ניתוח אף בלייזר

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


ניתוח אף בלייזרניתוחי אף הם אחד מהניתוחים הפופולאריים ביותר בישראל, בוודאי בתחום הניתוחים הפלסטיים. אנשים רבים מתקנים באמצעות הניתוחים הללו בעיות רפואיות כמו מבנה אף המקשה על הנשימה, סטית מחיצה וכן מבצעים טיפולים שמטרתם אסתטית כמו הקטנת אף ונחיריים, תיקון אף עקום, גבנונים בגשר האף ועוד. אבל לצד טיפולים אלו, ישנם ניתוחים רבים המבקשים לתקן רק בעיות קלות וקטנות. אלו בעיות שאכן מפריעות לבעל האף, אך הן פחות קריטיות או משמעותיות.

כאלו הן למשל טיפולים קלים הקשורים לשיפור קצה האף, צמצום לא מאוד גדול של רוחב או גודל האף, הצרות קלות, תיקון קל של מחיצות ועוד. הכל הקשור לטיפולים אלו, מאוד יתכן כי אין צורך בניתוח, שאומנם יביא לתוצאות מעולות אך מכיל גם כמה חסרונות מעצם הפרוצדורה המשמעותית יותר והכירורגית במהותה. במקרים כאלו, עליכם לשקול ולהתייעץ על ביצוע ניתוח אף בלייזר.

ניתוח אף בלייזר

ניתוח אף בלייזר הוא למעשה – בכלל לא ניתוח. שכן, אין באמת חדירה לגוף או ביצוע חתכים כירורגים. בפועל, זוהי למעשה שיטה בה מפסלים את האף באמצעות לייזר, באמצעות טיפול חיצוני בלבד. כל הפרוצדורה עצמה פשוטה מאוד וקלה מאוד ואינה דורשת זמן החלמה ממושך כמו בניתוח פלסטי חודרני. ולמרות זאת, ניתן להגיע לתוצאות מוצלחות מאוד בפתירת שלל בעיות אסתטיות או רפואיות קלות באף, באמצעות שיטה זו.

הטיפול עצמו אינו משהו מעולם הדמיון או הרוח אלא טיפול ממשי רפואי. הוא חייב להיערך במרפאה ותחת השגחה והוא גם מבוצע לאחר הרדמה מקומית. את תהליך ניתוח אף בלייזר או הפיסול של האף לצורה המבוקשת, מבצעים באמצעות כמה פגישות טיפוליות (בניגוד לניתוח הפלסטי הרגיל- שנערך כיחידה אחת), בדרך כלל בין 2-5 טיפולים, ובין טיפול לטיפול ישנם הפסקות של כמה שבועות. גם בפיסול באמצעות לייזר, יש חשיבות רבה לקשר המוקדם בין הרופא למנותח. באמצעות פגישות מוקדמות אלו, ניתן ללמוד יותר על השיטה ועל מסוגלותה ובעיקר לתאם ציפיות על ההצלחה וכן על צורת האף העתידית שתפוסל, על פי בקשתכם וכן לבצע הדמיות באמצעות תוכנות גרפיות.

קראו עוד: ניתוח אף לפני ואחרי

הפרוצדורה הניתוחית

ניתוח אף בלייזר, עושה שימוש במכשור מיוחד המפיק לייזר באמצעותו ניתן להפחית או לפסל ברקמות הרכות של האף (שימו לב, לא מתעסקים למשל בעצמות האף, כמו למשל בניתוח פלסטי רגיל ולכן הפיסול מתאים לשינויים קלים בלבד). זהו בעצם תהליך של ליטוש האף, על ידי כך שהלייזר מפסל או מפחית את גודל הרקמות (כמובן, בלי לעבור את הגבול המותר הדרוש לעובי תקין של האף), תוך כדי איטום של כלי הדם באף. הפיסול עצמו, באמצעות המכשיר הוא מאוד מדויק, בשליטה והכוונה מלאה של הרופא ולא פוגע בכלי הדם הוא העור וכאמור, כלל אינו מצריך חתכים. 

תהליך הריפוי עצמו מאוד מהיר.  במידה והטיפול נערך בצורה מקצועיות ועל ידי רופא מיומן, המטופל יוצא רק עם נפיחויות ואדמומיות קלות, שחולפות בתוך פרק זמן קצר מאוד. הטכניקה של ניתוח אף בלייזר אומנם חדשה יחסית אך כבר כעת צברה מחקרים המלמדים כי מדובר בטכניקה אמינה ובטוחה שכמעט ואין בה סיבוכים. למען האמת, גם בכיס היא כואבת פחות מניתוח אף רגיל – בשל המחיר הנוח יותר.

ניתוח אף בלייזר רק במקרים מסוימים

כפי שאמרנו, ניתוח אף בלייזר יביא לרוב לתוצאות מעולות אבל בדגש על פעולות אסתטיות קלות יחסית. במקרים משמעותיים יותר כמו גבנון בגשר האף, אף עם מראה מחודד, נחיריים גדולות, אף ישר מידי, סטית מחיצות משמעותית ועד מקרים רבים – ניתוח אף בלייזר לא יהיה יעיל. בנקודה זו חשוב להדגיש כי בניגוד לניתוח פלסטי רגיל, פיסול באמצעות לייזר של האף הוא זמני בלבד. לאחר כמה שנים, במידה ותרצו ותבחרו בכך, תצטרכו לגשת לטיפולים שוב ולחדש את הפיסול (הצורה שפיסלו לכם בעבר לא תישמר, בלי טיפולים חדשים).

ניתוח אף בלייזר אינו פולשני והא כן מעניק מענה מעולה לבעיות קלות הקיימות באף. הוא גם הופך את הטיפול לקל וזמין גם לכאלו שאינם מסוגלים להתמודד עם "אימת הניתוח" או כאלו שמבחינה כלכלית אינם יכולים לעמוד בהוצאות הכספיות של הניתוח והוא יעניק להם את התוצאות הרצויות מבחינתם. אבל הוא אינו יכול לתקן פגמים חמורים ובאופן כללי, הוא גם לא מתאים לכל אף. יש לברר עם הרופא נקודות אלו.

ההסכמה הגורפת היא שגם לא עושים ניתוח אף בלייזר לנערים ונערות מתחת גיל 15. עד גיל 15-16 הפנים והגוף של בני הנוער ממשיך להתפתח ולצמוח. כל זה אומר שגם אם תבצעו כעת טיפול אסתטי שמטרתו היא להביא לפרופורציות נכונות בפנים, הוא יכול להיות לא רלוונטי כחלוף שנה, בשל גדילה או שינוי תווי הפנים. אז אומנם פיסול בלייזר הוא זמני ולא קבוע כמו ניתוח אף רגיל (שכלל אינו נעשה מתחת לגיל 15 אלא במקרים של בעיות רפואיות קריטיות) אך עדיין ההמלצה היא להמתין עוד קצת.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!