יתרונות שימוש בהדמיה ממוחשבת לניתוח אף

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף הדמיהאחד הקשיים המשמעותיים בהם נתקלים מנתחים פלסטיים, במיוחד בניתוחי אף, הוא הבנת הציפיות והמטרות של המטופל מתוצאות הניתוח.

כדי למנוע עוגמת נפש מתוצאות שאינן רצויות, חשוב להקפיד על תיאום ציפיות ולבצע הדמיה ממוחשבת מתקדמת לפני ההליך.

חובה שתהיה שפה משותפת

ידוע לכל שהתקשרות בין רופאים רבים לבין מטופליהם עלולה להיות לקויה ביותר. במיוחד ברפואה הציבורית, שבה הרופאים מתמודדים עם שעות עבודה רבות, עם מחסור חמור בתקנים ועם קשיים תקציביים, לא תמיד מוקדשת תשומת הלב הראויה לתקשורת ולהבנה ההדדית.

ברפואה האסתטית ובמיוחד כאשר מטופלים מעוניינים לעבור ניתוח אף כדי לשפר את המראה החיצוני שלהם, המצב חייב להיות שונה. כאן, מכיוון שמדובר על רפואה פרטית, הרופא יכול להרשות לעצמו להקדיש את הזמן למטופלים לפני הניתוח, וזאת במטרה להסביר על התהליך ובמיוחד להכיר את המטופל ולהבין מהן הציפיות שלו ומה הוא מקווה להפיק מהניתוח.

שלב זה, שרבים מהרופאים מכנים אותו "שלב תיאום הציפיות" יכול להיות חשוב לא פחות מהשלב של הניתוח עצמו. כאן, הרופא מבקש לברר עם המטופל מה הביא אותו לטיפול, ממה בדיוק הוא לא מרוצה ומה בדיוק הוא רוצה לשפר. חלק חשוב מתהליך זה מבוצע באמצעות כלי עזר חשוב שמכונה "הדמיה".

טוב מראה עיניים

כמו בטיפולים רפואיים אחרים, גם ניתוח אף חייב לכלול שלב של תשאול ובדיקות מקדימות. כחלק משלב זה מבצע הרופא צילומים שונים, תשאול רפואי ובדיקות נוספות. אך שלא כמו בטיפולים רפואיים מסוג אחר, כאן נוהג הרופא לעשות שימוש בכלי עזר חשוב – תוכנת מחשב שמבצעת הדמיה של פניו ואפו של המטופל.

הדמיה ממוחשבת לניתוח אף מבוססת על צילומי המטופל מלפני הניתוח, כאשר לאחר מניפולציות גרפיות משנים את מראה האף כך שניתן לבחון בעיון את המראה המתקבל. בצורה כזאת מושגות שתי מטרות: המטרה הראשונה בתהליך הדמיה ממוחשבת לניתוח אף היא לסייע לרופא ולמטופל כאחד להבין זה את זה ולראות במו עיניהם מה נחשבת עבורם תוצאה רצויה.

  • המטרה השנייה היא למזער חששות של המטופל המועמד לניתוח. התשאול הרפואי, תיאום הציפיות ובמיוחד ההדמיה הממוחשבת, אמורים להרגיע ולאפשר למטופל להגיע לטיפול עם ביטחון.

הדמיה ממוחשבת לניתוח אף ומציאות

נקודה חשוב לציון בהקשר של הדמיה ממוחשבת לניתוח אף היא שלא מדובר על התחייבות מוחלטת. גם הכירורג הפלסטי הטוב ביותר לא יכול להבטיח שהתוצאה שתתקבל לאחר הניתוח תהיה זהה לתוצאות ההדמיה. למרות שהמטרה היא להגיע לתוצאה הקרובה ביותר למטרות,לא ניתן לעולם לחזות כיצד ייראה האף, בשל תהליכי הריפוי הטבעיים.

יש לזכור שבמציאות, שלא כמו בצילום מחשב, מתעסקים על סילוק ועיצוב של רקמות שונות, ולא עם מחיקה של כמה כתמי צבע או פיקסלים מיותרים. בנקודה זו יש לציין שרופא שלא ידגיש את ההבדל בין הדמיה למציאות יחטא לאמת. מטופלים שמקבלים את הרושם שההדמיה הינה סוג של תעודת ביטוח צפוי להתאכזב גם אם התוצאה תהיה טובה לפי כל קני המידה המקובלים.

ראו גם:
השוואת מחירים לניתוחי אף

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!