ניתוח אף מחיר

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

כאב לאחר ניתוח אףניתוח אף הוא ניתוח בו משנים את מראה האף, את תפקוד האף או את שניהם. בניתוח אף ניתן לתקן מומי לידה, פגיעות שנגרמו בעקבות פציעה, לשפר קשיי נשימה, לסדר פגמים אסתטיים באף ועוד. מה המחיר של ניתוח אף? על כך נרחיב במאמר הבא.

ניתוח אף מחיר- כיצד מתבצע?

קודם כל, יש לקחת בחשבון שניתוח אף הוא לא ניתוח עם צעדים מוגדרים, שכן הוא משתנה בהתאם לרצונו של המטופל ולצורך הרפואי הקיים. כל שלב בניתוח יהיה מותאם באופן אישי למטופל ולמטרותיו. בדרך כלל הניתוח יכלול הרדמה מקומית או כללית, בהתאם למורכבותו.
על מנת לבצע ניתוח אף, הרופא המנתח ייקח בחשבון את תכונות הפנים ואת עור האף על מנת לבחון את השינוי הנדרש. החלק העליון של מבנה האף הוא עצם והחלק התחתון הוא סחוס. בניתוח אף ניתן לשנות את העצם, הסחוס והעור.

במהלך ניתוח אף, המנתח יבצע חתך חיצוני בבסיס האף בין הנחיריים. על ידי החתך הזה תתקבל גישה לעצמות ולסחוס האף. החתך יבוצע בדרך כלל בתוך האף. ניתן להגדיל את עצם האף או הסחוס במספר דרכים שונות. ניתן להסיר רקמה מחלק אחר בגוף או להשתמש במילוי סינתטי. כמו כן כשמדובר בשינויים קטנים ניתן להשתמש בסחוס מעומק אף או מהאוזן.
לאחר שהמנתח יסדר ויעצב את עצם האף, הסחוס, העור והרקמה על מבנה האף, הוא ימקם סד שיתמוך בצורה החדשה של האף. לעתים יש צורך בתחבושות שיספקו תמיכה נוספת.

ניתוח אף מחיר- החלמה

לאחר סיום ניתוח אף המטופל ישהה בחדר התאוששות למעט זמן ויוכל לעזוב כבר באותו היום. יש לקחת בחשבון שישנם מקרים בהם המטופל סובל מבעיות בריאותיות ולכן יישאר למשך הלילה להשגחה.
חשוב מאוד לשכב עם ראש מורם גבוה על מנת להפחית דימום ונפיחות. ניתן להפחית את הכאב ולהוריד את הנפיחות על ידי קומפרסים קרים ובמקרה הצורך לקחת משככי כאבים בהמלצתו של הרופא. לאחר כשבועיים הנפיחות תרד והכאבים יופחתו באופן משמעותי.

ניתוח אף מחיר- האם יש סיכונים?

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר כיום. עם זאת, יש לקחת בחשבון שקיימים סיכונים בביצוע הניתוח. הסיכונים המרכזיים, כמו בכל ניתוח, הם הסיכונים להתפתחות של זיהום, דימומים ותגובה שלילית להרדמה. בנוסף לכך יכולים להיגרם קשיי נשימה מהאף, חוסר תחושה באף ומסביב לו, מראה לא אחיד, כאבים, שינויי צבע עור, נפיחות מתמשכת, הצטלקות, ניקוב מחיצת האף ועוד. מדובר בסיכונים לא נפוצים, אך יש להתייעץ עם הרופא המנתח בנוגע אליהם.

