ניתוח אף שמן

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


ניתוח אף שמןהאף הוא איבר שנמצא במרכז הפנים שלנו. במידה שאנחנו לא אוהבים את המראה שלו אין לנו כיצד להסתיר אותו והדבר עלול לגרום לנו לחוסר בטחון משמעותי ולדימוי עצמי נמוך. אנשים בעלי אף שמן בדרך כלל מעוניינים לבצע ניתוח אף על מנת לשנות את המבנה האנטומי של אפם. ניתוח אף שמן מצריך יכולות פיסול ועיצוב מיוחדות שכוללות דיוק מקסימלי. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

הקושי בניתוח אף שמן

ניתוח אף שמן הוא ניתוח יחסית נפוץ אך עם זאת מסובך ולא פשוט לביצוע כלל. בדרך כלל הניתוחים הנפוצים והפשוטים יותר לביצוע הם ניתוחי אף בהם יש לסדר אף עקום או אף עם גבנון. ניתוחי אף שכוללים שבירה של הסחוס תיקון ועיצוב שלו מחדש קלים יותר ובעלי סיכויי הצלחה גבוהים יותר מאשר ניתוח אף שמן. 

למה בעייתי לבצע ניתוח אף שמן?

ניתוח אף שמן הוא ניתוח בו צריך להצר את האף באזור גב האף, הצרה של האף באזור הנחיריים או הצרה בקצה האף האזור בו יש רקמה רכה. הצרה היא לא פעולה פשוטה ופעמים רבות מנתחים יבחרו לא לבצע ניתוח אף שמן. 

הסיבה לכך היא שאף שמן בדרך כלל כולל עור גס ועבה. כתוצאה מכך לא ניתן לעצב את האף בקלות כמו אף עקום, גדול או שבור עם עור דק יותר. כמו כן, בעקבות העור הגס והעבה יש קושי לראות את התוצאות של הניתוח מיד לאחריו ופעמים רבות אין שינוי ניכר במראה האף. כאשר מנתחים אף רזה התוצאה הסופית מתגבשת לאחר כשישה עד שנים עשר חודשים. לעומת זאת, בניתוח אף שמן התוצאה הסופית מתגבשת בין שנים עשר לעשרים וארבעה חודשים! כלומר, המטופל צריך סבלנות רבה עד לקבלת התוצאה הסופית. 

כמו כן יש לקחת בחשבון שההחלמה של ניתוח אף שמן היא החלמה לא פשוטה שעלולה לכלול נפיחות קיצונית באף. 

 

אז האם מומלץ לבצע ניתוח אף שמן?

למעשה, מנתחים פלסטיים רבים שעובדים עם שלד האף, עצם וסחוס ממליצים לא לנתח מאחר שהתוצאות יהיו מוגבלות. לכן, לפני שמחליטים לבצע ניתוח אף רחב מומלץ לפנות למספר רופאים מנתחים על מנת לקבל גישות שונות ולשמוע דעות שונות. במידה שאתם מקבלים תשובה שלא מומלץ לבצע את הניתוח אצל רוב הרופאים, יהיה מומלץ לוותר על הניתוח. ניתוח אף שמן כולל מיומנות ומומחיות מיוחדת שלרוב המנתחים אין. לשם כך מומלץ לבקש לראות תמונות של ניתוחים קודמים שביצע הרופא המנתח. שימו לב שבניתוח אף שמן יש צורך בתמונה פרונטלית ברורה ולא בתמונת פרופיל. רק צילום פרונטלי לפני ואחרי יוכל לתת לכם תמונת מצב אמיתית של המטופל. 

יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים התוצאה של ניתוח אף שמן תהיה מאכזבת ולכן מנתחים רבים מעדיפים לא לבצע ניתוח כזה. מנתחים שבוחרים כן לבצע ניתוח אף שמן מתאימים את הניתוח למבנה הפנים של המטופל ומטפלים בבעיה הספציפית שבעקבותיה האף שמן או רחב. הדבר החשוב ביותר בניתוח אף שמן הוא לנתח באופן מקצועי ולא לפגוע בבריאותו של המטופל. 

 

מה לגבי ניתוח אף אחר?

מלבד ניתוח אף שמן, ניתן לבצע ניתוחי אף גם למטרות אחרות. ניתן לסווג ניתוחי אף לשני סוגים מרכזיים- 

  • ניתוח אף פלסטי- ניתוח אף פלסטי הוא ניתוח שמטרתו לשפר את המראה האסתטי של האף. בניתוח אף פלסטי יתבצעו פעולות שונות בהתאם למטרת המטופל- שיוף גבנונית, הקטנת נחיריים, הגדלת נחיריים, עיצוב צורה ועוד. 
  • ניתוח אף רפואי- ניתוח אף רפואי הוא ניתוח שמטרתו לשפר ולתקן בעיות רפואיות בחלל האף. בעיות אלה עלולות לפגוע בתפקוד האף ולגרום לקשיי נשימה אצל המטופל. בניתוח אף רפואי יתבצעו פעולות שונות בהתאם לצורך- תיקון סטייה של מחיצת האף, תיקון קונכיות מוגדלות וכדומה. 

כיצד מתבצע ניתוח אף?

כפי שציינו ניתוח אף שמן הוא ניתוח מורכב יחסית שמצריך מיומנות מיוחדת. לעומת זאת ניתוחי אף אחרים הם פשוטים יותר. אז כיצד מתבצעים ניתוחי אף? 

ניתוח אף מתבצע על ידי רופא מנתח שמומחה לניתוחי אף ובו ניתן לשנות את מראה האף, לתקן את תפקוד האף או לבצע את שניהם. מדובר בניתוח שמשתנה בהתאם למטופל, למצבו הרפואי ולרצונות האסתטיים שלו. לכן ניתוח אף לא כולל צעדים מוגדרים וקבועים מראש. ניתוח אף כולל הרדמה מקומית או כללית. סוג ההרדמה ייקבע על ידי הרופא המנתח בהתאם לפרמטרים כמו העדפת המטופל, מצבו הרפואי, סוג ההליך שמתבצע, מורכבות ההליך ועוד. 

לביצוע ניתוח אף יש לקחת בחשבון את תכונות הפנים ואת עור האף שכן במהלך הניתוח משנים את העצם, הסחוס והעור ויש לבחון את השינוי הנדרש. בניתוח המנתח יבצע חתך חיצוני בבסיס האף בין הנחיריים ודרכו יקבל גישה לעצמות ולסחוס. החתך מתבצע בתוך האף ונותן גישה למהלך הניתוח. במהלך הניתוח ניתן להגדיל או להצר את עצם האף, להסיר רקמה מחלק אחר בגוף או להשתמש במילוי סינתטי ועוד. בתום הניתוח המנתח ימקם סד שיתמוך בצורה החדשה של האף. לעתים יש צורך בתחבושות שיספקו תמיכה נוספת. 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!