ניתוח אף גיל התחלתי

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף גיל התחלתיניתוח אף הינם הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים בישראל, בין אם הם נובעים מסיבות רפואיות ואם מקורם הוא בצורך אסתטי. למעשה, בדומה לנעשה בעולם, אלפי ניתוחים כאלו מתבצעים מידי שנה בישראל במרפאות המתמחות בכך. מגמה זו הולכת וגוברת כל העת. הניתוח עצמו אינו חדש ויתרונותיו ידועים אך העובדה כי הטכנולוגיה משדרגת כל העת את היכולת ובעיקר שינויים תרבותיים, גורמים לכך שככל שנוקפות השנים, ניתוחי האף ממשיכים לצמוח.

אותן הסיבות שתיארנו לעיל והעובדה כי ניתוח אף הפך קל ופשוט ולכן זמין לכל דורש, הביאו לכך שגיל המנותחים הולך ויורד. אין עוד מקום לכך שיתקיים ניתוח אף גיל מבוגר בלבד. במיוחד אנו עדים למגמה לפיה בני נוער רבים ואפילו ילדים, מתעניינים בניתוחי אף כבר בגיל צעיר, מסיבות מגוונות ובראשם הצורך להיראות הרבה יותר אסתטיים נוכח החשיבות שיש לנושא זה כיום ולא פחות חשוב הצורך הרגשי והביטחון העצמי.

להיראות טוב להרגיש טוב

כולנו מכירים את תרבות ה"אני" והתיעוד העצמי. אנחנו יכולים לצקצק, לשנוא או לאהוב את המגמה אבל היא פה כדי להישאר. בני נוער אוהבים את איך שהם נראים ומקדישים זמן רב לסוגיה זו, בטח נוכח הרצון שלהם לתעד את עצמם כל העת ולצבור אהדה. ובעצם, אל לנו להתנשא. גם אנשים מבוגרים יותר רוצים תמיד להראות טוב ומשקיעים בכך כספים רבים. אומנם אנחנו לא אוספים לייקים בהכרח אבל הינו שמחים לקטוף מחמאות. 

מלבד הרצון להיראות יותר טוב, בוודאי אצל בני נוער בהם הביטחון העצמי מול אתגרי הנערות, נבנה באופן איטי יותר, יש חשיבות גם להרגשה ולקבלה העצמית. לא נכנס פה לנבכי הפסיכולוגיה אבל יש משמעות אדירה לנושא הרגשי אצל בני הנוער ולחיבור שלהם עם גופם ומה שהוא מייצג. 

למען האמת, בני הנוער צודקים לחלוטין. האף הוא איבר מרכזי, בכל המובנים, בפנים או בפרצוף של כל אחד מאיתנו. הוא בין האברים הבולטים ואילו שמקנים לנו את תווי הפנים. לכן, בני נוער רבים מסתכלים במראה או בסרטונים של עצמם ברשת ואינם מרוצים ממה שהם רואים והדבר מחלחל פנימה. 

זה אינו מצדיק כמובן כי כל אי שביעות רצון קלה תגרור ניתוח. ניתוח אף גיל ראשוני חייב להתבסס על חוסן מנטלי של בני הנוער ולוודא כי הם מבינים את כל ההשלכות של הנושא, בכל ההיבטים, רפואיים ורגשיים כאחת. לפיכך, רבות מן הפניות שהמומחים שלנו מקבלים עוסקות בבירור ניתוח אף גיל ראשוני מותר ואילו שיקולים רפואיים, אסתטיים ורגשיים יש להביא בחשבון בטרם שוקלים או מבצעים את הניתוח.

ניתוח אף גיל להתחיל

ניתוחים אף כאמור הם פופולאריים מאוד אבל חשוב להכיר כי הם מעניקים מענה לסוגים שונים של צרכים, כאשר לכל צורך יש משמעות לגבי הגיל הראשוני שבו אפשר לבצע את הניתוח. ישנם הניתוחים הרפואיים, במהלכם דרך ניתוח האף ניתן לבצע שיחזור האף בעקבות חבלה או תאונה וכן לפתור בעיות רפואיות באף, אשר בדרך כלל גורמות לקשיים בתהליך הנשימה, עקב קושי מעבר אוויר דרך האף, כגון סטיית מחיצת האף, שסתומים, קונכיות מוגדלות ועוד.

