ניתוח אף גדול

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח אף גדוליהודים מצוירים תמיד, תרתי משמע, כבעלי אף גדול. האמת היא, שאף גדול כלל אינו קשור ליהודים. גברים רבים, בכל העולם, נושאים במרכז פניהם אף שהוא גדול ביחס לפרופורציות של הפרצוף כולו. חוסר הפרופורציה והעידר ההרמוניה שמובילה לחוסר השלמות גרמו לפגם הקל הזה להפוך לגדול יותר וחשוב יותר ממה שהוא בפועל. לבעלי אף גדול מיוחסים תכונות שליליות כמו נכלוליות ורשעות. כמובן שאלו רק מוסכמות חברתיות שאין בינם לבין המציאות שום דבר אבל עדיין רבים, שיש להם אף גדול, חשים צורך דחוף לבצע התערבות אסתטית של ניתוח אף גדול.

גם אם נשים את כל הדעות הקדומות המקושקשות בצד, הרי שהפרופורציות והמראה של הפנים – חשובים לכולנו. גם אם אנחנו לא חסידים של אידיאל היופי, הרי עצם העובדה שהפנים הם הדבר שאליו מסתכלים בפעם הראשונה ואותו שבריר של שניה של מבט בהם, קובע וחורץ את התפיסות לגבי כל אדם – הופכים מידית לרצון של כולם להשיג את הפנים הנאות ביותר. גם אם לא פנים יפות, אנחנו נרצה פנים עם מראי טבעי, הרמוני, שכל איבר בהם יושב נכון ובגודל נכון. האיבר, שאולי סובל כאמור, מיחסי הציבור הרעים ביותר, כאשר הוא גדול – הוא האף, שכן הוא שוכן במרכז הפנים והוא בולט.

ניתוח אף גדול

כדי להשיג את הפרופורציות הנכונות בפנים, לא מעט פעמים יש שיבצעו ניתוח אף גדול מתוך מטרה להקטינו. זהו ניתוח אסתטי במהותו למרות שלעיתים יבוצע ניתוח אך גדול גם בשל צורך רפואי כמו למשל קושי בנשימה. ניתוח אף גדול, כמו כל ניתוחי האף הוא מצד אחד הניתוח הפלסטי המורכב ביותר ומן הצד השני גם הנפוץ ביותר. במידה ונקטין את האף, לא רק נשפר את המראה שלנו אלא גם את איכות החיים שלנו את הבטחון העצמי שלנו ואת התחושות שאנו חשים אל מול גופנו.

לצג ההבטחות הגדולות במידה והניתוח מצליח, חשוב תמיד לתאם ציפיות ולהיות ערים לאמת. בסופו של דבר, ניתוח אף אסתטי מוצלח ככל שיהיה, לא ייתפס כמוצלח על ידי המנותח אם הוא לא ילמד לקבל את עצמו לאחריו ולהיות מרוצה מהתוצאה. כמובן שתעזור לו ההדמיה שיכין עבורו לפני המנתח אבל עדיין, אין דין הדמיה כדין מציאות. לא לחינם, חלק מהבירור שלפני הניתוח הוא בירור בחלק המנטלי של התהליך. המטרה היא שתצאו שבעי רצון מהתוצאה של ניתוח אף גדול. לכן מנתח מקצועי ומנוסה הוא צורך קריטי מאין כמותו אבל עליו להיות גם קשוב למטופלים, מנוסה ומומחה בהנגשת הניתוח למטופל ובעל תקשורת טובה אתו.

מהלך ניתוח אף גדול

בין אם אתם סובלים מאף גדול, נחיריים גדולות, אף רחב וכד', הרי שבסיסו של הניתוח כמעט זהה. בפועל תתבצע הקטנה של האף על ידי הסרה של סחוס או חלק מן העצם המהווים את השלד של האף ומכאן גם צורתו. עוד קודם לכן, תצטרכו לבצע כמה בדיקות מקדימות, לשלול רגישויות ובעיות אחרות וכן הרופאים יציגו לכם בעזרת טכנולוגיה מתקדמת את ה"לפני" ו"אחרי" – מעין הדמיה המציגה לנו איך יראה האף בתום הניתוח. כל עוד הדבר מציאותי, זה הזמן לתת לרופא את משאלת הלב ולהכווין אותו לצורת האף שאתם רוצים. כמובן, שאת המילה האחרונה ייתן הרופא, גם כי הוא מנוסה יותר וגם כי הוא יודע, מה אפשרי מבחינה אסתטי ומבחינה רפואית. ככל שהחלק של תיאום הציפיות והתוצאות יהיה ברור ומדובר יותר – כך הסיכוי לשביעות רצון של המטופל יעלה גם הוא.

לפני הניתוח המטופל עובר הרדמה, מקומית או כללית, הכל תלוי לפי החלטתו של הרופא ובמורכבות הניתוח ולאחריו מתחילה הפרוצדורה. ישנם שתי טכניקות לביצוע הניתוח: השיטה הפתוחה והשיטה הסגורה. ניתוח אף בשיטה הסגורה נערכת באמצעות חתך קטן ברירית שבתוך חלל האף ודרך החתכים הקטנים מתבצע הניתוח. ניתוח זה הוא מורכב הרבה יותר היות והחתך הקטן והעובדה שהניתוח נערך דרך החלל הסגור של האף, אומרים שאין מספיק חופש תנועה. לכן, לרוב, ניתוח כזה יבוצע בעיקר על ידי רופאים מומחים ומיומנים מאוד. היתרון של הניתוח הסגור הוא שזמן ההחלמה ממנו נחשב מהיר יותר ובעיקר, שלא נותרת עדות או צלקת חיצונית לניתוח, היות והחתך נעשה במקום נסתר.

לעומת זאת, השיטה הפתוחה קלה הרבה יותר לביצוע. בחל התחתון של האף, במחיצה בין הנחיריים, במקום החשוף מבוצע חתך ובעצם המנתח מקלף ממקום החתך את כל כיסוי העור והרקמות הקטנות וחושף את כל שלד האף והסחוס. כעת הוא רואה הכל וכל חלק באף נגיש לו. אז לרופא הניתוח עצמו יותר קל אבל הוא גם ארוך יותר ויקר יותר, שכן הוא דורש יותר התעסקות עם החשיפה. בנוסף, במקרים מסוימים, בשל העובדה כי נחתך חתך חיצוני- כן תישאר צלקת קלה, במקום שיכול להראות לעין. בסופו של דבר, בין השיטה הפתוחה לסגורה, יכריע הרופא, על סמך המיומנות שלו בכל שיטה.

שלב ההחלמה והתוצאות

בתום ביצוע ניתוח אף גדול מתחיל שלב ההחלמה. לקראת סיום הניתוח נקבע סד על האף למשך מספר ימים, שתפקידו לאפשר לשמור על העיצוב מחדש. מאף גדול לאף קטן יותר כאשר נערכו שינויים בעצמות ובסחוס. במקרים רבים גן יוכנסו גלילי תחבושת (טמפונים) לחלל הנחיריים על מנת לספוג דימומים אפשריים. 

חשוב לדעת, כי רגע אחרי הניתוח לא נוכל להבחין בתוצאה המושלמת או לקבוע כי התוצאה היא בדיוק מה שחלמנו עליו. המקובל הוא שלאף יכול לקחת עד שנה בטרם שיגיע למצב האידיאלי בו חפצנו. נדרשת סבלנות לצד ערנות ושמירה קפדנית על הוראות המנתח בכל אותה תקופה רגישה, כדי להגיע להחלמה מרבית והצלחתו הסופית של הניתוח.   

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!