הגנה מפני חשיפה לשמש לאחר ניתוח אף

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף חשיפה לשמשבתקופה שלאחר ניתוח אף, חלות על המטופלים מגבלות שונות. מטרתן של המגבלות הללו הינה לאפשר למקום, שעבר טיפול לא פשוט להתאושש ולהחלים כהלכה.

בין המגבלות העיקריות שחשוב להקפיד עליהן לאחר הניתוח, לפחות למשך תקופה של שבועות מספר, ניתן למצוא את החשיפה המוגבלת לשמש.

חשיפה לשמש לאחר ניתוח אף יכולה להביא לסבל מיותר ולעיתים אף לפגום בתוצאות הניתוח עצמו.

פשטות למראית עין

ניתוח אף, הגם שהוא נתפס כניתוח פשוט ונפוץ למדי, שההחלמה ממנו אינה ארוכה במיוחד, איננו פעולה כירורגית פשוטה. על מנת לבצע סוג זה של ניתוח כירורגי בהצלחה, על המנתח להיות בעל ניסיון רב ומיומנות בהתאם. הניתוח עצמו, שכרוך בהרדמה מלאה, אמנם איננו ארוך, אבל הוא כולל מספר פעולות והחלטות שישפיעו כולם הן על המראה שלאחר הניתוח והן על צורת האיחוי וההחלמה.

אפילו הצורה שבה יבוצע הניתוח (חיצוני או פנימי – דרך הנחיריים) תלויה לא פעם בהחלטה רפואית סבוכה ומשמעותית, שלוקחת בחשבון את מצב המטופל, את מבנה האף, את הבעיה שיש לטפל בה, האנטומיה של חלל האף ועוד.

זהירות – מחלימים!

עוד לפני שמחליטים ביחד עם הרופא, על המראה הרצוי ולפני שעורכים תיאום ציפיות והדמיה של המראה שלאחר הניתוח, יש לזכור לתת את הדעת על תהליך ההחלמה. למרות שלא מדובר בניתוח כירורגי שגורם לכאבים קשים או למגבלות חמורות בתנועה, מומלץ בהחלט לדאוג לכמה ימים של מנוחה יחסית.

העובדה שחלק לא קטן מהמנותחים הם בני נוער בגילאי התיכון, הופכת את המודעות לצורך של הגוף בהחלמה בקצב שלו לחשובה במיוחד. לאחר הניתוח ישנן תופעות של נפיחות, בצקות ולעיתים גם כאבים ברמות שונות. חשיפה לשמש לאחר ניתוח אף עלולה להחמיר את כל התופעות הללו ולגרום בכך לסבל מיותר ומוגזם.

חשיפה לשמש לאחר ניתוח אף

ידועים מקרים אודות מטופלים שעברו ניתוח אף ושהו למשך זמן רב מן המומלץ בשמש, זמן קצר לאחר שחרורם הביתה. צעד כזה הביא להתנפחות מיותרת של האף ושל הפנים דבר שהעצים את הכאבים והאריך את משך ההחלמה.

גם במידה ונאלצים לשהות באוויר הפתוח סמוך לאחר הניתוח, כדאי ואפשר בהחלט לנקוט בצעדים מתאימים:

  • חבישת כובע רחב שוליים – בצורה כזאת יוצרים צל שמונע את יצירת האדמומיות המיותרת שעשויה לפגועה בתהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף. הצל גם מונע התחממות וכאבים. הדבר גם שומר על בריאות העיניים שכן גם היכולת להרכיב משקפי שמש מוגבלת מסיבה מובנת.
  • מריחת קרם הגנה – חשוב למרוח בזהירות שכבת קדם הגנה עם החשיפה לשמש. מומלץ להקפיד על כך גם לאחר תקופת מה שבה האזור בו בוצע הניתוח החלים והנפיחות ירדה. מומלץ להפחית בזמן השהיה בחוץ בשעות החמות, בייחוד בשעות הצהריים.

 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!