הניתוחים הנפוצים יותר הם ניתוחים אסתטיים שבאים לשפר למשל אף רחב או גדול מידי, מראה לא סימטרי של האף, נחיריים רחבים, גבנון האף והחלקתו, הטיית האף לאחד הצדדים ועוד. אלו למעשה הניתוחים הפופולאריים יותר והם גם המבוקשים יותר במקרה של ניתוח אף גיל ראשוני. 

כאשר הסיבות הן רפואיות גרידא, הרי שאין מניעה ולפעמים אפילו מדובר בצעד קריטי (בעיות נשימה קשות, חבלה וכד'), הרי שאין מגבלת גיל ברוב המקרים ומתבצעים ניתוחים גם בקרב ילדים צעירים ואפילו תינוקות, אם כי מומלץ שרופאים מומחים לגיל זה יבצעו את הניתוחים.

ניתוח אף גיל ראשוני לשיפור אסתטי

אולם כאשר הסיבה היחידה לביצוע ניתוח אף היא סיבה אסתטית, הרי שההמלצה הרפואית היא לבצע ניתוח שכזה מגיל 16 (יש המתירים גם מגיל 15). הסיבה היא שעד גיל 16 או 17 הגוף שלנו ממשיך להתפתח. אנחנו מכירים את השינויים הפיזיים המתרחשים במהירות ובבולטות אצל בני נוער. זה קורה לא רק בשרירים, ברוחב הגוף או בגובהו אלא גם במהנה הפנים. 

לכן, כל עוד מבנה הפנים מתפתח ומשתנה, אין למעשה כל טעם לערוך את הניתוח. שכן, אם התכנון האסתטי שלנו (שנערך בהדמיה), מתאים למבנה הפנים שלנו כיום, יתכן והוא לא יתאים כלל כאשר מבנה הפנים שלנו ישתנה לחלוטין ובמקרים גרועים במיוחד אפילו לא יהיה פרופורציונאלי ויחמיר את הבעיה שבשמה הגענו מלכתחילה.

קראו עוד: ניתוח אף בזמן הצבא

יתרונות הגיל הצעיר וחוסן נפשי

ניתוח אף גיל צעיר יחסית מכיל יתרון נוסף  והוא יכולת ההחלמה המהירה יחסית של הגוף לאחר הניתוח, דבר שמבוגרים מתקשים בו יותר. זה לא אומר שהתהליך לא כרוך בכאב פיזי וכן בתקופת החלמה שמשתנה בן אדם לאדם אבל בכללות, תהליך הריפוי יהיה מהיר ומיטבי יותר ובנוסף, תחוו את השיפור הרגשי, האסתטי ובאורח החיים בצורה מוקדמת יותר.

ואחרי שאמרנו את זה, נזכיר כי לא כל בני האדם שווים וכך גם לא כל בני הנוער. ניתוח אף גיל מוקדם מכיל גם מורכבויות ולכן על ההורים, הרופאים וכל מי שמעורב בתהליך, להיות מודעים ובטוחים כי בן הנוער מוכן מבחינה מנטלית לתהליך וכי שמים לב גם להביט הרגשי שלו. ניתוח אף יוביל לאף חדש אבל הוא ניתוח שלא במהרה משנים אותו. לכן על בן הנוער להיות שלם עם הבחירה שלו ועלינו להבחין כי הוא לא עושה זאת רק בשל לחצים חברתיים או אופנה כלשהי.

כך שלצד פגישת הייעוץ עם הרופא המנתח שם בוחנים היבטים רפואיים (מבנה הפנים והאף, מורכבות הניתוח וכד') ודנים בתוצאות הרצויות ובוחרים ודנים בצד האסתטי ובמראה האף המתאים ביותר לאחר הניתוח, יש לבצע גם תיאום ציפיות ודיון מעמיק על משמעות הניתוח בהיבט הרחב יותר. לכן גם ישנה חשיבות רבה לבחירת מנתח פלסטי המומחה בניתוחי אף אך הוא גם בעל ניסיון בעבודה עם בני נוער, על שלל המורכבויות המאפיינות גיל זה.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!