אודות

עולם הרפואה הוא עולם שנמצא בהתפתחות והתקדמות בלתי מפסיקות. לאורך השנים, אנחנו עדים לחידושים טכנולוגיים רבים במגוון רחב של תחומים, חידושים אלה תורמים כל הזמן לרפואה בנושאים שונים – יעילות רפואית, הקטנת עומסים על צוותים רפואיים, ועוד רבים. אחד התחומים המוביל בשנים האחרונות בעולם הרפואה הוא תחום הרפואה האסתטית. הטכנולוגיה שקיימת כיום בעולם, מאפשרת לנו לתקן ולבצע שינויים גופניים בגוף שלנו, שינויים שתפקידים לשפר ולשדרג את המראה האסתטי של בן האדם שמבצע אותם. המרכז לניתוחי אף הוא מרכז מוביל ומתקדם במדינת ישראל, אשר מצע ניתוחים מתקדמים וחדשניים שנועדו לשינוי צורת האף.

ניתוח לצורת אף נועד על מנת לבצע שינוי של המראה, התפקוד, או גם וגם, כאשר מדובר על האף שלנו. הניתוח הוא מגוון למדי, וכולל תחתיו אפשרויות רבות, זאת לדוגמת – שינוי זווית האף, הקטנה של האף, הגדלה של האף, וכיוצא בזאת. את כל אלה, תוכלו למצוא כאן אצלנו במרכז לניתוחי אף.

אתר האינטרנט של המרכז לניתוח אף, הוא מרכז חדשני וראשון מסוגו, שמאגד סביבו מידע רב הנוגע לניתוחי האף השונים. אתר האינטרנט שלנו, באתר אינטרנט ראשון מסוגו, אשר נהגה ונכתב על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע שפועלים ועובדים למען המרכז לניתוחי אף. באתר האינטרנט של המרכז לניתוחי אף, תוכל למצוא מידע ותוכן רב, אשר רלוונטיים עבור כל מיש מתעניין בביצוע ניתוח אסתטי באף, זאת לדוגמת המידע הבא – סוגי הניתוחים, מה ניתן לעשות במקרים של רשלנות בביצוע הניתוח, מה נחווה בימים שלאחר הניתוח, ועוד מידע רב.

ד"ר אלימך דויטוש  

הוא מייסד המרכז לניתוחי האף בישראל. דויטוש, נחשב לאחד מהמובילים בתחום ניתוח האף במדינת ישראל, זאת כאשר עברו תחתיו מאות לקוחות מרוצים במרוצת השנים. אם אתם מעוניינים לבצע ניתוח אף, רפואי, אסתטי או שילוב של השניים, פנו למרכז שלנו ותקבלו מענה מלא, ליווי אישי תוך בחירת תהליך כירורגי בעזרת הצוות המוביל והמקצועי ביותר בארץ.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!