ניתוח אף לגברים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

בשנים האחרונות, יותר ויותר גברים מחליטים לבצע ניתוחים קוסמטיים. הניתוחים הפכו למקובלים בקרב אנשים שונים, מתרבויות שונות, עדות שונות, גילאים ומינים. האופן שבו אנשים תופסים ניתוחים קוסמטיים משתנה עם השנים ואחוזי הגברים שמחליטים לבצע ניתוח אף עלה באופן משמעותי. במאמר הבא נרחיב על ניתוח אף לגברים.

קצת על ניתוח אף

ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים והמבוקשים ביותר. בניתוח זה ניתן לשנות את מראה האף, לתקן את תפקוד האף או לבצע את שניהם. ניתוח אף הוא לא ניתוח עם צעדים מוגדרים, שכן הוא משתנה בהתאם לרצונו של המטופל ולצורך הרפואי הקיים. כל שלב בניתוח יהיה מותאם באופן אישי למטופל ולמטרותיו. בדרך כלל הניתוח יכלול הרדמה מקומית או כללית, בהתאם למורכבותו. על מנת לבצע ניתוח אף, הרופא המנתח ייקח בחשבון את תכונות הפנים ואת עור האף על מנת לבחון את השינוי הנדרש. החלק העליון של מבנה האף הוא עצם והחלק התחתון הוא סחוס. בניתוח אף ניתן לשנות את העצם, הסחוס והעור.

מתי נבצע ניתוח אף לגברים?

הבחירה של גברים לבצע ניתוח אף נובעת מגורמים שונים ומגוונים. קודם כל גברים רבים מודעים לכוח וליתרונות של ניתוחים קוסמטיים ורוצים להנות מהם גם. מלבד זאת יש סיבות רבות שיכולות להוביל גברים לבצע ניתוח אף לגברים.

  • ביטחון עצמי נמוך– גברים רבים מרגישים שאם היה להם אף אחר הם היו נהנים מביטחון עצמי גבוה יותר. האף הוא מרכז הפנים ואם אתם סובלים מחוסר ביטחון בעקבות מראה האף שלכם, הדבר עלול להשפיע עליכם בראיונות עבודה, בפגישות רומנטיות ובכל מצב אחר בחיים. לכן, במצב כזה כדאי לבצע ניתוח אף לגברים.
  • הימנעות ממפגשים– לעתים חוסר הביטחון עלול לגרום לגבר להימנע ממפגשים. אלה יכולים להיות מפגשים רומנטיים או כל מפגש אחר בו הגבר לא מרגיש מספיק בנוח עם המראה שלו. במידה שאתם נמנעים ממפגשים הדחיפות לניתוח אף לגברים עולה מאחר שהניתוח משפיע על הגבר בתחומי החיים השונים שלו.
  • חיזוקים מהסביבה– פעמים רבות כאשר גברים מרגישים בחוסר נוחות לגבי מראה האף שלהם הם מנסים לקבל חיזוקים ומחמאות מהסביבה. בעקבות כך ההתעסקות באף הופכת לאובססיבית ובמצב כזה מומלץ לשקול ניתוח אף לגברים.
  • האף מגדיר אתכם– יש גברים רבים שיש להם אף נשרי וגדול והוא לא מפריע להם. במידה שהאף לא מפריע להתנהלות היומיומית ולתחושת הביטחון אצל הגבר אין סיבה לבצע ניתוח אף. אך במצב בו האף מגדיר את מי שאתה, מגביל אותך ומנהל אותך מומלץ לבצע ניתוח אף לגברים שיעזור בשינוי פנימי וחיצוני.

כיצד מתבצע ניתוח אף לגברים?

ניתוח אף לגברים מעניק למטופל מראה אף אסתטי ופחות בולט. זאת על ידי הליך כירורגי של התקצרות, הצרה ועיצוב מחדש של האף. הרופא המנתח יוכל לשנות את מראה האף על פי העדפת המטופל במגוון מקרים שונים- אף אינו סימטרי, אף עקום, בעל בליטה, אף מעוות ועוד.

