תיקון תוצאות של ניתוח אף כושל

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תיקון תוצאות ניתוח אף כושלניתוח אף הוא אחד הניתוחים המורכבים ביותר בקרב הניתוחים הפלסטיים, ויש לבצע אותו רק אצל מנתח מעולה ומיומן, שכן, ההשפעה הרגשית של ניתוח אף כושל עלולה להיות הרסנית, כאשר במקום השיפור המיוחל באף, המטופל נותר עם מראה פנים מאכזב.

ההשפעה על ההערכה האישית והביטחון העצמי היא עצומה, אך עבור חלק מהאנשים, מבוכה ודיכאון עלולים להשפיע כמעט על כל היבט בחיי היומיום.

למרות שקיימות סיבות רבות לניתוח אף כושל, אחד הגורמים ההרסניים ביותר הוא חוסר מיומנות טכנית. במקום אף סולד בעל קווי מתאר אטרקטיביים, ניתוח אף שנכשל עלול לייצר מראה שאינו טבעי ואינו נוח, אשר נראה בהחלט פחות יפה מהאף המקורי, ובנוסף לעיוות, מופיעות לעיתים קרובות בעיות נוספות בשלד האף.

לצד החסרונות הקוסמטיים, מתמודד המטופל עם תחושות כעס, אכזבה וצער, ועליו לאתר מנתח פלסטי אמין על מנת לתקן את האף הפגוע.

כך מתקנים נזקים שנגרמו כתוצאה מניתוח אף

שחזור האף שניזוק באמצעות ניתוח חדש, מהווה אתגר רפואי ואמנותי משמעותי, והוא בדרך כלל הרבה יותר מורכב מניתוח האף המקורי. רכיבי שלד דקים ועדינים של צורה תלת ממדית מדויקת, חייבים להתבצע מחדש על מנת לחזק או להחליף את האף הנפול, הפחוס והמעוות. כל רכיב באף חייב להחזיק סימטריה מדויקת, והמבנה חייב להיות מיושר.

התפרים חייבים להיות בלתי נראים וכל המבנה החדש חייב להיות בעל פרופורציות הרמוניות על מנת להתאים את האף החדש לפנים. בעוד שקווי המתאר החיצוניים של האף חייבים להיות חלקים ואטרקטיביים, מעברי הנשימה באף חייבים להישאר גדולים דיים בכדי להקל על נוחות זרימת האוויר באף.

לאחר תכנון האף החדש, מסגרת השלד כולה חייבת להיות בעלת מספיק כוח כדי לעמוד בנזקים ארוכי הטווח של העיוות אשר יוצרים בדרך כלל רקמות רכות. רמת הנפיחות המתרחשת בדרך כלל לאחר ניתוח אף רגיל, חייבת להיות ממוזערת על מנת להפחית היווצרות צלקת שאינה רצויה. האף צריך להיות בנוי מחדש באופן שבו זרימת הדם מזינה את הרקמות שעברו טראומה בניתוח הקודם, ולשפר את תפקוד מערכת החיסון.

כל ההיבטים האלו צריכים להתבצע במהירות לפני שניתוח האף הכושל יגרום לנפיחות, דימום, עיוות חמור מידי וטשטוש אזור הניתוח. מסיבה זו, שיקום של ניתוח אף כושל, הקרוי אף תיקון ניתוח אף, נחשב למשימה מאתגרת ביותר בקרב המנתחים הפלסטיים.

הבדלים בין ניתוח אף לבין ניתוח תיקון

מספר הבדלים משמעותיים מתרחשים בין הגרסה הראשונה של ניתוח האף לבין ניתוח התיקון. ראשית, ניתוח אף רגיל אורך הרבה יותר זמן. ניתוח תיקון כרוך בהתגברות על מכשולים אותם מציבות רקמות צלקת, ומורכבות הניתוח גדולה יותר.

ניתוח זה אורך לפחות חמש שעות ובהתאם, תקופת ההתאוששות ארוכה יותר. מטופלים בעלי עור בריא עשויים להזדקק לזמן החלמה של חצי שנה עד שנה, ואילו מטופלים בעלי עור עבה עשויים להזדקק לשנתיים על מנת לפתור את כל הצלקות והדלקות שנגרמו מניתוח האף הכושל.

שתלים לתיקון ניתוח אף

בנוסף לזמן הארוך הכרוך בטיפול ובהתאוששות, תיקון ניתוח אף כושל דורש כמעט תמיד שימוש בחומר שתל. חומר זה הוא רקמה בצורת סחוס, אשר נלקחת מגוף המטופל עצמו ומשמשת להחלפת רקמה חסרה או פגמים ברקמת שלד האף. גם מטופלים אשר מבקשים אף קטן יותר, עדיין עשויים להזדקק להשתלת סחוס.

בהתאם למידת הנזק לרקמת האף, על המנתח והמטופל להסכים ביניהם לביצוע הליך זה, וניתן לקבל שתלי סחוס ממיקום אחד או יותר בגוף, היות ולגוף האדם קיימים רק שלושה מקורות סחוס עודף, וכל מקור מניב סחוס באופן שונה מבחינת גודל ומרקם. לכן, בקרב מטופלים שונים, משתנה מאוד השימוש בחומרי השתל.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!