איך מתמודדים עם רשלנות רפואית בניתוח אף?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


אנשים רבים עוברים מדי שנה ניתוחי אף שמטרתם לשפר את איכות החיים שלהם, וגם לצרכים אסתטיים בלבד. מדי שנה גם מתרחשים לצערנו מקרים רבים של טיפול לקוי או רשלני, המוביל לפגיעה פיזית או נפשית במטופל. אם אתם רוצים להתכונן מראש לכל התרחישים, כדאי שתקראו את המאמר הבא על התמודדות עם מקרה של רשלנות רפואית בניתוח.

 

מהי רשלנות רפואית בניתוח?

רשלנות רפואית היא מקרה שבו הצוות המטפל חרג מרמת הזהירות הנדרשת מהם, ובעקבות החריגה נגרם למטופל נזק שאפשר היה להימנע ממנו. רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל סוג של טיפול, ובהם גם ניתוחי אף, ובכל צורה של טיפול רשלני: ניתוח באיבר הלא נכון, שגיאות במינון חומר ההרדמה, פגיעה בעצבים באזור המנותח, יצירת זיהום לאחר הניתוח ועוד. אם אתם חוששים שקיבלתם טיפול לקוי במהלך ניתוח אף שעברתם, ייתכן שיש לכם עילת תביעה, וכדאי שתתייעצו עם עורך דין מומחה בתחום.

 

השלבים של הגשת תביעה על רשלנות רפואית

כדי לאשש שאכן יש לכם עילה לתביעה על רשלנות רפואית בעקבות ניתוח האף שעברתם, השלב הראשון בתהליך הוא להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום. הוא זה שיבחן את המצב שלכם ויסביר לכם על האפשרויות הניצבות לפניכם, וגם יעזור לכם לאסוף את כל המסמכים הדרושים לתביעה ולהגיש אותם. עורך דין מומחה הוא איש המקצוע שיעזור לכם לוודא שהתהליך עובר במינימום עיכובים ובאפס טעויות בירוקרטיות, ושאתם ממצים את כל הזכויות המגיעות לכם. חשוב לציין שלא כל מקרה שבו נגרם נזק הוא מקרה של רשלנות רפואית, ולכן חשוב להכיר את הסימנים ולהתייעץ עם גורם מומחה כדי להימנע מהגשות תביעה מיותרות שרק יגרמו לתסכול רב יותר.

לאחר שעורך הדין ייתן לכם אישור להתחלת התהליך, תצטרכו לאסוף כל מסמך המתעד את הניתוח שעברתם, לרבות מסמכים מהניתוח עצמו ואת כל המסמכים שאתם או הצוות המטפל מילאתם לפניו. תצטרכו לספק גם תיעוד של הטיפולים הרפואיים שעברתם עד לרגע הפגיעה: כל בדיקה, אבחנה וביקור אצל רופא הקשורים בסופו של דבר לניתוח הם מסמכים שאתם צריכים להשיג ולצרף לתביעה. נוסף על כך, תצטרכו לספק חוות דעת של רופא מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית, המאשרת שהתרחשה פגיעה ומפרטת את חומרתה.

עורך הדין יעזור לכם לדעת נגד מי תצטרכו להגיש את התביעה – יש מקרים שבהם מגישים תביעה נגד המנתח המטפל (לרוב בניתוחים המועברים באופן פרטי), או נגד המוסד כולו או בעליו (למשל אם עברתם ניתוח אף בבית חולים ציבורי בארץ). תביעות יוגשו לבית משפט השלום אם סכום הפיצויים הנדרש בהן אינו עולה על 2.5 מיליון ש"ח, ובמקרים שבהם הסכום גבוה יותר מזה התביעות יוגשו לבית המשפט המחוזי.

מומלץ להגיש את התביעה כמה שיותר קרוב למועד הניתוח משום שהחוק מאפשר להגיש תביעות עד 7 שנים ממועד ההתרחשות שלהן, אך יש מקרים שבהם הנזקים מתגלים מאוחר יותר, ותוכלו להגיש תביעה עד 7 שנים מיום גילוי הנזקים.

 

סיכום

מדי שנה מתרחשים לא מעט מקרים של טיפול לקוי העלול להסב למטופל נזק פיזי או נפשי רב. במצב כזה כדאי להתייעץ עם עורך דין מנוסה שיסביר לכם בדיוק מהן הזכויות שלכם, יעזור לכם לאסוף את כל המסמכים הרלוונטיים, לרבות חוות דעת מקצועית מרופא מומחה בתחום הרשלנות, ויעזור לכם לעבור את התהליך בצורה חלקה ומהירה. רשלנות רפואית היא מקרה מצער שלא צריך להתרחש, אך במקרה הצורך יש לכם עם מי להתייעץ וממי לבקש סיוע מקצועי.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!