ניתוח אף לא מוצלח

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף - התאוששות והחלמהעברתם ניתוח אף לא מוצלח? קודם כל תדעו שאתם לא לבד. קיימים מקרים רבים של ניתוח אף לא מוצלח והבשורה הטובה היא שניתן לשנות זאת. במידה שעברתם ניתוח אף לא מוצלח ניתן לבצע ניתוח חוזר ולתקן את הניתוח הקודם. איך זה מתבצע ומה זה אומר? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו ניתוח אף לא מוצלח?

על מנת להבין מהו ניתוח אף לא מוצלח יש להבין מהו ניתוח אף. ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים והמבוקשים ביותר. בניתוח זה ניתן לשנות את מראה האף, לתקן את תפקוד האף או לבצע את שניהם. ניתוח אף הוא לא ניתוח עם צעדים מוגדרים, שכן הוא משתנה בהתאם לרצונו של המטופל ולצורך הרפואי הקיים. כל שלב בניתוח יהיה מותאם באופן אישי למטופל ולמטרותיו. בדרך כלל הניתוח יכלול הרדמה מקומית או כללית, בהתאם למורכבותו. על מנת לבצע ניתוח אף, הרופא המנתח ייקח בחשבון את תכונות הפנים ואת עור האף על מנת לבחון את השינוי הנדרש. החלק העליון של מבנה האף הוא עצם והחלק התחתון הוא סחוס. בניתוח אף ניתן לשנות את העצם, הסחוס והעור.

ישנם מקרים, בהם מסיבות שונות המנותח יוצא לא מרוצה כלל מהניתוח שעבר. ניתוח אף לא מוצלח הוא ניתוח שהוביל לתוצאה לא מוצלחת. יכולות להיות סיבות שונות לניתוח אף לא מוצלח-

  • ניתוח שבוצע על ידי מנתח חסר ניסיון
  • ניתוח שבוצע על ידי מנתח מנוסה בביצוע כושל (קורה לפעמים)
  • ניתוח שבוצע בחו"ל בסטנדרטים נמוכים
  • ניתוח שבוצע ללא תיאום ציפיות וללא ביצוע הדמיה
    ועוד.

מה החשיבות של ביצוע הדמיה?

על מנת שלא יתבצע ניתוח אף לא מוצלח, לפני ביצוע הניתוח יש להגיע לפגישת ייעוץ. חשוב מאוד לעבור פגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ הרופא יסביר לכם את ההליך, מה הוא כולל ואת הסיכונים הכרוכים בו. במהלך הפגישה אתם תסבירו מה הרצונות ומה המטרות שלכם מהניתוח. כמו כן חשוב מאוד למסור לרופא מידע רפואי כללי, כולל מחלות כרוניות כמו סוכרת לדוגמא ולעבור בדיקות מקדימות. בדיקות אלה ייקבעו האם אתם בכלל מתאימים לניתוח אף, במהלך פגישת הייעוץ חשוב מאוד לתאם ציפיות לקראת הניתוח. בדרך כלל במהלך הפגישה המטופל יעבור הדמיה.

בהדמיה זו ניתן לנבא את מראה המטופל לאחר הניתוח. יש לקחת בחשבון שלא תמיד תוצאות הניתוח ייראו כמו בהדמיה. כאשר מבצעים הדמיה ניתן לראות האם כוונת המטופל הובנה כהלכה על ידי המנתח. לא תמיד ניתן להבין בדיוק מה כוונתו של המטופל ועל ידי הדמיה ניתן לראות את תגובתו של המטופל ולקבל הערות קונקרטיות בנוגע לרצונות שלו. אסור לוותר על שלב זה לפני ניתוח אף.