ניתוח אף מחיר- גורמים שישפיעו על המחיר

ניתוח אף הוא ניתוח נפוץ ויקר יחסית. קיימים גורמים רבים שישפיעו על המחיר ולכן קשה לענות באופן חד משמעי כמה יעלה ניתוח אף. עלות הניתוח מורכבת מגורמים שונים שאינם רק רפואיים ויש לקחת אותם בחשבון. ריכזנו לכם את הגורמים השונים שישפיעו על המחיר של ניתוח אף-

 

  • הרופא המנתח– מי הרופא המנתח? מה השם והמוניטין שיש לו בשוק? אלה מהווים חלק מרכזי מהמחיר של ניתוח אף. מנתח פלסטי שצבר ניסיון מועט, ידרוש בדרך כלל מחירים נמוכים יותר. לעומת זאת, מנתח מיומן, עם ניסיון רב שיצר לעצמו מוניטין חיובי בשוק, ידרוש מחירים גבוהים יותר. לכן יש לחשוב האם אתם מעדיפים לשלם פחות ולקחת סיכון גבוה יותר או לשלם יותר ולהפחית את הסיכונים.
  • חדר ניתוח– לא לכל הרופאים יש חדר ניתוח זמין. חלק מהרופאים מבצעים את הניתוחים במתקנים רפואיים חיצוניים ומשלמים על חדר ניתוח. עלות של חדר הניתוח היא לא זולה והמטופל בדרך כלל ישלם את המחיר.
  • רופא מרדים– מלבד לחדר ניתוח, ניתוח אף מחייב נוכחות של רופא מרדים מומחה וצוות רפואי נוסף. שכר הרופא המרדים נכלל גם הוא במחיר הניתוח.
  • מה ההליך הנדרש– קיימים סוגים שונים של ניתוחי אף וכך גם שיטות שונות לבצע אותם. במידה שיהיה צורך בניתוח פנימי או בניתוח חיצוני שכולל הסרה של העור ותפירתו מחדש, יש לקחת בחשבון שההבדל יבוא לידי ביטוי גם במחיר.

ניתוח אף מחיר- כמה זה עולה?

ניתוח אף הוא הליך נפוץ מאוד במסגרת הניתוחים הפלסטיים. לניתוח זה יש ביקוש גבוה שבא לידי ביטוי, בין היתר, במחירים גבוהים יחסית. כפי שציינו, קיימים גורמים רבים שמשפיעים על המחיר ולכן קשה לקבוע באופן חד משמעי כמה יעלה ניתוח אף. טווח המחירים של ניתוח אף הוא רוחב יחסית ומושפע מהמוניטין של הרופא וממידת ניסיונו, כולל עלות האשפוז והשימוש במתקן הרפואי.

באופן ממוצע, המחיר לניתוח אף יכול להגיע ל-10,000 שקלים ולעתים אף יותר. על מנת לקבל מחיר מדויק לביצוע ניתוח אף בהתאם לדרישות שלכם ולמטרות, יש לקבל פגישת ייעוץ במרפאה ורק לאחריה לקבל הצעת מחיר רלוונטית עבורכם.

ניתוח אף מחיר- המחיר או האיכות?

כפי שהבנו, ניתוח אף הוא לא ניתוח זול כלל. הרופאים המקצועיים ביותר שצברו ניסיון והצלחות רבות בקנה מידה גדול, לא מעניקים הצעת מחיר לפני פגישת ייעוץ עם המטופל. בפגישת הייעוץ הרופא יקבל תמונת מצב, יבין את הפרמטרים השונים הכלולים בניתוח בהם הליך הניתוח הנדרש. בסופו של דבר, עליכם לחשוב האם אתם מעדיפים מחיר או איכות.

על איכות משלמים, זה כלל שצריך לקחת בחשבון במיוחד כאשר רוצים לבצע ניתוח אף. האף הוא במרכז הפנים שלנו ואף אחד לא רוצה לחוות ניתוח אף שלא צלח. הרופאים המקצועיים בדרך כלל ידרשו מחירים גבוהים יותר מהרופאים הצעירים והפחות מנוסים. כאשר בוחנים את ההבדלים במחיר ומשקללים גם את אחוזי ההצלחה, מטופלים רבים יבחרו איכות על פני מחיר.

גם מטופלים שפנו למספר רופאים שונים על מנת לבצע השוואת מחירים, טוענים שבסופו של דבר המחיר הוא החלטה שולית ורובם בחרו ברופא שעשה עליהם את הרושם המקצועי ביותר.

 

ראו גם:
החלמה מהירה לאחר ניתוח אף, איך עושים את זה
הסרת קונכיות בעזרת ניתוח

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!