ניתוח אף נשרי – כך מתבצע ההליך

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


ניתוח לאף נשריניתוח אף נשרי הוא הליך נפוץ ביותר בקרב מטופלים שמבקשים לשפר את המראה שהעניק להם הטבע בוחרים לשנות את מראה האף.

אף נשרי מושך אליו תשומת לב רבה ולא מהכיוון הרצוי. המראה הזה, שאופייני לאנשים רבים שחיים בישראל איננו גזירת גורל משום שניתן לשנות אותו באמצעות ניתוח קצר שנותן תוצאות מצוינות.

ניתוח אף נשרי מבצעים רק מנתחים עם ניסיון

למרות שמבחינתו של המטופל, ניתוח אף נשרי נחשב לפרוצדורה קלה למדי, הרי שמבחינה כירורגית לא מדובר על טיפול שהוא מן הקלים. אמנם הניתוח אורך רק כשעה או שעה וחצי, אבל בזמן קצר זה יש לבצע בין היתר יש פעולות כגון ניסור, חיתוך, שיוף וכדומה. פעולות אלו מצריכות דיוק, מיומנות וניסיון רב.

היכולת לבצע את הטיפול במיומנות הנדרשת, לצורך קבלת תוצאות מצוינות, הינה יכולת נרכשת. ככל שמדובר על מנתח בעל ניסון רב יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר וגם שביעות הרצון של המטופל תהייה גבוהה יותר. לא פחות חשוב מכך – כאשר מדובר על מנתחים עם ניסיון, גם הסבירות לתקלות ולתופעות לוואי יורדת פלאים.

לא רק לאמני במה

ניתוחי אף במקרה של אף נשרי הינם תופעה ידועה במקרה של אנשים שחייבים להיראות מושלם לצורך עבודתם. לכן, מדובר על טיפול מתאים לכל מי שעוסק או שרוצה לעסוק באומנויות הבמה, ריקוד, משחק, דוגמנות וכדומה. במקביל, ולא מעט בזכות פשטותו של הטיפול ואחוזי ההצלחה המצוינים, מדובר על ניתוח שמתאים למעשה לכל אחד ולכל אחת. שלא כמו פעולות כירורגיות אחרות (כגון שאיבת שומן או ניתוחי חזה למיניהם), את מראה האף קשה וכמעט בלתי אפשרי להסתיר או להסוות.

בין המטופלים ניתן למצוא נערות בתחילת גיל ההתבגרות, גברים בגילאי העשרים והשלושים, נשים בגילאי הארבעים ואפילו החמישים ועוד. תופעה מעניינת שתופסת תאוצה מתרחשת בקרב חלק מהמטופלים שמבקשים לשלב ניתוח אף עם סוגים נוספים של טיפולים. כך, ניתן לשלב ניתוח אף עם מתיחת פנים, ניתוח אף עם העלמת קמטים ועוד.

ניתוח אף נשרי לפני ואחרי

כמו בכל סוגי הניתוחים, גם כאן מתנהלת פגישת ייעוץ והיכרות עוד לפני ביצוע ניתוח אף נשרי. במהלך הפגישה נעשה סוג של תיאום ציפיות והערכת המצב המצוי לעומת המצב הרצוי. בשלב הבא, ניתן לבצע כבר הדמיית פנים ממוחשבת כדי לקבל מושג על המראה הפנים שלאחר הטיפול.

לפני הניתוח מבוצעות כמה בדיקות וכן נלקחים צילומים מאזור האף מכמה כיוונים שונים. בהתאם לאופי הניתוח ולמבנה האף מוחלט האם ניתן לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית או שיש לנקוט בשיטה של הרדמה כללית. מרבית הניתוחים מבוצעים בהרדמה מקומית בלבד וללא צורך בניתוח פתוח מה שמאפשר טיפול ללא הופעת צלקות.

עם גמר הטיפול מצבו של המטופל אינו יכול להעיד על מידת ההצלחה. האזור עדיין חבוש ומכוסה בגבס וישנה הופעה של שטפי דם מקומיים. רק כעבור מספר ימים, כאשר הנפיחות יורדת וניתן להסיר את החבישה ניתן להתרשם מהמצב. הרוב המוחלט של המטופלים מדווחים, בגמר התהליך, על שביעות רצון גבוהה מהמראה החדש של האף ושל הפנים.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!