ניתוח אף להעלמת קמטי הבעה בגב האף

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף בשל קמטי הבעה בגב האף

כשסובלים מפגם אסתטי באף, כגון קמטי הבעה בגב האף, בליטות סחוסיות או פגם מבני אחר, קשה להסתיר את הבעיה או להתעלם ממנה.

במקרים של פגם אסתטי במקום אחר בגוף ניתן להשתמש באמצעי הסתרה או הסוואה שונים כגון ביגוד או איפור, אבל במקרה של האף זה כמעט בלתי אפשרי.  לכן, אך טבעי הוא שאנשים שמוצאים את מראה האף שלהם כטעון שיפור פונים לעזרת הרפואה הפלסטית.

אבחון המצב הקיים

רופא שהוא פלסטיקאי מקצועי יוכל לשפר את המצב של מטופלים כמעט בכל מצב. אנשים הסובלים מקמטים או קמטוטים בגב האף או מצדדיו וכן כאלה שסובלים ממבנה של אף גרמי או בולט יכולים לשפר את מצבם בתוך זמן קצר. הטיפולים כוללים צורות שונות של ניתוחי אף וכן שימוש בחומרי מילוי שונים. הפגישה הראשונה עם הפלסטיקאי מתרחשת הרבה לפני שמבצעים אפילו חיתוך קטן שבקטנים. מטרת האבחון כפולה:

חשוב להעריך את מצבו הרפואי והבריאותי הכללי של המטופל. בין היתר מבצעים תשאול שנועד לברר על שימוש בתרופות, על אלרגיות לחומרים שונים, על מחלות קיימות או בעבר ועוד. בשלב זה, יבוצע לעיתים גם צילום של האף מכיוונים שונים, במידה ויוחלט שהפתרון הטוב ביותר יהיה כירורגי ולא באמצעות חומרי מילוי מקובלים כגון חומצה היאלורונית, למשל.

העלמת קמטים בגב האף: אפשר גם ללא ניתוח

בעוד שבחלק מהמקרים ועל פי מצבו של המטופל ימליץ הרופא על תיקון האף ועל העלמת קמטים בגב האף באמצעות התערבות כירורגית, ישנם מקרים שבהם ניתן לפתור את הבעיה גם ללא ניתוח. מדובר, כמובן, על מקרים שבהם המטופל מרוצה מצורת האף הבסיסית שלו והוא איננו מעוניין בפעולה של פיסול האף ועיצובו מחדש.

היתרון בהעלמת קמטים מאזור האף ללא ניתוח הוא ההליך הפשוט שאינו כרוך כמעט בזמן החלמה. חשוב לציין שבניגוד למצבים שבהם מבצעים תיקון כירורגי, לטיפול בדרך של הזרקת חומר מילוי יש חיסרון מרכזי אחד – הטיפול מחזיק מעמד למשך זמן קצר יותר. כאשר ההשפעה פגה, יש צורך לחזור על התהליך מחדש.

ההתאוששות משתנה בהתאם לסוג ההליך בו בחרתם

אם החלקת קמטי ההבעה מגב האף בוצעה בהליך כירורגי שכלל גם את פיסול האף ועיצובו מחדש, נדרש לרוב שימוש בחומר מטשטש ובחומר להרדמה מקומית. הניתוח עצמו איננו ארוך ולרוב אין הוא חורג משעה או שעתיים. תקופת ההחלמה איננה ארוכה ותוך ימים ספורים אפשר לחזור לשגרה.

במידה ומדובר על הזרקה של חומר למילוי קמטים, כמעט תמיד אין צורך אפילו בהרדמה מקומית. מכיוון שכך ומכיוון שהפעולה החודרנית מסתכמת בנעיצה של מחט עדינה ולא יותר מכך, התוצאות נראות לעין כמעט ומשך הזמן הדרוש להתאוששות כמעט אפסי.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!