ניתוח אף משולב עם ניתוח חזה

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

שילוב בין ניתוח אף וחזהניתוחים פלסטיים נועדו לענות על כמה צרכים חשובים של המטופלים. ראשית, מדובר על הצורך לשפר את המראה החיצוני שאיננו מספק את האדם. לעיתים מדובר על פגם מולד ולעיתים מדובר על פגם שנוצר עם העלייה בגיל כגון מצבורי שומן, קמטים, התרופפות העור שמאבד את גמישותו הטבעית ועוד.

שנית, הצורך הנפשי חשוב לא פחות מהצורך הפיזי, ונשים רבות זקוקות לניתוח על מנת לשפר את הביטחון העצמי שלהן ומעמדן החברתי.

היות ולא תמיד ניתן לשפר את המראה החיצוני באמצעות טיפול אחד , עולה השאלה האם ניתן לבצע מספר ניתוחים שונים בעת ובעונה אחת. מסתבר שפעולה זו אכן אפשרית, בתנאי שעושים זאת נכון ובהתאם לכללים רפואיים ברורים.

שילוב מנצח

בין השילובים הנפוצים ביותר עליהם ממליצים מנתחים פלסטיים מובילים ניתן למצוא את ניתוחי האף וניתוחי החזה. המשותף לשני הסוגים הללו של טיפולים טמון בכך שפעמים רבות מדובר על משהו שמפריע למטופלת כבר מגיל צעיר יחסית.

חוסר שביעות רצון מצורת האף וכן חוסר שביעות רצון מגודל החזה או מצורתו מטרידים צעירות רבות שחולמות לפתור את המצב באמצעות פנייה למנתח פלסטי. מכיוון שנשים רבות יודעות מראש שהן רוצות לטפל בשני הדברים, פתוחה הדרך לטיפול משולב כגון הגדלת חזה ועיצוב האף, בעת ובעונה אחת.

תפסת מרובה

בנקודה זו יש לומר במפורש שביצוע ניתוחים פלסטיים רבים מידי בעת ובעונה אחת איננו מומלץ. אמנם היתרון שבפעולה כזאת הינו חיסכון בצורך נוסף בהרדמה ובמקביל במניעת הצורך לעבור תקופה כפולה של החלמה והתאוששות, אבל גם לכך יש גבול.

הבחירה ביותר משני ניתוחים, למשל, או בניתוחים שאורכים זמן ממושך מידי עלולה להעמיד את המטופלת בסיכון מוגבר. במידה והמטופלת מצויה זמן ארוך מידי בהרדמה, עלולים להיווצר סיבוכים מיותרים וגם ההתאוששות הופכת לקשה יותר. לכן, גם בתחום הטיפולים האסתטיים חשוב להקפיד על הכלל של "תפסת מרובה לא תפסת". ניתוח חזה וניתוח אף, שנחשבים שניהם לטיפולים קצרים יחסית (לעומת טיפול של מתיחת פנים, למשל) הם אידיאליים מבחינה רפואית.

מומחה כפול

הבחירה בטיפול המשולב מחייבת בדיקה שהרופא הפלסטיקאי אכן מתמחה בשני התחומים . מומלץ לבחור ברופא בעל ניסיון ומיומנות, כזה שכבר ביצע בעבר לא רק ניתוח אף בנפרד ולא רק ניתוחי חזה בנפרד. כמו כן, עדיף לבחור בכירורג פלסטי שצבר ניסיון בביצוע של ניתוח משולב וזאת על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה בצורה משמעותית.

לאחר הניתוח חשוב שבעתיים להקדיש תשומת לב להגבלות ההתנהגותיות ולתופעות הלוואי שניתן לצפות להם. תופעות אלה כוללות שינויים בתחושה, שטפי דם, נפיחות ועוד. לאחר הניתוח יש להקדיש זמן מספיק למנוחה ולהתאוששות, לרוב יותר מאשר במידה ועוברים רק סוג אחד של טיפול.

גם החיסכון כפול

אמנם, במרבית המקרים ההתאוששות מניתוח משולב הינה ארוכה יותר מאשר אם בוחרים בכל טיפול בנפרד אולם מדובר בזמן קצר יותר מאשר זה שיידרש לגוף על מנת להחלים משני ניתוחים שנערכים בנפרד. לעובדה שחוסכים טיפול אחד בהרדמה יש גם משמעות רפואית שכן כל הרדמה כרוכה בסיכון מסוים ואיננה קלה לגוף.

גם אם לא מדובר בגורם מרכזי, הרי שיש צד נוסף לחיסכון, מלבד בהיבט של ההרדמה וההתאוששות. גם העלות של ניתוח משולב תהיה נמוכה יותר מאשר זו של טיפול שנערך בשני מועדים שונים. בין היתר הדבר נובע מעלות חדר הניתוח שנעשה בו שימוש פעם אחת בלבד.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!