ניתוח אף להקטנת נחיריים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף להקטנת נחירייםבמשך קרוב למאה שנים, מנתחים פלסטיים ומומחי אף אוזן וגרון הפכו את הליך ניתוח האף לתיקון תכונות אף שאינן רצויות באמצעות ביצוע ניתוח אסתטי.

פעולה זו עשויה להתבצע כהליך אשפוז קצר יחסית, בדרך כלל תחת הרדמה מקומית או כללית. זמן ההחלמה הוא כשבוע, והניתוח נועד על מנת לסייע להקטנת גודל האף, חידוד המראה שלו, או הקטנת גודל הנחיריים.

ניתוח אף להקטנת נחיריים הוא הליך קוסמטי המבוצע על אנשים החשים כי נחיריהם רחבים מידי. למרות שמדובר בהליך קל יחסית, הקטנת נחיריים כרוכה בבחינה מדוקדקת של האף וגישה כירורגית זהירה.

הנחיריים מהווים מאפיין חשוב של הפנים. הקטנה משמעותית מידי שלהם עלולה לגרום למראה שאינו מאוזן ואינו טבעי ובכך להביס את המטרה המקורית של ההליך הקוסמטי.

ההליך הנכון של ניתוח אף להקטנת נחיריים

רוב המטופלים המעוניינים בהקטנת נחיריים מודאגים מכך שאפם נראה רחב מידי כאשר הם מחייכים, או שהרוחב הכללי של האף אינו מחמיא לתווים הכלליים של פניהם. בטרם ביצוע הניתוח להקטנת נחיריים, חיוני לבחון את גשר האף וקצהו. אם אחד מהאזורים האלו חסר בהגדרה, הנחיריים הרחבים עשויים להופיע באופן שאינו פרופורציונאלי.

המנתח בודק את מידות הנחיריים בהשוואה לרוחב האף. בדיקה זו מתבצעת בדרך כלל באמצעות מתיחת קו "דמיוני" מהזווית הפנימית של העין כלפי מטה. אם שולי הנחיר באותו צד חורגים לצד מהקו הדמיוני, יש צורך להקטין את הנחיר. לעיתים, חלופה שאינה ניתוחית עשויה להוות פתרון טוב יותר מאשר ביצוע ניתוח פולשני.

מטופלי ניתוח אף, המבצעים הליך ניתוח אף שאינו פולשני מופתעים לעיתים קרובות מהשיפור העצום אשר יכול להיות מושג באמצעות השלמת גשר האף והגדרת קצהו. ברוב המקרים, ניתוח אף להקטנת נחיריים מבוצע כשלב אחרון במהלכי ניתוחי אף והוא מתבצע רק לאחר שמתקבלת הצורה הסופית החדשה של האף.

כיצד מבוצע ניתוח להקטנת נחיריים?

הרופא מבצע את הניתוח באמצעות הרדמה מקומית. ההליך אורך כחצי שעה והמטופל עוזב את המרפאה עם תפרים קטנים חבויים בקמטי הנחיריים. תפרים אלו יוסרו לאחר חמישה ימים עד שבוע. ההחלמה המלאה תתרחש כעבור עשרה ימים.

ניתוח אף להקטנת נחיריים מבצע באמצעות הליך המכונה כריתת טריז. באמצעות ניתוח זה, מוסר "טריז" הנחיר באופן כזה שהצלקת מוצבת על הקמט המתבצע באמצעות חיבר האף ללחי הקרובה, צמוד למקום הנחיר. לאחר הריפוי, הצלקת מוסווית באופן משמעותי ובקושי מורגשת. חשוב לבצע את הניתוח רק במרפאה מורשית ואצל רופא מיומן. מומלץ לבקש לראות סיפורי הצלחה והמלצות.

הסיכונים הכרוכים בניתוח להקטנת נחיריים

בדומה לכל הליך כירורגי אחר, גם ניתוח אף להקטנת נחיריים כרוך בסיכונים כלליים דוגמת דימום, זיהום או תגובה שאינה תקינה להרדמה. רופא מומחה ומקצועי ערוך לסיכונים ויודע לטפל בהם.

