ניתוח לתיקון אף לא סימטרי

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף לא סימטרי אנשים רבים סובלים מפגם אסתטי משמעותי בפנים, הצתבטא בחוסר סימטריה בפנים או באף.

יש הסבורים שמראה חסר סימטריה במקום מרכזי ובולט לעין כמו האף מפריע לא פחות ואף יותר מאשר מראה של אף מגובנן או בולט. מאמר זה מסביר את הגורמים למצב וכיצד ניתן לטפל באף שאינו סימטרי.

אין יופי מושלם – אבל פנים צריכות להיות סימטריות

קל מאוד להבין מדוע מראה של אף בלתי סימטרי מפריע כל כך לאנשים הסובלים ממנו, ואנשים הסובלים ממצב זה מעוניינים להימנע ממצבים כגון מראה עקום או נטוי; אף שבור שאיבד את צורתו הטבעית; מראה של נחיריים בלתי אחידים; חוסר אחידות פנימי, למשל במחיצה, שמתבטא גם במראה החיצוני.

לאור כל זאת, אין זה מפתיע שאנשים הסובלים ממצבים שכאלה פונים, באחוזים גבוהים, לעזרתה של הכירורגיה הפלסטית המודרנית.

אפשר לתקן אף א-סימטרי

לרווחתם של המטופלים, הכירורגיה הפלסטית צברה עם השנים ניסיון רב בטיפול באנשים מכל סוג ומין. כאשר לוקחים בחשבון שניתוחי אף הם מן הניתוחים הנפוצים ביותר המתקיימים בעולם המערבי, קל להסביר את אחוזי ההצלחה הטובים העומדים על מעל 95 אחוזים.

בין היתר, מסוגלים המנתחים בימינו לשפר מראה של אפים בעלי נטייה הצידה או חוסר סימטריות כללי, להקטין אפים גדולים, לשפר את מראה הנחיריים, ליפות אף נשרי ועוד. יש לציין שכאשר מדובר בתיקון של הפרעה סימטרית, שביעות הרצון של המטופלים נחשבת לגבוהה במיוחד.

איך מבוצע תיקון אף א-סימטרי?

תיקון של מבנה האף מצריך פעולה כירורגית שמבוצעת בהרדמה. לעיתים יהיה מדובר על הרדמה כללית אך על פי רוב די בהרדמה מקומית בלבד. לאחר ההרדמה יתבצע חיתוך זעיר בחלקו החיצוני של האף או לחילופין – מתוך הנחיריים, וזאת על מנת לקבל גישה לסחוס ולשאר החלקים הפנימיים.

בשלב זה נוקט הרופא בטכניקות שונות על מנת לעצב את האף, וזאת בהתאם לאנטומיה של הפנים ולרצונו של המטופל. בין היתר עשויות להתבצע פעולות של שיוף סחוס מיותר, הקטנת נחיריים, יישור רקמות ועוד.

המטרה תושג אם האף ישתלב בסופו של תהליך בצורה טובה יותר במבנה הפנים של המטופל. סקרים שנעשו בקרב המטופלים השונים מראים על שביעות רצון של מעל 90 אחוז, כאשר רק במקרים מעטים נדרשת התערבות נוספות לצורך תיקון.

החלמה וריפוי מניתוח אף

לאחר ניתוח אף, בין אם מדובר בעיצוב, בהקטנה, או בשיפור הסימטריה, יש לקחת בחשבון שדרושה לגוף תקופה של החלמה והתאוששות. למטופל צפויים כמה ימים של אי נוחות מוגברת ואף כאבים שמטופלים לרוב באמצעות משככי כאבים.

גם לאחר מכן עדיין דרוש זמן נוסף לצורך ריפוי טבעי של שטפי דם ונפיחות. למרות שניתן להתרשם מהתוצאות כבר לאחר שבועות ספורים, המראה הסופי עשוי להתקבל רק לאחר חצי שנה ואף יותר.

ראו גם:
ניתוח למחיצת האף – אף בצורת S

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!