן יחד את האף הנכון עבורנו, בלי הפתעות ולשביעות רצוננו.

ניתוח אף רופא מומלץ ועוד פרמטרים

אז כאשר נלך לבצע ניתוח אף רופא מומלץ הוא הדבר הראשון שיש לחפש. אבל איך נעשה זאת? על סמך אילו פרמטרים? קודם כל נציין על סמך מה לא נבחר את הרופא. לא נבחר רופא רק על ידי הפרמטר של המחיר. העובדה שניתוחי אף פופולאריים במיוחד מביאה הרבה אנשים לראות בהם כסף קל ואזי צומחים כל מיני רופאים לשעה ומאכרים כאלו ןאחרים המבטיחים הבטחות בלי כיסוי. חשוב לזכור כי בסופו של דבר מדובר בתהליך ניתוחי מורכב. לא הינו מעיזים ללכת למנתח מוח הכי זול והדין דומה גם בניתוחי אף. חשוב לזכור כי ניתוח אף מייצר שינוי קבוע. ברוב המקרים, אי אפשר להחזיר את הגלגל אחרוה. זה אומר שאנחנו חייבים להצליח בניסיון הראשון והאחרון ולכן גדלה החשיבות בבחירת ניתוח אף רופא מומלץ.

המלצות ותיק עבודות

היתרון הגדול בעובדה שניתוחי אף כל כך פופולאריים היא שישנם הרבה מאוד אנשים שעברו את הניתוחים לפניכם. וזה אומר שישנם הרבה אנים מהם תוכלו לקבל המלצות. גם על סוגי הניתוח השונים אבל גם על ניתוח אף רופא מומלץ על ידם. כבר סיפרנו על החשיבות הרבה שבקשר טוב עם הרופא, לא ברמה החברית אלא ברמה התקשורתית של קבלת מידע בפתיחות וביושרה. אנשים שהיו מרוצים מהרופא שלהם ומהתוצאות שיצאו חת ידיו ישמחו לספר לכם עליו ולחלופין להתריע במקרה של רופא לא מוצלח. בקשו מהרופאים שעימם נפגשתם להציג לכם את תיק העבודות שלהם ולנסות להתרשם מרמת הביצוע.

ושוב, הדבר החשוב ביותר הוא רופא שתרגישו אתו בנוח. יש חשיבות רגע לפגישות המקדימות. בהם לא יעוברו רק עניינים רפואיים וערכו בדיות אלא גם יבנה הקשר. בסופו של דבר בהרבה מקרים ניתוח אף הוא נושא רגיש של מראה ותחושות בטחון וכד' עם נגיעות פסיכולוגיות. אל תתביישו, תפתחו בפני הרופא ותגידו לו את אשר ליבכם ואת החלומות שלכם. הוא מצידו ינסה ליישם אותם לשביעות רצונכם המלאה.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!