האף נוטה כלפי מטה? אפשר לנתח

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף - קצה האף נוטה כלפי מטהניתוח אף הוא הוא הליך פופולארי ביותר בקרב גברים ונשים, והוא מאפשר השגת תוצאות מצוינות, למשל במקרים שרוצים לתקן מראה שבו קצה האף נוטה כלפי מטה.

בזכות ההדמיה

אנשים רבים שמעוניינים בשיפור מראה האף אינם חוששים מהניתוח עצמו. באופן פרדוכסלי מטרידה הרבה יותר השאלה איך ייראו הפנים ואיך ייראה האף כאשר אותה נטייה כלפי מטה או כאשר אותו גבנון מציק יסולקו. בעבר, האפשרות להמחיש את המראה החדש באמצעות צורות שונות של הדמיה הייתה מוגבלת, יחסית. כיום, לעומת זאת, בזכות מחשבים טובים יותר ותוכנות הדמיה טובות יותר ההדמיה שעורך הרופא לפני עיני המטופלים ברורה יותר.

לא רק זאת, אלא שכאשר מדובר על רופא בעל ניסיון בתחום, הוא מסוגל לבצע הדמיה ברמה מציאותית ודומה למדי למראה שיתקבל לאחר הטיפול.

אי נוחות מינימאלית

מי שמכיר אדם אחד שביצע ניתוח אף מסוג זה או אחר ופגש בו בסמוך לאחר הניתוח עשוי לדמות בליבו שהטיפול כרוך בכאבים משמעותיים. לאחר הניתוח הלא ארוך ניתן לראות סימנים ברורים על פניו של המנותח. סימנים אלו כוללים נפיחות מוגברת וכן שטפי דם וסימנים כחולים. תופעות אלה הינן טבעיות ונורמליות לגמרי ואין בהן כדי להעיד על רמת תחושת חוסר הנוחות של המטופל.

המצב, גם כאשר הוא לא נראה כל כך סימפטי, אינו מלווה בכאבים משמעותיים. יש לצין גם שהמצב אינו נמשך יותר מכמה ימים. נוסף על כך, לעומת סוגים אחרים של טיפולים אסתטיים כגון הגדלת חזה או טיפולי בוטוקס, כאן אין צורך בטיפולים חוזרים שנועדו לשמר את ההצלחה.

האופנה הטבעית

מצב שבו קצה האף נוטה כלפי מטה מציק לא מעט בשל העובדה שמדובר בשבירת הפרופורציה הטבעית של האף ושל הפנים. יחד עם זאת, יש לזכור שגם ניתוח מתקן עשוי לפגוע במראה במידה והתוצאה נראית בלתי טבעית. רוב הרופאים כיום מסכימים עם הטענה שאין שום משמעות לניתוח שלאחריו מתקבל אף יפה כשלעצמו. גם האף המעוצב והמפוסל ביותר אינו מוצלח אם הוא לא נראה מתאים לסביבתו הטבעית דהיינו למבנה הפנים האינדיבידואלי.

לכן, המגמה הרווחת, שהתקבלה בחום גם אצל המטופלים בעלי הטעם האנין והאסתטי ביותר הינה לבצע טיפול מינימליסטי יחסית. גם אחרי הטיפול – המראה צריך להיות טבעי והמראה הטבעי הוא המנצח.

דורות של מטופלים

מכיוון שניתוח אף הוא הניתוח הנפוץ ביותר ומכיוון שניתן לבצע אותו כמעט בכל גיל מרגע סיום תהליך העיצוב הטבעי של האף ניתן לראות שתי תופעות מעניינות. התופעה הראשונה היא זו של אימא שעברה ניתוח כזה הביאה בעקבותיה את הבת שהתרשמה מהתוצאה.

התופעה השנייה היא של אם ובת שבוחרות לבצע בו זמנית ניתוח לתיקון אף שבולט כלפי מטה. למעשה, מכיוון שגם מראה אף הוא עניין של גנטיקה, תופעות אלה פחות מפתיעות מאשר נראה במבט ראשון.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!