מה חשוב לדעת לפני פיסול אף ללא ניתוח

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


לכל אחד ואחת יכולים להיות בעיה אסתטית באזור האף, ולעיתים קרובות אותה בעיה יכולה לגרור לא מעט מחשבות על איך ואם המראה של האף היה אחרת. לעיתים יהיה זה פגם מולד ולעיתים פגם שנרכש עם השנים בגלל שבירת האף, צלקת או פשוט שינוי של מראה הפנים, ופעמים רבות הפגם יכול להוביל לפגיעה בביטחון העצמי. הרבה אנשים בוחרים לבצע ניתוח אף ולפתור את הפגם האסתטי, אך רבים גם מעדיפים שלא לבצע ניתוח שלא לצורך רפואי, לכן האלטרנטיבה שלהם הנה פיסול אף ללא ניתוח. מה זה בדיוק ואיך מבצעים את הטכניקה? כדאי להמשיך לקרוא. 

למי פיסול אף ללא ניתוח מתאים?

טכניקת פיסול האף ללא ניתוח מתאימה במיוחד לאנשים עם פגמים קטנים ובינוניים באזור האף שיכולים להשתנות בעקבות הזרקות הטכניקה. כמו כן, היא מתאימה במיוחד לאנשים שרוצים לבצע את השינוי אך חוששים או לא מעוניינים בפרוצדורה רפואית מורכבת על כל השלכותיה כמו ניתוח אף. באמצעות פיסול האף ניתן לחזור לשגרה מיד אחרי הפרוצדורה, בלי צורך במנוחה מיוחדת, תקופת החלה או סבל מכאבים. כדאי גם לדעת שמי שרוצה לתקן פגם במפתח הנחיריים או פגם של אסימטריה – יצטרך ככל הנראה לעבור ניתוח. 

כיצד מבצעים פיסול אף ללא ניתוח? 

הטיפול מתבצע במרפאה והוא אורך בין רבע שעה לחצי שעה תחת הרדמה מקומית במשחה. הרופא המטפל לוקח את חומר המילוי במזרק או בקנולה כאשר החומרים בהם נעשה שימוש הם בדרך כלל אלנסה, רדיאס או חומצה היאלורונית. הפיסול לא מחייב כל הכנה מוקדמת – פשוט מגיעים למרפאה ביום ובשעה שנקבעו ומבצעים את ההליך בהזרקה כשהרופא המטפל בוחר היכן להזריק את החומרים כדי להגיע לתוצאות המדויקות הנדרשות. לאחר ההזרקות אין צורך במנוחה מיוחדת, אך תיתכן נפיחות של כמה שעות. 

מהם ההבדלים המשמעותיים בין ניתוח לפיסול

ניתוח הוא הליך מורכב שדורש הכנה מראש, בדיקות, הרדמה כללית ושימוש בחדר ניתוח ולרוב התאוששות של כמה שעות. כמובן שלאחר ניתוח אף לרוב יהיו כאבים ויש צורך להתהלך עם סד במשך כמה ימים עד שבועות, ולעיתים יש צורך בחבישת פלסטר ייחודי על אזור האף כדי לקבל את התוצאה הרצויה. יש לקחת נושאים אלה בחשבון בכל הנוגע לעבודה, לקיחת חופשה והתארגנות עם עזרה בבית, שכן מדובר על תקופה שיכולה להציב לא מעט אתגרים בחיים. 

לעומת זאת טכניקה של פיסול אף ללא ניתוח נעשית בהרדמה מקומית בלבד, במרפאה, לאחר הפרוצדורה אין כאבים והנפיחות אמורה לרדת בתוך פחות מיום אחד, כך שניתן לחזור לאחר מכן מיד לשגרה. 

ההבדל המשמעותי ביותר אולי בין שתי הפרוצדורות הנו זמן התוצאות – אחרי ניתוח רואים את התוצאות לאחר תקופה ארוכה של החלמה, אך כאשר הן נראות לעין הם נשארות לצמיתות. לעומת זאת לאחר פיסול אף ללא ניתוח התוצאות נראות מיד, אך הן מחזיקות מעמד לחצי שנה לכל היותר, ולאחר מכן יש צורך לבצע את הפרוצדורה שוב. כמובן שגם במחיר יש הבדל משמעותי, שכן ניתוח אף הנו מורכב ועלותו יקרה ועומדת על עשרות אלפי שקלים, ולעומתו פיסול האף עולה כמה אלפי שקלים. 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!