ניתוח אף שניוני לתיקון ניתוח אף כושל

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תיקון ניתוח אףבדומה לכל פרוצדורה רפואית וכירורגית, גם ניתוחי אף אינם פעולה שקיים בה מאה אחוז של ביטחון לתוצאה מושלמת.

אמנם, בזכות שימוש בטכנולוגיות חדשות, בזכות ההדמיה וגם בזכות תיאום ציפיות מרבית המנותחות ומרבית המנותחים מדווחים על שביעות רצון מהתוצאה אבל יש גם אפשרות שהמצב יהיה שונה.

בין המקרים שבהם המנותחים אינם מרוצים מהתוצאה יתכנו פעמים שבהם מדובר על חוסר שביעות רצון מהמראה, ללא קשר לקיומן של תופעות לוואי או א-סימטריות. בפעמים אחרות, יהיה מדובר על תוצאות בלתי רצויות כתוצאה מהתרחשות של תופעות לוואי.

מפסלים את האף

ניתוח אף הינו אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל אם לא הנפוץ ביותר. מדובר על ניתוח שניתן בהחלט לבצעו בגיל צעיר יחסית, החל מגיל שש עשרה או שבע עשרה, שהוא המועד שבו האף הגיע לצורתו ולגודלו הסופיים. אנשים רבים חולמים על תיקון מראה בלתי רצוי של האף כבר מגיל צעיר. מכיוון שמדובר על פעולה רפואית פשוטה יחסית הביקוש לסוג זה של טיפולים רב ביותר.

הניתוח יכול להיות חיצוני או פנימי, כלומר יתכן שהמנתח יבחר לבצע חיתוך מבעד לעור הנראה לעין בעוד שבמקרים אחרים יבוצע הניתוח באופן אחר, מתוך החלק הפנימי של הנחיריים. באופן זה לא תיראה צלקת לאחר סיום הפעולה. במהלך הטיפול מעצבים את המראה האף ולעיתים גם של הנחיריים, באמצעות עיצוב הסחוס, שיוף, חיתוך ופיסול סחוסים ועצמות.

המטרה כיום היא להפוך את האף לבעל צורה שמשתלבת יפה במראה הפנים עצמם ולא ללכת באופן אוטומטי לכיוון של אף סולד, כפי שהיה מקובל יותר בעבר.

חשוב לתאם ציפיות

כדי למנוע תקלות וכדי למנוע ככל שניתן מצבים של חוסר שביעות רצון בקרב המטופלים, מרבית המנתחים הפלסטיים נוהגים בכובד ראש בהכנות לקראת הניתוח. ההכנות כוללות הרבה יותר מאשר צילומים של האף ובדיקה שהמועמד מתאים לניתוח ושאין רגישויות שונות.

נערכות גם הדמיות של מראה הפנים והאף, על מנת שניתן יהיה לקבל אינדיקציה של המראה הסופי הכולל של האף ביחס לפנים. ההדמיה הזו, שנעשית באמצעות תוכנת מחשב משוכללת, מסייעת בחלק חשוב של ההכנות, בתיאום הציפיות. היות ומראה הוא עניין של טעם, חשוב לרופא לדעת מראש שיש הבנה בינו לבין המטופל.

בשלב זה חשוב להבין שהמטופל אינו בעל ציפיות לא הגיוניות ובנוסף חשוב לידע על הסיכונים ועל האפשרות שהתוצאה לא תהיה זהה למראה שהתקבל בהדמיה.

לא תמיד מרוצים

מרבית המנתחים הפלסטיים מסכימים עם העובדה שחלק מניתוחי האף אינם מסתיימים בתוצאה הטובה ביותר מבחינת המטופל. לעיתים, הסיבה לכך נובעת מסיבוך רפואי, הגם שמדובר בדבר נדיר, יחסית. לעיתים מדובר על שוני מהמתואר בהדמיה, מה שגורם למטופל לחוסר שביעות רצון הגם שמדובר על תוצאות טובות למדי. לעיתים מדובר פשוט על הצורה שבה הגוף מחלים מהניתוח, תהליך שלא ניתן לחזות במלואו.

למרבה המזל, כאשר המטופלים זקוקים לכך, בהחלט ניתן לבצע תיקונים במקרה של חוסר שביעות רצון או של ניתוח כושל.

אפשר לתקן

כאשר מראה האף שלאחר הניתוח איננו משביע רצון, ואפילו כאשר התיקון הביא להקטנת יתר של האף, יש מה לעשות. המנותחים שבוחרים בכך או שזקוקים לכך מבחינה רפואית מוזמנים לניתוח נוסף, המכונה גם ניתוח אף שניוני, שנועד לתיקון הבעיות.

חשוב לציין שניתוח כזה נעשה רק לאחר שעברה תקופה לצורך החלמה והתעצבות המראה של האף לאחר הניתוח הראשון. רק כאשר רואים את התוצאות הסופיות ורק כאשר מבינים את ההשלכות של טיפול נוסף, אפשר לחזור לצורך קיום מקצה שיפורים.

ראו עוד על ניתוחי אף רפואיים:

לקיחת ביופסיה בניתוח אף

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!