ניתוח אף מטפל גם בנחירות

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף נחירות ניתוחי אף המבוצעים ממניעים אסתטיים, אינם מונעים ברוב המקרים נחירות. לשם השגת הקלה בנחירות או טיפול בחסימת דרכי אוויר, יש לבצע ניתוח מבני, המטפל במבנה האף, בסחוסים ובקונכיות.

אך ניתן לשלב בין ניתוח אף רפואי לניתוח אף קוסמטי, כדי להרוויח פתרון לבעיית הנחירות המטרידה ביחד עם אף המתאים הן בגודלו והן במבנהו בצורה אופטימלית לפנים.

על פי ההערכות, כחמישים אחוז מקרב האוכלוסייה הכללית סובלים מנחירות ברמה זו או אחרת, במהלך שנת הלילה. בעיה זו מתוארת כמטרידה ביותר, במיוחד את בן הזוג הישן בקרבה. ומעבר לכך, היא עלולה להעיב ולבייש את הנוחר, עד כדי פגיעה נפשית.

במקרים רבים, הנחירות נובעות מבעיה פיסית זמנית (כמו למשל חסימת דרכי האוויר, צינון ועוד) אולם בשאר המקרים, היא נובעת מבעיה פיסית, אשר ניתנת לפתרון כירורגי.

ניתוחי אף: לא רק שיקולים קוסמטיים

ניתוחי האף נעשים למטרות תיפקודיות רבות, ועשויים לפתור מגוון בעיות, מלבד מטרותיהם האסתטיות. ניתוח זה מותאם ומתוכנן באופן ספציפי למטופל זה או אחר, על מגוון בעיותיו והפתרונות הרצויים לו.

המטופל מתבקש להיפגש מספר פעמים עם הרופא המנתח, כדי לדון בכל היבטי הניתוח, כולל שלב ההרדמה, תכנון מהלך הניתוח, הדמיה של תוצאות הניתוח, והסבר מפורט ומלא על תופעות הלוואי האפשריות וההתמודדות עם ניתוח זה. ההמלצה מבחינת הגיל המתאים לניתוחי אף, היא לאחר סיום התפתחותו, המתרחש סביב גיל 16.

יש לקחת בחשבון כי בגילאים מבוגרים יותר, ניתוחים אלה מתגלים כיותר מורכבים מבחינת הרכב העור, ואפשרויות  "המשחק, והגמישות במהלך הניתוח. כיום, הניסיון בסוג זה של ניתוחים הוא כה גדול, עד כי ישנה אפשרות לבצעם בכל גיל, בכל רמת מורכבות, ועל פי סממנים אופייניים למטופל.

מהלך ניתוח אף לטיפול בנחירות

הנחירות הן רעשים שנובעים כתוצאה מהיצרות של דרכי האוויר. מלבד הרעשים הטורדניים, הם עלולים אף להוביל לדום נשימה זמני בשינה, ובכך לגרום לאיכות שינה ירודה ולתופעות הנלוות מכך. הגורמים לכך יכולים להיות זמניים כמו למשל בעת הצטננות או חסימה באף, או כתוצאה משקדים מוגדלים, השמנת יתר, או מבנה אף בעל דפורמציות.

לפני החלטה על סוג הפיתרון בכלל, או בחירה בניתוח אף באופן ספציפי, יש לברר את הגורם המדויק לנחירות ולבצע בדיקות מקדימות. ניתוח האף אשר מטפל בבעיה זו, יתאים רק לאותם אנשים בעלי מבנה אף בעייתי. מטרת הניתוח היא ליישר את מחיצת האף או להקטין את הקונכיות התחתונות.

ברוב המקרים, ניתוח זה מבוצע בהרדמה מקומית, בדומה לסוגים אחרים של ניתוחי האף, וזוכה לאחוזי הצלחה גבוהים. הוא חייב להיעשות על ידי רופא מומחה, ובעל ניסיון בסוג זה של ניתוחים. בניתוח זה, כאמור אפשר לשלב גם בעיות אסתטיות ואחרות אשר מפריעות למטופל ביחס לאפו.

התמודדות וטיפול

ניתוחי אף, כולל הניתוחים המבוצעים לטיפול בנחירות, הם הליכים קלים יחסית לביצוע מבחינה טכנולוגית. ישנם עזרים רבים אשר יכולים לסייע לרופא לפתור מגוון רב של בעיות, למשל ברירית הקונכיות. מכיוון שהניתוח נעשה בהרדמה מקומית, הוא קל יחסית להתאוששות, כך שלעתים רחוקות בלבד קיים צורך באשפוז ארוך יותר בבית החולים. עם זאת, לאחר הניתוח, המטופל מתבקש להימנע ממאמץ פיסי מורכב.

הטמפונים הנמצאים באף בכדי למנוע דימומים, בדומה לניתוחי אף אסתטיים יוצאו לאחר מספר ימים על ידי הרופא המטפל. בבדיקת מעקב זו, יוכל הרופא להתרשם מתוצאות הניתוח ולהימנע ולמנוע תופעות לוואי שאינן רצויות.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!