מידע על ניתוח אף רחב

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


מתעניינים בתיקון רוחב האף שלכם על ידי ביצוע ניתוח אף רחב? תוהים מאיפה מתחילים בכלל את התהליך? במאמר הזה ניתן לכם את כל המידע שתצטרכו על מנת לעבור את הניתוח בהצלחה!

פנים פרופורציונליות הם חלק חשוב מאוד בתרבות שלנו ומספקים לבני האדם הרגשה יפה ומושכת. האף שלכם הוא האיבר הבולט והמרכזי ביותר בפנים, אז הגיוני מאוד שתרצו לעצב אותו מחדש – בין אם להצר או להקטין אותו – כל מה שישפר את הסימטריה של הפנים. זוהי הסיבה שניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר.

יש המון סיבות מדוע אנשים נוטים לא לאהוב את האף שלהם. חלק מהגורמים הם גנטיים ועשויים להופיע יותר אצל אנשים ממוצאים ועדות שונות, וחלק מהגורמים הם תרבותיים וקשורים לאידיאל היופי המודרני.

לא משנה מהי הסיבה שבגללה יש לכם אף רחב, עומדת בפניכם האפשרות לתקן אותו באמצעות ניתוח אף רחב!

 

מה זה ניתוח אף רחב?

אחד מהסוגים של ניתוח אף, המיועד לבעלי אף רחב. כאשר מנתח פלסטי מומחה מבצע את הניתוח, הוא מתמקד בעיצוב מחדש של האף והתאמת הגודל והצורה של האף אל הפנים של המנותח, תוך דגש על מראה טבעי ופרופורציונלי.

 

מה אפשר לעשות בניתוח אף רחב?

ניתוח אף רחב יכול לטפל במגוון בעיות אסתטיות:

  • גודל האף ביחס לפנים
  • רוחב גשר האף
  • רוחב הנחיריים
  • קצה אף רחב ולא פרופורציונלי
  • אף רחב ועקום

 

סוגי ניתוחי אף רחב

הגומרים המרכזיים שקובעים את צורת האף הם הסחוסים והעצמות. ברוב המקרים, יש צורך לשנות את מבנה העצם בחלק העליון של האף על מנת לתקן אף רחב. ניתוח אף רחב יכול לכלול שבירה של מבנה האף למספר חתיכות שונות על מנת שהמנתח יוכל להרכיב אותו מחדש בצורה הרצויה. התהליך של שבירת עצמות האף העליונות על מנת להצר את גשר האף נקרא אוסטאוטומיה.

 

ניתוח אף רחב – גישה פתוחה או סגורה?

בעולם ניתוחי האף קיימות שתי גישות עיקריות לניתוח אף רחב: הגישה הפתוחה או הגישה הסגורה. ניתוח אף רחב סגור כולל ביצוע של החתכים והגישה בתוך הנחיר. ניתוח אף פתוח כולל ביצוע חתכים בין הנחיריים והרמת העור מעל האף במהלך הניתוח. לכל גישה קיימים היתרונות שלה

 

ניתוח אף רחב סגור

  • מתאים לאף שזקוק לשינוי מבני קל בלבד
  • משאיר מעט מאוד צלקות נראות לעין לאחר הניתוח
  • מגביל את כמות השינויים שהמנתח יכול לבצע

 

ניתוח אף רחב פתוח

  • מתאים יותר לאפים שצריכים שינוי משמעותי
  • מעניק למנתח גישה נוחה יותר למבנה האף ולחלקים השונים
  • משאיר צלקות גלויות מכיוון שהחתכים נעשים מחוץ לנחיריים בבסיס האף

 

ניתוח אף רחב – בולבוסי

סוג ניתוח זה הוא סוג של ניתוח אף רחב המתמקד בעיצוב מחדש של קצה האף בלבד. לפעמים הניתוח נקרא ניתוח אף בולבוסי. ניתוח זה הוא די נפוץ ואנשים הולכים לעשות אותו על מנת לעצב מחדש את קצה האף שלהם שהיה רחב מדי ויכולים להעניק לו המון צורות:

  • מראה "טבעי"
  • מראה "קופסתי"
  • מראה "חד"

 

את האף הרחב הבולבוסי ניתן לתקן בקלות יחסית האמצעות הליך פולשני פשוט ומהיר. הקטנת הגודל של קצה האף יכולה לשפר את המראה של האף ללא צורך בשינוי כל שאר חלקיו. כמו שהזכרנו מקודם, קיימות שתי גישות ניתוחי אף רחב – הסגורה והפתוחה, בניתוח זה המנתח יכול לבחור איזה גישה מהשניים שהוא מעוניין.

 

תיקון אף רחב ללא ניתוח

הרבה אנשים מעוניינים לשפר את המראה של האף שלהם אבל חוששים מניתוח אף רחב. עבור אנשים אלו קיים פתרון – פיסול אף רחב / עיצוב אף רחב – ללא ניתוח! התהליך הזה הוא לא פולשני ולא מצריך זמן החלמה כלל! בתהליך מבוצעות הזרקות של חומרי המילוי השונים הקיימים בשוק (לבחירת המטופל/ת) – אלנסה, חומצה היאלורונית, רדיאס ועוד!

אמנם ההליך הזה אינו מצריך ניתוח אך מצד שני התוצאות שלו אינן קבועות. בעוד שתוצאות ניתוח אף רחב נשארות לנצח, בתהליך הלא ניתוחי התוצאות נעלמות לרוב אחרי חצי שנה ועל מנת לתחזק אותן יש לחזור על הפיסול בכל מספר חודשים.

 

החלמה מניתוח אף רחב

אחרי סיום הניתוח הרופא ימקם גבס על האף עם טמפונים בתוך החניכיים על מנת לקבע את צורת האף ולספוג דימומים בימים הראשונים. לאחר מספר ימים אפשר להוריד את הגבס והטמפונים. יש להגיע לרופא המנתח אחת לכמה שבועות על מנת לעבור ביקורות ולוודא שתהליך ההחלמה מתנהל כמו שצריך.

 

תוך כמה זמן רואים את התוצאות של ניתוח אף רחב?

בניתוחי אף רחב צריך לספק לאף מספיק זמן על מנת שיעבור את תהליך ההחלמה הטבעי שלו. תהליך זה נגמר לרוב בין חצי שנה לשנה לאחר הניתוח. רק אז יהיה אפשר לראות את התוצאות הסופיות של הניתוח. יכול להיות שבמהלך ההמתנה האף יהיה נפוח מהרגיל, אין מה לדאוג, יש להמתיך מספר חודשים על מנת שתרד מהנפיחות לקבלת התוצאה הסופית.

 

איפה ניתן לקבל מידע נוסף?

מידע נוסף תוכלו לקבל בפורטל ניתוחי האף המוביל בישראל – AF4U. באתר תוכלו למצוא מידע על כל הדרכים להשיג את האף המושלם עבורכם – ניתוחים, פיסול, עיצוב ועוד! 

מאמר זה נכתב באדיבות מערכת אתר AF4U.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!