ניתוחי אף: השוואת מחירים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

השוואת מחירי ניתוח אףניתוח האף הוא אחד ההליכים הנפוצים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים, והביקוש הגבוה מתבטא במחירים גבוהים, היות ויש מי שישלם.

מחירי ניתוחי אף עשויים להסתכם בעשרת אלפים ש"ח, ולעתים אף יותר.

בנוסף, גם רמת המיומנות של הרופא קשורה למחיר. מנתח פלסטי שצבר ניסיון מועט דורש, ברוב המקרים, מחירים נמוכים מהמקובל. התוצאות, במרבית המקרים, טובות הרבה פחות מאשר אצל הרופאים המנוסים.

חשבון מורכב

מומחים לרפואה פלסטית טוענים שישנה שונות רבה במחיר שמקשה על עריכת השוואה נכונה בין מרכזים רפואיים שונים ובין מרפאות פרטיות. עלות הניתוח מורכבת מפרמטרים שונים, שלאדם הפרטי קשה להעריך את חשיבותם. בסופו של חשבון, מחיר הניתוח הינו תוצאה של כמה גורמים, שאינם רק רפואיים. בין היתר המחיר מושפע מהגורמים הבאים:

הרופא המנתח – שמו של הרופא והמוניטין שלו מהווים חלק מרכזי מהמחיר לצרכן.

עלות חדר ניתוח – חלק מהרופאים מבצעים את הניתוחים באמצעות מתקנים רפואיים חיצוניים. מתקנים אלה נבדלים אחד מהשני במחירים שהם גובים מהרופא. מחיר זה מגולגל כמובן, על הצרכן הסופי.

נוכחות רופא מרדים – שכר הרופא המרדים וצוות רפואי נוסף, אם נדרש, נכללים גם הם בעלות ללקוח.

הליך הניתוח – בניתוחי אף יש כמה וכמה שיטות לטיפול. ההבדל בין ניתוח פנימי לבין ניתוח שנעשה מבחוץ (וכולל הסרת העור ותפירתו מחדש) נובע משיקולים שונים ומתבטא גם במחיר.

על איכות משלמים

השוואת מחירים בתחום ניתוחי האף קשה מניבה תמונת מצב מדויקת משום שמרבית הרופאים אינם מוכנים לתת הצעת מחיר למפרע. השוני בין המטופלים והשוני בין הטיפול הנדרש מחייב לרוב בדיקה ופגישת ייעוץ, אבל זו לא הסיבה היחידה לחשש למסור מחירים לכל דורש.

הרופאים המקצועיים ביותר, אלה שצברו באמתחתם מנותחים אין ספור והצלחות בקנה מידה גדול, מסרבים לרוב למסור הצעת מחיר שלא במסגרת פגישה עם המטופלים. המומחים הגדולים ביותר דורשים לרוב מחירים גבוהים יותר, לעיתים באחוזים לא קטנים, ולכן השוואה עם רופאים מתחילים לכאורה איננה עושה עימם חסד.

כאשר משקללים את אחוזי ההצלחה, אין ספק שמטופלים רבים יעדיפו לשלם יותר בכדי לשפר את ההצלחה ולהקטין את הסיכונים.

תחושה טובה

גם מטופלים שפנו לכמה וכמה רופאים במטרה להשוות מחירים לפני הבחירה במנתח הנכון עבורם מספרים שבסופו של דבר המחיר שיחק תפקיד משני בלבד. התחושה המתקבלת מהשיחה עם הרופא, הרצינות שהוא מקרין, היכולת שלו להרגיע את החששות, לכול הדברים הללו משמעות רבה.

טווח המחירים בתחום ניתוחי האף רחב, יחסית, ומושפע מהמוניטין של הרופא וממידת ניסיונו ביחד עם העלות שמשולמת עבור השימוש במתקן הרפואי ועלות האשפוז. את המחיר המדויק של הפרוצדורה ניתן לרוב לקבל רק במהלך פגישת ייעוץ במרפאה.

