להיות יפה: סוגי ניתוחי אף לנשים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף לנשיםניתוחי אף לנשים לעיצוב מחדש של האף הוא הליך כירורגי פלסטי נפוץ מאוד אשר ניתן בעזרתו להגדיל או להקטין את גודל האף. גם צורת הקצה, הגשר והנחיריים ניתנים לשינוי, כמו גם הזווית בין האף לשפה העליונה. לעיתים, ובאותו הליך, ניתן אף לטפל בבעיות קשיי נשימה.

האף מהווה את התכונה המרכזית של הפנים. נשים רבות אינן מרוצות מהמאפיינים הבסיסיים של אפן, שעבר אליהן בירושה מהוריהן, והתפתח במהלך שנות ההתבגרות. העיצוב הטבעי של האף נמשך עד גיל 16, כאשר האף חדל מלגדול. לכן לא מומלץ לעבור ניתוח אף לפני גיל זה.

אפשרויות ניתוח אף לנשים

ניתוח אף לנשים מקטינים את גודל המסגרת האף, אשר מורכבת מעצם במחיצה העליונה וסחוס בחלק התחתון של האף. המנתח מבצע חתכים בתוך הנחיריים, על מנת לישר את האף ולקרב את הגשר יותר אל הפנים. במהלך ניתוחי אף לנשים, נחתך "הרכס" ואז משוחזר "רכס חדש". שני צידי האף מתקרבים באמצעות חיתוך עצמות האף ומצטרפים אל עצמות הלחיים. אלסטיות העור מאפשרת לאף להתכווץ על המסגרת הקטנה יותר. פעולה זו מצמצמת ביעילות את רוחב האף.

אם כתוצאה מהתהליך הנחיריים נראים רחבים מידי, ניתן לצמצם אותם, באמצעות חיתוך פיסה קטנה של עור ברצפת הנחיר, אשר תותיר צלקת עדינה בכל צד. ניתן גם לקצר את האף ולצמצמו על מנת לעדן את המראה המגושם שלו באמצעות הפחתת כמות הסחוס המעצבת את קצה האף. אם אישה סובלת מקושי בנשימה דרך האף, ניתן לשפר מצב זה באמצעות ניתוחי אף לנשים על ידי התאמת העצם המפריד בין מחצית אחת של האף אל הצד השני.

לעיתים, גודל האף משפיע על תכונות ופרופורציות אחרות של הפנים, כגון הסנטר ועצמות הלחיים. על מנת "לנרמל" את מראה הפנים, ניתן לשנות גם תכונות אלו תוך כדי ניתוח אף לנשים או באמצעות הליך נפרד.

מהן השלכות ניתוח אף לנשים?

תמיד יתכנו שטפי דם ונפיחויות, במיוחד סביב העיניים, אשר עשויים להימשך עד שלושה שבועות בטרם ייעלמו לחלוטין, ויש לחבוש סד מעל האף בחלק מזמן זה. בתוך שלושה שבועות, הנפיחות תחלוף והאף ייראה נורמאלי כאילו לא עבר ניתוח אף לנשים. סביר להניח שהאישה תהיה מופתעת מהיעדר תגובות אנשים לאפה החדש. ניתן לשנות גם את התספורת באותו זמן על מנת להתחדש כליל במראה רענן.

בתחילה תחוש האישה כי המראה החדש שלה אינו ממש "היא". יש לזכור כי דרושים מספר ימים להתרגל מבחינה נפשית למראה החדש ולהכיר בו כחלק מהפנים.

יש לזכור גם כי נדרשים שלושה חודשים או יותר על מנת שכל הנפיחות ותופעות הלוואי של ניתוח האף ייעלמו לחלוטין. לכן, אם מופיעות בעיות שוליות הכרוכות בצורה לאחר הניתוח, אין מה לדאוג, הם כמעט בוודאות ישתפרו עם הזמן. האף מרגיש גם די רדום ונוקשה במשך מספר חודשים, במיוחד סביב הקצה.

למי לא מומלץ לעבור את הניתוח?

מטרת ניתוח אף לנשים היא לשנות את המראה של האף ולהתאימו למסגרת הכללית של הפנים. לכן, חשוב ביותר להיות ברור לגבי מה האישה אינה אוהבת במראה האף שלה, ולהסביר זאת למנתח. בתגובה, הוא יוכל להסביר מה אפשרי לבצע בניתוח ומה לא. לדוגמא, אם העור בקצה האף עבה ושמנוני, לא יהיה אפשרי להפחית את המראה המגושם, ולא ניתן יהיה לדלל את העור מבלי להותיר צלקות.

אם אישה נמצאת בגיל העמידה, או אם יש לה אף גדול מאוד, יתכן שיהיה גבול לכמות ההפחתה אותה ניתן להשיג במסגרת מגבלות האלסטיות של העור לכווצן מחדש על הקטנת המסגרת. אם האף נכפף כתוצאה מפציעה, יתכן שלא ניתן יהיה ליישרו באופן מושלם. בנוסף, יכול להיות קשה להקטין נחיריים גדולים מבלי לחתוך את העור ולהותיר צלקות בולטות.

למה ניתן לצפות מניתוח אף?

מנתחים פלסטיים רבים מעדיפים לבצע את ההליך בהרדמה כללית ויש להתאשפז לפחות ללילה. לאחר הניתוח אין צורך בתרופות חזקות מעבר למשככי כאבים קלים.

לעומת זאת, יתכן שהתחושה תהיה לא נוחה מעט בשל חבישת הנחיריים למשך יום או יומיים וחוסר היכולת לנשום דרך האף. גם הסד מעל האף, אשר נועד להחזיק את העצמות במיקום הנכון, עשוי להיות מעט לא נוח.

טיפול והתמודדות לאחר ניתוח אף

לאחר ניתוח האף על האישה להתמודד עם הכאבים ותופעות הלוואי שעלולים להופיע בעקבות הניתוח. אישה יכולה לצפות לדימום קל מהאף במהלך היום או היומיים הראשונים לאחר הניתוח ויש להספיג את הדימום בעדינות עם ריבועי תחבושת או ממחטה נקייה. יש להקפיד על ראש מורם ככל הניתן ולהימנע מאמבטיות חמות.

אין לקנח את האף ומומלץ לנסות שלא להתעטש. אם אישה חשה בהתעטשות קרבה, מומלץ לנסות להשתעל. ברגע שהתחבושות מוסרות מהנחיריים, ניתן לנקות את האף באופן עדין בלבד עד שהמנתח יסיר את הסד לאחר שבוע או שבועיים.

למרות שלא קיימת סיבה רפואית להעדר מהעבודה למשך יותר מספר ימים, סביר להניח כי אישה תחוש בנוח יותר לקחת מספר שבועות חופשה עד ששטפי הדם ייעלמו לחלוטין.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!