הקפדה של המטופל לשמירת הוראות המנתח לפני ואחרי ביצוע ההליך, כמו גם היערכות נאותה של המנתח לפני הניתוח, מקטינה את הסיכונים. בדרך כלל, מדובר בהליך קטן ופשוט.

החשיבות של פגישת ייעוץ

לפני הניתוח חשוב להגיע לפגישת ייעוץ כדי להכיר את המרפאה והרופא המנתח. במהלך פגישת הייעוץ תוכלו לבחון מספר דברים. קודם כל, בפגישת הייעוץ הרופא המנתח יבצע בדיקות רפואיות מדויקות על מנת לבחון את מבנה האף, את מצבו הרפואי של המטופל ועוד. בדיקות אלה מיועדות להחליט מה סוג הניתוח המתאים למטופל ובאיזו שיטה כדאי להשתמש. חשוב לזכור שהניסיון והמומחיות של המנתח גם יכולים להשפיע על סוג הניתוח והתוצאה שלו.

בנוסף, במסגרת פגישת הייעוץ תוכלו לקבל מבט ראשוני על המרפאה והמכשור המשמש, ולגלות האם המנתח מתאים לכם. פגישת הייעוץ תאפשר לכם לשאול שאלות ולהבין את התהליך וכל מה שנלווה לכך לרבות תהליך ההחלמה. זה יסייע למנוע הפתעות בנוגע לתהליך ההחלמה והתוצאות הצפויות. במסגרת פגישה זו יש לתאם ציפיות בנוגע לתוצאה הרצויה. פגישת הייעוץ צריכה להיות עמוקה, כנה ומפורטת ככל האפשר כדי להבין את סוג הניתוח ולמה המנתח בחר את סוג הניתוח שבחר. יש לקחת בחשבון שבפגישה זו בדרך כלל תקבלו גם הנחיות מפורטות לקראת הניתוח ולאחרי הניתוח. יש להקפיד למלא את ההנחיות הללו בשביל למזער סיכונים ולהגדיל את הסיכוי להצלחת הניתוח. 

כיצד לבחור מנתח אף?

ניתוח הקטנת נחיריים וכל ניתוח אף אחר צריכים להתבצע על ידי מנתח אף מקצועי, מנוסה ומיומן על מנת שתהיו מרוצים מהתוצאה. מדובר בתחום רחב שכולל מנתחים רבים וכדאי לבחור במנתח שמתמחה בניתוחי אף ובבעיות הנשימה. כדי לבחור במנתח המתאים ביותר, יש מספר דגשים שכדאי לקחת בחשבון.

  • בדקו את הרקע של המנתח- קודם כל לפני ניתוח הקטנת נחיריים חשוב לקרוא על רקע המנתח והניסיון שלו ולהבין האם תחום ההתמחות שלו תואם את הצורך שלכם. 
  • הבנה במערכת הנשימה- חשוב לבדוק האם למנתח יש הבנה בדרכי הנשימה וכיצד הוא יכול לעזור לפתור בעיות במערכת הנשימה.
  • המלצות- אחת הדרכים הטובות לבחור מנתח אף ואנשי מקצוע בכלל היא על ידי המלצות. כדאי לבקש המלצות ממטופלים קודמים, לקרוא באתר ולבדוק כמה תיקונים בוצעו במהלך השנה הראשונה לניתוח ומה היא מהות התיקון. 
  • הסתכלו על תמונות- על מנת לראות את אופן העבודה של המנתח כדאי לבדוק אלבומי תמונות של ניתוחים קודמים שביצע ולהבין האם אתם אוהבים את התוצאות או לא. 
  • בחנו את התנהלות המרפאה- פרמטר חשוב לבחירת מנתח אף הוא גם התנהלות המרפאה בה עובד. כדאי לבחון את התנהלות המרפאה, ולוודא שהרופא המטפל מתעסק בלקוחות ויכול לתת את הזמן ותשומת הלב הנדרשים למטופלים. אם רוב רובה של האינטראקציה בין הלקוח לבין המרפאה נעשית על ידי המזכירה או האחיות ולא על ידי הרופא המטפל, ייתכן שזה פחות מתאים.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!