מתי ניתן לקבל מקופת החולים מימון לניתוח אף?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף במימון קופת החוליםניתוחי אף, שנחשבים לניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל, אינם מהווים חלק מסל הבריאות, היות וברוב המקרים לא קיימת סיבה רפואית לביצוע הניתוח, ולכן המטופלים פונים למנתחים פרטיים, הגובים מחירים יקרים.

אלא שבמקרים מסוימים, קופת חולים כללית וקופת חולים מאוחדת מאפשרות ללקוחותיהן לעבור ניתוחי אף, במחירים הזולים באופן משמעותי ממחיר השוק.

ראשית חשוב שתבינו מהו בכלל ניתוח אף

תחת הליך זה נכללים טיפולים שונים שנועדו לתקן את המראה של האף, במידת הצורך. כרבע עד שליש מהמנותחים בישראל הם גברים והשאר נשים. הניתוח עצמו יכול להיות מבוצע תוך כדי טשטוש עמוק או לחילופין בהרדמה מלאה, וזאת בהתאם לפרוצדורה הנדרשת, למצב המטופל ולהעדפת הרופא.

במהלך הטיפול מבצע הפלסטיקאי מגוון רחב של פעולות כגון שיוף הסחוס, עיצוב הנחיריים, הסרת קונכית האף, סילוק גומות בלתי רצויות, יצירת אף סולד ועוד. חלק מהניתוחים יכולים להיות מבוצעים ללא הסרה של העור, וזאת כאשר הטיפול מבוצע מתוך הנחיריים עצמם.

בסיום הניתוח לא ניתן עדיין להתרשם מהמראה החדש בשל תופעה של נפיחות והיווצרות שטפי דם מקובלים. אין מדובר בתופעות שמצביעות על בעיתיות אלא במצב טבעי שחולף מעצמו. כדי להבטיח החלמה מלאה, יש להימנע מפעילות גופנית במשך כחודש וכן מחשיפה לשמש.

שוק חופשי – מחירים גבוהים

אחרי שסקרנו בקצרה את מהותו של ניתוח האף, נספר שהביקוש לטיפול זה הוא מהגבוהים בישראל. הדרישה באה מקרב בני נוער, חיילים משוחררים, אנשים צעירים וגם מבוגרים. בשל הביקוש המשמעותי ובשל העובדה שמדובר על פעולה אסתטית בעיקרה, מחירו של הטיפול איננו זול.

הביקוש הגבוה לניתוחי אף משפיע באופן ישיר על המחיר, במיוחד בהעדר פיקוח ממשלתי. החדשות הטובות הן שבשנים האחרונות החלו להיכנס לתחום הרפואה האסתטית גם קופות החולים השונות. ארגוני בריאות אלה, שפועלים על פי חוק בריאות ממלכתי ובהתאם להנחיות וועדת סל הבריאות, הבינו שיש להן מקום חשוב גם בתחום זה.

קופת חולים כללית מממנת למבוטחיה הליכים אסתטיים

קופת חולים כללית, הקופה שמשרתת את מספר המבוטחים הגבוה ביותר בישראל, מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים בהנחות משמעותיות. בדיקה של נתוני הקופה מעלה שגם כאן – הדרישה לניתוחי אף הינה הגבוהה ביותר מבין סך הטיפולים הקוסמטיים והאסתטיים שזמינים ללקוחות.

יש לציין שעל שההנחות בעלות הטיפול הינה דיפרנציאלית, כלומר העלות יכולה להיות שונה ללקוחות שונים. הדבר נובע מכך שחלק מלקוחות הקופה רכשו ביטוח רפואי נוסף (ביטוח "מושלם", למשל, או כזה המכונה ביטוח "פלטינום") בעוד שאחרים לא רכשו ביטוח כזה.

הלקוחות שרכשו אחד מהביטוחים המשלימים הללו יהיו זכאים לניתוח אף בהנחות משמעותיות ביותר אך גם מי שלא רכש ביטוח כזה יוכל לעבור את הטיפול בהנחה מסוימת בבתי החולים של הקופה.

גם קופת חולים מאוחדת מציעה מימון לטיפולים אסתטיים

בדומה לקופת חולים כללית, גם קופת חולים מאוחדת הבינה כבר לפני כמה שנים את המשמעות שמעניקים לקוחותיה לטיפולים אסתטיים מסוגים שונים. כארגון שנועד לשרת את לקוחותיו ולספק לו מגוון רחב של שירותים החליטה קופת חולים זו להגיע להסדר עם מרכזים רפואיים פרטיים שמציעים ניתוחי אף וטיפולים נוספים.

למרות שהשירות איננו ניתן על ידי הקופה באופן ישיר, מדובר על שירותים מוזלים למבוטחים וגם כאן – בעיקר למבוטחים שרכשו ביטוח משלים.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!