מה הן תופעות הלוואי האפשריות של ניתוח אף?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תופעות לוואי של ניתוח אף בו. ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הנפוצים ביותר המבוצעים מידי שנה, אך גם הוא נושא את אותם סיכונים פוטנציאליים בדומה לכל ניתוח אחר.

לצד השגת המטרות האסתטיות, שמירה על הבריאות הכללית צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של המטופל והמנתח.

למרות שרוב ניתוחי אף הם פשוטים, מטופלים צריכים להיות מודעים לתופעות הלוואי והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בניתוח. דיון בסיכונים אלו עם מנתח מנוסה הוא חיוני להבטחת תוצאה בריאה.

סיכוני ניתוח אף מופחתים אם בחרתם במנתח מיומן

כשזה מגיע להבנת הסיכונים של ניתוח פלסטי, חשוב להביא בחשבון את הסיכונים הכרוכים בכל ניתוח, כמו גם את הסכנות הנלוות להליך הספציפי. הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לניתוח אף כוללים:

  • חוסר תחושה באף
  • דימום מהאף
  • צלקות בבסיס האף
  • התפרצות כלי דם קטנים על פני העור
  • נפיחות
  • נזק עצבי קבוע
  • תוצאות שאינן רצויות המחייבות תיקון לגרסה המקורית של ניתוח האף.

בחירת מנתח קוסמטי מוסמך עשויה להפחית באופן משמעותי את הסיכונים הבריאותיים הקשורים לניתוח אף. מטופלים צריכים לנצל את פגישת הייעוץ הראשונית טרם הניתוח על מנת לשאול שאלות אודות ההליך, לרבות סיכוניו, יתרונותיו ותופעות הלוואי. בנוסף, בעקבות הוראות ראשוניות של המנתח והקפדה על טיפול נאות לאחר הניתוח, ניתן למנוע סיבוכים בריאותיים.

תופעות לוואי אפשריות לטווח הקצר

 ניתוח אף הוא הליך אישי מאוד, ותופעות הלוואי ישתנו על פי ההליך הספציפי אותו עובר כל מטופל. למידת תופעות אלו, השפעותיהן, מה הן, וכמה זמן הן נמשכות, יסייעו למטופל לחוש בטוח יותר לגבי החלטה חשובה זו, והוא יוכל לחזות בנוחות יותר את תהליך ניתוח האף.

ניתוח אף הוא אחת הדרכים העוצמתיות ביותר לשיפור המראה. יחד עם זאת, מכיוון שהוא כרוך בשינויים משמעותיים בעצם האף והסחוס, מטופלים עלולים לחוות כאב או אי נוחות לאחר ההליך. למרבה המזל, אי נוחות זו בדרך כלל קלה ורוב המטופלים מוצאים כי משככי כאבים קלים מספיקים על מנת לסייע להם להתמודד עם כאב זה.

תופעת לוואי קשורה לניתוח אף: שטפי דם

הופעת שטפי הדם לאחר הניתוח משתנה בהתאם לרגישות המטופל והיקף הניתוח עצמו. בדרך כלל, מתרחשים שטפי הדם באזור שמסביב לעיניים והם עשויים להימשך עד עשרה ימים.

חבורות אינן מהוות סימן לסיבוכים חמורים יותר, אך על המטופל לעקוב אחר מצבו בימים שלאחר הניתוח. אם משהו נראה לא תקין, יש להתייעץ עם הרופא. בדרך כלל נחוץ לנוח במהלך השבוע הראשון של ההתאוששות על מנת למנוע החמרה של תופעות הלוואי.

תופעת לוואי נפוצה: נפיחות סביב העיניים והאף – נפיחות זו בולטת ביותר בימים שלאחר הניתוח, אך משתפרת במידה ניכרת לאחר כשבועיים. אך לעיתים הנפיחות הקלה עשויה להימשך חודשיים עד חצי שנה לאחר ניתוח האף, והתוצאות הסופיות של הניתוח ניכרות בדרך כלל לאחר שנה.

צלקות לאחר ניתוח אף

ניתוח אף מסתיים בהותרת צלקות זעירות, אך לרוב הן אינן מורגשות. החתך הדרוש לניתוח האף מבוצע על החלק הפנימי של הנחיריים, במקום בו הצלקות מוסתרות לחלוטין.

החתך מחלים בדרך כלל היטב ומותיר אחריו רק צלקת עדינה מאוד בה בקושי ניתן להבחין. בכל סוג של ניתוח פלסטי באף, הסימנים החיצוניים הקבועים הם מינימאליים ביותר.

ראו גם:
ניתוח לאף שקוע – מגלשה

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!