על מנת לבצע ניתוח אף לגברים על המטופל להגיע לפגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ הרופא יסביר למטופל את ההליך, מה הוא כולל ואת הסיכונים הכרוכים בו. במהלך הפגישה המטופל יסביר מה הרצונות ומה המטרות שלו מהניתוח. כמו כן חשוב מאוד למסור לרופא מידע רפואי כללי, כולל מחלות כרוניות כמו סוכרת לדוגמא. בדרך כלל במהלך הפגישה המטופל יעבור הדמיה. בהדמיה זו ניתן לנבא את מראה המטופל לאחר הניתוח. יש לקחת בחשבון שלא תמיד תוצאות הניתוח ייראו כמו בהדמיה.

במהלך ניתוח אף לגברים, המנתח יבצע חתך חיצוני בבסיס האף בין הנחיריים. על ידי החתך הזה תתקבל גישה לעצמות ולסחוס האף. החתך יבוצע בדרך כלל בתוך האף. ניתן להגדיל את עצם האף או הסחוס במספר דרכים שונות. ניתן להסיר רקמה מחלק אחר בגוף או להשתמש במילוי סינתטי. כמו כן כשמדובר בשינויים קטנים ניתן להשתמש בסחוס מעומק אף או מהאוזן.
לאחר שהמנתח יסדר ויעצב את עצם האף, הסחוס, העור והרקמה על מבנה האף, הוא ימקם סד שיתמוך בצורה החדשה של האף. לעתים יש צורך בתחבושות שיספקו תמיכה נוספת.

סיכונים בניתוח אף לגברים

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר כיום. עם זאת, יש לקחת בחשבון שקיימים סיכונים בביצוע הניתוח. הסיכונים המרכזיים, כמו בכל ניתוח, הם הסיכונים להתפתחות של זיהום, דימומים ותגובה ניתוח אף בשל שקעים באףשלילית להרדמה. בנוסף לכך יכולים להיגרם קשיי נשימה מהאף, חוסר תחושה באף ומסביב לו, מראה לא אחיד, כאבים, שינויי צבע עור, נפיחות מתמשכת, הצטלקות, ניקוב מחיצת האף ועוד. מדובר בסיכונים לא נפוצים, אך יש להתייעץ עם הרופא המנתח בנוגע אליהם.
יש לקחת בחשבון ש-5% עד 10% עלולים להזדקק לניתוח חוזר במצבים האם רקמת הצלקת או השתלים שהוחדרו דרך העור לא מגיבים טוב.

החלמה אחרי ניתוח אף לגברים

יש לקחת בחשבון שאין נתונים חד משמעיים בנוגע לאופן ההחלמה אחרי ניתוח אף לגברים. הסיבה לכך היא שכל מטופל עלול להגיב אחרת. לנתונים גופניים כמו גיל, בריאות, עובי עור יש השפעה על קצב ההחלמה.
לאחר הניתוח יש לנוח ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת ומחשיפה לשמש. כמו כן מומלץ לא לאכול מאכלים חמים או קשים ללעיסה שעלולים להגביר את הנפיחות. שבוע אחרי ניתוח אף המטופל יגיע לביקורת בה הרופא המנתח יוריד לו את סד הגבס והטמפונים. בשלב זה כבר כמעט לא יהיו סימנים כחולים באזור או באזור העיניים.
בימים הראשונים אחרי ניתוח אף המטופל יחוש אי נעימות בעקבות כאבים, קשיי נשימה ונפיחויות. לכן, הדגש המרכזי הוא לנוח ולתת לגוף להירגע.

בשבוע השני אחרי ניתוח אף, שטפי הדם כבר יעברו ברובם, הנפיחות תרד, קשיי הנשימה ישתפרו באופן משמעותי והמטופל יהנה מנשימה קלילה ומשוחררת. בשלב זה המטופל בדרך כלל ירגיש בנוח לצאת מהבית ולבצע פעילויות.

 

ראו גם:
ניתוח למחיצת האף – אף בצורת S
מידע על אף שטוח

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!