ניתוח לתיקון אף בצורת "S"

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח לתיקון אף בצורת "S"כשרוב האנשים חושבים על ניתוח לתיקון אף, סוג הניתוח הראשון העולה בדעתם הוא ניתוח פלסטי. אך ברוב המקרים, ניתוחי האף מתבצעים כתוצאה מאילוצים רפואיים.

חלק לא קטן מבין המנותחים מפיק מהטיפול שתי תועלות חשובות: התועלת הראשונה היא בתחום האסתטיקה.

התועלת השנייה היא בתחום של שיפור זרימת האוויר, שיפור איכות הנשימה ותיקון מחיצות האף. על התועלת השנייה נרחיב במאמר.

רוצים לנשום לרווחה

בעבר, ניתוח לתיקון אף היה מבוצע תוך פחות השקעת מחשבה אודות היבטים תפקודיים. ביותר מדי מקרים היו המטופלים בוחרים להקטין את האף, לעיתים אפילו באופן דרסטי, בלי לייחס חשיבות גדולה לשילוב של המראה החדש במבנה הפנים הכללי. כיום, אין ספק שהמצב השתפר פלאים מבחינה זו.

ההבנה שמבנה האף וצורתו הסופית צריכים להתאים למבנה הפנים ולהשתלב בהם באופן טבעי למראה, כוללת גם את הרופאים וגם את המטופלים. כך קל יותר להבין את הבשלות הרבה יותר בהקשר של השילוב בין אסתטיקה לתפקודיות. באמצעות ניתוח לתיקון אף ניתן לשפר את ההיבט הרפואי – תפקודי של האף ולאפשר למטופלים לנשום לרווחה וגם ליהנות ממראה משופר.

מהלך ניתוח לתיקון אף

בין אם הניתוח ליישור אף בעל מראה של "S" הינו בעיקרו אסתטי ובין אם מדובר על תיקון משולב של מחיצות האף, מדובר על ניתוח לתיקון אף קצר ומהיר למדי. על פי רוב לא יארך הניתוח יותר משעה, כאשר בחלק מהמקרים נעשה הטיפול בהרדמה מלאה ולעיתים בהרדמה מקומית. דבר זה הוא תוצאה של מבנה פיזיולוגי ושל העדפת המטופל והרופא.

את החתך מבצעים מתוך הנחיריים (מצב שמכונה בשם "ניתוח סגור"). לפעולה כזאת יתרון חשוב מבחינה רפואית ואסתטית. כאן לא תיווצר צלקת חיצונית ונראית לעין.

חשוב לומר שכמו בכל ניתוח, גם בסוג זה של טיפול עשויים לחול תופעות לוואי לא רצויות. עם זאת, מדובר על תופעות נדירות למדי, ורובן הגדול עוברות מאליהן. עוד נציין שמראה הפנים של המנותחים יקבל את הצורה הסופית רק שבועות ארוכים לאחר הניתוח. לכן, ניתן להתרשם מהתוצאה רק כעבור זמן.

שביעות רצון משופרת לאחר ניתוח לתיקון אף

לסיום נציין שלצד מנותחי האף שסבלו מאף נשרי או רחב, גם מטופלים בעלי אף הנטוי בצורת "S" זוכים כיום למענה כירורגי מצוין. שביעות הרצון של הרוב הגדול של המטופלים רבה וזאת במיוחד על רקע השיפור הכפול שהם זוכים לו – הן ברמה האסתטית והן ברמה התפקודית.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!