ניתוח האף נכשל? הגישו תביעת רשלנות רפואית

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

רשלנות רפואית בניתוחי אףניתוחי אף נעשו יותר ויותר פופולאריים במהלך השנים, בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. ההחלטה הראשונה לגבי ניתוח אף, היא בחירת המנתח הפלסטי הטוב ביותר.

אך לפעמים, גם מנתחים מיומנים עלולים לבצע טעויות המהוות עילה לתביעה בנושא של רשלנות רפואית. עורכי דין המתמחים בנושאים אלה יכולים לייעץ למנותחים ולקבוע את עלות וקיימות התיק.

במקרה של ניתוחי אף, הנזק עלול להיות אסתטי, אולם להתבטא ולתת את אותותיו גם מבחינה נפשית. במקרה ופגיעה זו או אחרת, המבוססת על חוסר מידע מספק או גרימת סיבוכים ותופעות לוואי, מתבררת כרשלנות רפואית מצד הרופא, החולה עשוי יהיה לקבל פיצויים.

חובתו של הרופא לבצע את תפקידו המקצועי על פי מיטב ניסיונו והכשרתו, ולעמוד במבחן הרופא הסביר האומר כי פעל במקצועיות לאורך כל הדרך.

המקרים בהם נקבעת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית נקבעת במקרים בהם הרופא לא ביצע את מילוי תפקידו בשלמות כלפי המטופל. כל רופא, על פעילותיו השונים, חייב לעמוד במבחן הרופא הסביר. משמע, כי הוא יפעל על פי כללי האתיקה והמקצוע הנהוגים בעולם הרפואה.

לפעמים הרשלנות הרפואית עלולה להתבטא בהעדר ביצוע בדיקות מתאימות לפני הניתוח, ובטיפולים במטופלים שאינם מתאימים להליך. הרשלנות עלולה להתבטא גם בחוסר מתן מידע שלם לגבי הסיבוכים הפוטנציאליים או פירוט הניתוח המדובר.

על הרופא להסביר למטופל לגבי האופציות הרפואיות העומדות בפניו, למשל האם יש צורך בניתוח אשר נעשה בשלב אחד או שני ניתוחים משולבים. כמו כן, עליו להבטיח ולאשר כי המטופל מבין ומודע הן להשלכות הניתוח והן לתוצאות המקוות לאחריו.

במידה ויתגלה לאחר הניתוח, כי ציפיות המטופל מהתוצאות לא היו ריאליות, או תאמו את המצב הרפואי לאשורו, עלול הרופא למצוא עצמו בעמדה של רופא רשלן, אשר לא סיפק עובדות נכונות ואמיתיות. תביעות של רשלנות רפואית נועדו בכדי לשמור על זכויותיו של המנותח המטופל, ובכדי למנוע מצבים בהם נעשים הניתוחים רק לשם בצע כסף ללא עילה רפואית.

רשלנות רפואית במקרה של ניתוחי אף

ניתוח אף מתבצע בשני מקרים: טעמים רפואיים וטעמים אסתטיים. לפעמים, נעשה הניתוח בכדי לענות על שתי מטרות אלו בו זמנית. ניתוח זה הינו אלקטיבי (כלומר מוזמן ומוכן מראש), ודורש, כיתר הניתוחים, את הסכמתו של המטופל וחתימתו על מסמך אשר מפרט את סיבוכי הניתוח ואת המתרחש בו.

מכיוון שהניתוח אינו מהווה או נחשב כמציל חיים, יש מספיק זמן בטרם התחלתו לברר את הסוגיה עם המטופל ולהסביר לו את כל הדרוש הסבר. במקרה בו לא נתן הרופא את כל הפרטים, תיאם ציפיות עם המטופל בטרם הניתוח והסביר באופן מפורט על תהליך הניתוח, הוא עלול להיות מואשם ברשלנות רפואית, במיוחד כאשר אחד מהסיבוכים מתרחש.

מקרים לדוגמא בהם תבעו מטופלים את הרופאים היו כאשר נפגעה הנשימה כתוצאה מחסימת אחד הנחיריים, יצירת עיוותים במבנה ובצורת האף אשר מנעו מהמטופל לצאת מפתח ביתו ולהפסיד ימי עבודה רבים, או כאשר ההחלטות בזמן הניתוח סיכנו את מצבו של המטופל ולא התאימו למתואר בטופס ההסכמה אשר נחתם בטרם הניתוח.

על פי סוג הרשלנות או התוצאה המתקבלת מהניתוח, הותאמה למטופל דרגת הפיצוי לה הוא זקוק מבחינה כספית. במקרים מסוימים, אף נפסקה לזכות המטופל קצבת נכות אשר משולמת מביטוח לאומי. בדרך כלל, סכומי הפיצויים במקרה של ניתוחי אף הינם גבוהים, מכיוון שאיבר זה הוא מבין הבולטים בפנים, ועלול לעוות ולשנות את צורת הפנים בכלל.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!