ניתוח אף בזמן הצבא: מי מממן?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף בזמן הצבאניתוח אף הינו אחד מסוגי הניתוחים הפלסטיים שאפשר בהחלט לבצע גם בגילאים צעירים יחסית. היות וצעירים רבים שלא הספיקו, מסיבות שונות, לבצע את ניתוח האף לפני גיוסם לצבא, רבים מהם מתעניינים בהליך במהלך השירות הצבאי.

מאמר זה מסביר את התנאים, המגבלות והאפשרויות, או העדר האפשרויות, לביצוע ניתוח אף במהלך השירות הצבאי.

הצבא לא משלם

צבא הגנה לישראל מתמודד, כידוע, עם מצוקה תקציבית לא פשוטה. לכן, מאוד לא מפתיע לגלות שהצבא לא מממן לחייליו טיפולים רפואיים שאינם מחויבים המציאות. אי לכך, הסיכוי לקבל אישור לביצוע טיפולים קוסמטיים כגון ניתוח אף במימון של הצבא קלוש ביותר.

המקרים היחידים כמעט שבהם יכול חייל לעבור ניתוח פלסטי באף או במקום אחר בגוף יתרחשו במידה והחייל נזקק לטיפול זה כתוספת על טיפול אחר. חייל שנפצע באפו, למשל, וזקוק לטיפול עקב כך, יתכן שיוכל לשלב גם עיצוב של האף במידה והדבר מתבקש.

עברתם ניתוח אף על חשבונכם? גם זמן הניתוח וההחלמה על חשבונכם

לבד מסוגיית התשלום, יש עוד מספר גורמים שרלוונטיים לחיילים או למלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון) שמתעניינים בניתוח אף בזמן שירותם הצבאי. רבים שואלים את עצמם האם ישנה אפשרות לעבור את הניתוח האסתטי בזמן השירות הצבאי במידה ועושים זאת באופן פרטי.

התשובה לשאלה זו איננה חד משמעית. כדי לקבל אישור לביצוע ניתוח קוסמטי עשויים לעמוד לעיתים בפני מצב שבו נדרשים להמתין עד לשחרור. מאידך, ישנם מקרים שבהם ניתן לקבל אישור לטיפול כזה בתנאי שהחייל מוכן לקחת בחשבון שתידרש תקופה של דח"ש (דחיית שירות). משמעות הדבר היא שהתקופה של הניתוח וההחלמה ממנו הינה על חשבון החייל ולא על חשבון שלטונות הצבא.

רופא היחידה צריך להמליץ

מי שבכל זאת רוצה לעבור ניתוח אף במהלך השירות הצבאי, צריך להבין שיהיה עליו לעבור דרך רופא היחידה, שימליץ על ההליך, לעיתים דרך הקר"פ. במידה ומתקבל האישור המיוחל, יוכל החייל לחפש לעצמו רופא פלסטי בשוק הפרטי שכן הרופאים הצבאיים לא יסייעו לו בכך.

בנקודה זו ראוי לציין שלאחר הניתוח ישנם מקרים שבהם מוכן הרופא הצבאי להמיר את ימי המחלה האזרחיים בגימלים צבאיים. במקרים כאלה ימי ההחלמה מהניתוח הינם על חשבונו של הצבא מבחינת תקופת השירות.

המסגרת הצבאית אינה סביבה הולמת להחלמה

נקודה חשובה במיוחד ביחס לניתוח אף בתקופת הצבא קשורה לעובדה שלאחר הניתוח נדרשת לא רק תקופת החלמה אלא גם צריך להתייחס בזהירות לאזור הפנים והאף. בין היתר, חשוב להימנע מפעילות גופנית למשך תקופה של מספר שבועות, יש להימנע גם מחשיפה לשמש, לאבק ולסכנה של חבלה.

לכל אחד מהגורמים הללו יכולה להיות השפעה על תוצאות הניתוח. מכיוון שכך, ניתוח אף בתקופת הצבא לא נהוג ביחס לחיילים קרביים או כאלה המשרתים בתפקידים רגישים אחרים, אם כי גם לכך יש חריגים.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!