פיסול אף בלייזר

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

פיסול אף בלייזרניתוחים פלסטיים פופולאריים מאוד בישראל ובעולם. מתוכם, ביחד עם ניתוחי החזה, ניתוחי אף נחשבים לפופולאריים ביותר. מעבר למראה החיצוני גרידא, לאף שאינו פרופורציוני, עם בעיה אסתטית כשהי, גם אם היא רק בעיני בעל האף – חשיבות רבה הן למראה אבל גם לביטחון העצמי ולאורך החיים של האדם והם אלו שהופכים את ניתוחי האף לנפוצים כל כך.

ואחרי שאמרנו את כל זה, חשוב גם להכיר כי לא תמיד נזדקק לניתוח כדי לסדר בעיה אסתטית באף. ניתן להגיע לתוצאות מרשימות לא פחות עם טכנולוגיה של פיסול אף בלייזר. למעשה, תחום זה עולה ופורח מסיבות שונות ובראשן הרצון שלא לבצע פעולות כירורגיות מורכבות (ניתוח אף הוא פעולה נפוצה וותיקה ובטוחה אך עדיין מורכבת) עם השלכות ארוכות (כאבים, זמן החלמה וכד'). פיסול אף בלייזר מאפשר להגיע לתוצאות מעולות בצורה פשוטה, עדינה ונוחה הרבה יותר ולשנות את המראה שלכם, כמו שרציתם.

פיסול אף בלייזר ופיסול אף בהזרקה

רגע לפני שנצלול אל מהות פרוצדורת פיסול אף בלייזר, נבחין בינה לבין פיסול אף אחר – זה הנעשה באמצעות מילוי חומרים.  פיסול אף באמצעות הזרקת חומרים (בדומה לתהליך בוטוקס לדוגמא), מבוקש מאוד כאשר מסיבותינו שלנו אנחנו לא רוצים לבצע שינוי דרסטי מידי. אולי רק לעשות שינוי קטן. לעיתים, נרצה שהשינוי יהיה הפיך ולא קבוע כמו שמתרחש בניתוח אף רגיל. פיסול אף מאפשר לבצע שינוי כזה, גם אם לפרק זמן מוגדר ולא ארוך, באמצעות טיפול שאינו חודרני או פולשני, באותה המידה כמו הניתוח. 

אך האף מוזרקים חומרי מילוי שונים, לפי סוג הרקמות והתוצאה אותה אנחנו מבקשים להשיג. בד"כ החומר שיוזרק יהיה חומצה היאלרונית – חומר טבעי שנמצא אצלנו בגוף ולכן גם נספג בתוכו עם הזמן. בעזרת החומר ניתן לפסל את האף, למלות, למתוח וכד'. זה לא אומר שפיסול אף בלייזר או באמצעות הזרקת חומר נועד רק בכדי להגדיל את האף. ניתן גם לבצע הצרות והקטנות בשיטות אלו.

ויחד עם זאת, זה המקום להגיד. ניתוח אף רגיל הוא אכן דרסטי יותר אבל הוא גם מסוגל לתקן פגמים משמעותיים יותר. פיסול באף מציג תוצאות יעילות ברוב הפגמים אך הוא אינו מסוגל לכולן. לשם ההמחשה אם יש לנו גבשושית קטנה על גשר האף – נוכל לטפל בה באמצעות פיסול אך כאשר מדובר בגבנון גדול או עקמומיות גדולה – רק ניתוח אף פלסטי יהיה אפקטיבי. כנ"ל לגבי סטיה באף. סטיה קלה ניתן לתקן בתהליך פיסול אף בלייזר. סטיה גדולה – תחייב ניתוח. למרות שפיסול אף בלייזר ופיסול אף, בכלל הם סוג של קסם בתחום ויש רצון רב של אנשים לבצע אותו ולא להיכנס לתהליך הארוך והקשה של הניתוח, הרי שבסופו של דבר, מי שיקבע אם לגשת לניתוח או להליך פיסולי, הוא אך ורק הרופא ורק לאחר שבחן את כל הצדדים המקצועיים וערך בדיקה רפואית ממוקדת.

פיסול אף בלייזר

פיסול אף באמצעות לייזר, היא טכניקה חדשנית לפסל את האף גם למי שלא רוצה ניתוח וגם למי שאינו רוצה להזריק לעצמו חומרים, כמו במקרה של חומרי מילוי שונים. כמובן, שגם היא מסוגלת בעיקר לבעיות אסתטיות מסוימות, בעיקר בחלק התחתון של האף או בקצה האף – אך לא רק. הלייזר יכול לגרום לשרירים, לסחוס ולרקמות שונות באף להימתח ובכך לפסל אותם מחדש, בהתאם לעיצוב שאנחנו רוצים ולתוכנית הטיפולית. מדובר בעיצוב מאוד מדויק בשל המכשור המתקדם אולם כמו בהרבה מקרים, אין לסמוך רק על המכשור אלא לבדוק ולהיות מטופל רק על ידי רופא מומחה בשיטה. 

הטיפול עצמו מתבצע לאחר אלחוש קל, כדי למנוע כאבים במהלך הטיפול. זהו אינו טיפול חד פעמי בשני מובנים. ראשית, כדי להשיג את התוצאה הרצויה נדרש יהיה לעבור את הטיפול בין 3-6 פעמים, כאשר יש להמתין מספר שבועות בין טיפול לטיפול.

 בנוסף, פיסול אף בלייזר הוא הפיך. לאחר כשנה- 3 שנים, המצב יחזור לקדמותו. יש בכך כמובן יתרון, שכן בניגוד לניתוח פלסטי רגיל בו במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאה לא תוכלו לעשות יותר מידי ותישארו עם האף לנצח, פיסול אף בלייזר מאפשר בסופו של דבר לחזור לאותה הנקודה. החלק הנגדי הוא העובדה שצריך לחזור מידי כמה שנים על הטיפול.  רגע לפני שאתם נבהלים, חשוב להגיד שאומנם צריך לחזור על הטיפול אבל הוא זול בכאלפי שקלים מניתוח אף רגיל.

אף חדש ובנוחות

כאמור, היתרון הגדול ביותר של פיסול אף בלייזר, הוא שלא מדובר בניתוח פולשני ומורכב. אין שבירת עצמות, חיתוך או הסרה. אין חתכים ואין צלקות. כפועל יוצא מכך גם אין כאבים וזמן ההחלמה (למשל נפיחות, אדמומיות וכד') – קצר מאוד. אז באמצעות הפיסול ניתן להגיע לתוצאות מעולות, במחיר מעולה (מתאים לכל כיס, גם לכאלו אין בכוחם להשקיע עשרות אלפי ₪ בניתוח) ובעיקר בלי לפחד מהניתוח או מהתוצאות שלו – במקרה ולא נהיה מרוצים.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!