ניתוח חוזר לאחר ניתוח אף לא מוצלח

הצורך בניתוח אף חוזר נובע בעקבות ניתוח אף לא מוצלח. כאשר בדרך כלל האשמה תהיה על המנתח. קיימים אתגרים בביצוע ניתוח אף חוזר לאחר ניתוח אף לא מוצלח. קודם כל יש לקחת בחשבון שהדבר אפשרי לביצוע וכמעט תמיד ניתן לבצע ניתוח חוזר במידה שהראשון היה לא מוצלח. עם זאת, קיימים מספר אתגרים בביצוע ניתוח חוזר לאחר ניתוח אף לא מוצלח. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם.

ניתוח אף כושל
  • מחיר– המחיר של ניתוח אף הוא יקר יחסית ויכול להגיע ל-10,000 שקלים או יותר. מטופלים רבים חסכו במשך זמן רב על מנת לבצע ניתוח אף ראשון ולא כולם יכולים להרשות לעצמם לבצע ניתוח חוזר. במדובר באתגר שאין אפשרות להתעלם ממנו שכן הוא מונע מהמטופל את היכולת לבצע ניתוח חוזר.
  • החלמה– ניתוח אף הוא ניתוח שכולל החלמה לא פשוטה. במהלך ההחלמה המטופל צריך להימנע מפעילות גופנית, מחשיפה לשמש, הוא עלול לסבול מקשיי נשימה, נפיחות וכאבים עזים. במקרים חמורים יותר המטופל עלול לסבול מדימומים ואף מזיהום. תקופת ההחלמה היא לא תקופה פשוטה, במיוחד בקרב מטופלים שצריכים לעבור תקופת החלמה נוספת. ההגבלות הפיזיות, הכאבים העזים, הנפיחות וההמתנה לתוצאה הסופית יכולים להיות קשים מאוד ויש לקחת זאת בחשבון.
  • תיאום ציפיות– כפי שציינו קודם, אחד הדברים החשובים הוא לבצע פגישת ייעוץ בה יש לתאם ציפיות בין המנותח לבין המנתח. הדבר חשוב במיוחד לאחר ניתוח אף לא מוצלח ומטרתו להבטיח למטופל שביעות רצון מקסימלית. לכן, חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות עם מנתח בכיר. לשם כך יש לבצע הדמיה שתעניק הצצה למראה האף הצפוי לאחר הניתוח החוזר.

בחירת מנתח מומלץ להימנעות מניתוח אף לא מוצלח

ניתוח אף הוא לא ניתוח זול כלל שיכול להגיע ל-10,000 שקלים ואף יותר. עם זאת, ההמלצה שלנו היא לשלם יותר ולבחור ברופא מקצועי ומומלץ. הרופאים המקצועיים ביותר שצברו ניסיון והצלחות רבות בקנה מידה גדול, לא מעניקים הצעת מחיר לפני פגישת ייעוץ עם המטופל. בפגישת הייעוץ הרופא יקבל תמונת מצב, יבין את הפרמטרים השונים הכלולים בניתוח בהם הליך הניתוח הנדרש. אסור לוותר על פגישת הייעוץ ועל שלב תיאום הציפיות עם הרופא.

בסופו של דבר, עליכם לחשוב האם אתם מעדיפים מחיר או איכות. על איכות משלמים, זה כלל שצריך לקחת בחשבון במיוחד כאשר רוצים לבצע ניתוח אף. האף הוא במרכז הפנים שלנו ואף אחד לא רוצה לחוות ניתוח אף לא מוצלח. הרופאים המקצועיים בדרך כלל ידרשו מחירים גבוהים יותר מהרופאים הצעירים והפחות מנוסים. כאשר בוחנים את ההבדלים במחיר ומשקללים גם את אחוזי ההצלחה, מטופלים רבים יבחרו איכות על פני מחיר.
גם מטופלים שפנו למספר רופאים שונים על מנת לבצע השוואת מחירים, טוענים שבסופו של דבר המחיר הוא החלטה שולית ורובם בחרו ברופא שעשה עליהם את הרושם המקצועי ביותר.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!