ניתוח אף לתיקון בליטות סחוסיות על האף

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף בשל בליטות סחוסיות באףהאף בנוי מסחוס שמאופיין בגמישות ומשתנה במראה שלו כתוצאה מגנטיקה. תחושת חוסר שביעות רצון ממראה האף נחשבת לנפוצה למדי, במיוחד כשמבנה הסחוס הטבעי משפיע באופן של בליטות על האף.

למרבה המזל, תיקון ועיצוב של אותן בליטות סחוסיות הינו מקובל למדי וכמעט כל מנתח פלסטי יכול להתמודד עם מצב כזה בהצלחה.

אומנות הפיסול

בין המנתחים פלסטיים השונים יש הרואים את המקצוע שלהם כשילוב שבין רפואה לבין אומנות. ניתוח לסילוק סחוסים מיותרים מהאף הוא דוגמא טובה לכך, ולא לחינם יש המכנים פעולה כזאת בשם "פיסול האף". בדומה למלאכתו של הפסל שמבקש להעניק לגוש האבן או השיש מראה אנושי, טבעי ויפה, בדיוק זוהי גם מטרת העל של המנתח הפלסטי. באמצעות פעולות עדינות של שיוף, למשל, מסלקים בליטות מיותרות כדי להשיג אף בעל מראה טבעי, חלק וישר יותר.

זהירות – מנתחים

על אף שניתוח האף והסרת בליטות סחוסיות איננו נחשב לניתוח מסובך, אין להסיק מכך שמדובר על טיפול קל ופשוט. כדי לעשות זאת בהצלחה יש לא רק לעצב את הסחוס בצורה הנדרשת אלא גם להיות מסוגלים לבצע תיקונים נוספים במידה והללו נדרשים.

חלק מהמנתחים הפלסטיים מציעים לשלב גם פעולות נוספות שישפרו את זרימת האוויר במידה ויש ליקוי מבני שלא תמיד גלוי לעין. בנוסף, לעיתים נעשות גם פעולות נוספות למשל להקטנת נחיריים מוגדלים או בעלי מבנה לא אחיד. זה המקום לציין שתוך כדי ההליך הכירורגי יש כמובן לנקוט בכל כללי הזהירות והמקצועיות הנדרשים. הכלל הרפואי הידוע, המחייב את הרופאים לשמור על בריאות המטופלים ולא לגרום להם לנזק, תופס גם בתחום זה.

המציאות בשטח מוכיחה שברוב המוחלט של המקרים הניתוח אכן משיג את המטרה, הבליטות הסחוסיות המיותרות משויפות ומסולקות ושביעות הרצון של המטופלים רבה.

תופעות לוואי נורמאליות וחריגות של הניתוח

חשוב לזכור שאף על פי שהסרת בליטות סחוסיות מהאף איננה כרוכה בפרוצדורה ארוכה, לגוף נדרש זמן כדי להחלים. התופעה של נפיחות מקומית מוכרת היטב וכמוה גם ההופעה של שטפי דם. לעיתים מתרחשת מעין "נדידה" של נפיחות ובצקת גם כלפי החלק התחתון של הפנים וגם דבר זה תרחיש טבעי.

חשוב להתאזר בסבלנות ולזכור שבתוך שבועיים לכל היותר מראה הפנים משתפר לאין ערוך ואפשר להתרשם מהצלחת התהליך. מרבית המטופלים מחייכים בשלב זה בשביעות רצון.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!