סוג הניתוח והטכניקה

גם סוג הניתוח והטכניקה בה הוא יבוצע הם גורם שישפיע על המחיר של ניתוח אף. במסגרת ניתוח אף השוואת מחירים יהיה עליכם לקחת בחשבון גם את הגורם הזה, לכן נרחיב על סוגי הניתוח האפשריים ועל הטכניקות הקיימות.


  1. סוג הניתוח

קיימים שלושה סוגים עיקריים של ניתוחי אף-

  • ניתוח אף רפואי- בסוג ניתוח זה הניתוח מתבצע על מנת לטפל בבעיות רפואיות אצל מטופלים כגון שברים באף, עיוות תעלות הנשימה, פגמים מבניים במחיצת האף, בעיות בנשימה ועוד.
  • ניתוח אף פלסטי- ניתוח אף פלסטי הוא ניתוח לתיקון צורת האף למטרת שיפור המראה הפנימי והחיצוני שלו. המטופלים שעוברים ניתוח זה אינם סובלים מבעיה רפואית או סיכון רפואי ומבצעים את הניתוח בהתאם לצרכים האסתטיים שלהם בלבד.
  • ניתוח אף משולב- ניתוח המשלב טיפול רפואי ואסתטי. כלומר בניתוח זה ניתן לתקן פגמים רפואיים באף וכן לשפר את המראה האסתטי של האף. המטופלים שעוברים ניתוח זה זקוקים לתיקון בעיות רפואיות באף ומעוניינים לשפר את המראה של האף ואת ההשפעה שלו על הפנים. הניתוח מתאים לאלו שרוצים להגדיל או להקטין את האף, לשנות את צורתו, להפחית את רוחבו או לשפר את הזווית שלו וכדומה.

  1. טכניקה

קיימות שתי טכניקות עיקריות לניתוח אף- ניתוח אף בגישה פתוחה וניתוח אף בגישה סגורה. כל מנתח אף עובד בשיטה שלו ויש לכך השפעה על המחיר.

  • ניתוח אף בגישה פתוחה- בשיטה זו המנתח מרים את עור האף כדי לחשוף את הרקמות והעצמות התחתונות של האף, מאפשר חופש פעולה רחב יותר ואפשרות לתקן בעיות רפואיות מורכבות.
  • ניתוח אף בגישה סגורה- בשיטה זו המנתח עובד דרך הנחיריים ומתאים את הרקמות והעצמות התחתונות של האף מבלי חתכים ותפרים חיצוניים. הטכניקה זו פחות מורכבת ויכולה להיות מתאימה למטופלים עם בעיות קלות יותר.

כל אחת מהטכניקות תלויה בהעדפות המנתח ובמקרה המדובר.

 

אז כמה עולה ניתוח אף?

כפי שהבנו, ישנם גורמים שונים שמשפיעים על המחיר של ניתוח אף. במסגרת ניתוח אף השוואת מחירים עליכם לקחת בחשבון את כלל הגורמים השונים בהם פגישת הכנה, מטרת הניתוח, סוג הניתוח, הצורך בעקבותיו הגיע המטופל לניתוח, טכניקת הניתוח, ליווי, מוניטין ניסיון ומומחיות הרופא המנתח, הרדמה, חדר ניתוח, אשפוז ועוד. באופן כללי, ניתן להגיד שמחיר ניתוח אף נע בין 6,000 שקלים לבין 25,000 שקלים ובמקרים חריגים ביותר המחיר יכול להגיע אף ל-40,000 שקלים.

לפניכם ניתוח אף השוואת מחירים, בהתאם לסוגי הניתוח השונים-

  • המחיר לניתוח אף פלסטי ינוע בין 9,000 שקלים לבין 25,000 שקלים.
  •  המחיר לניתוח אף רפואי ינוע בין 6,000 שקלים לבין 15,000 שקלים.
  •  המחיר לניתוח אף משולב ינוע בין 10,000 שקלים לבין 25,000 שקלים
  •  המחיר לניתוח אף חוזר או לתיקון הניתוח ינוע בין 15,000 שקלים לבין 40,000 שקלים.

ראו גם:
ניתוח אף בזמן הצבא

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!