איך אפשר לנתח אף ארוך?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

ניתוח לאף ארוך ניתוחי אף הינם ניתוחים פופולאריים מאד בקרב כלל ומגוון האוכלוסייה. לניתוחים אלה מגיעים נשים וגברים, בני גילאים שונים עם מגוון בעיות אשר מפריעות להם באופן ספציפי.

היות והאף הוא איבר מרכזי ובעל חשיבות בפנים, מירב תשומת הלב מתמקדת בגודלו, אורכו ומבנהו. פעמים רבות, אנשים מתלוננים כי אפם ארוך מדי, וכי הוא מפריע ומשנה את ההבעה ואת מבנה הפנים.

מכיוון שאף ארוך מדי עלול לפגוע בדימוי העצמי, הוא עלול גם לפגוע ביחסים החברתיים והזוגיים של אותו מטופל. בכדי למנוע סבל רב שנים, כדאי ומומלץ לפתור את הבעיה באמצעות ניתוח אף אשר יוכל לתת תוצאות טובות ומספקות.

לפני ביצוע הניתוח, יש להתייעץ או לבקש חוות דעת ממספר מנתחים, על מנת למנוע עוגמת נפש מאוחרת יותר ובכדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

 ניתוחי אף ארוך

את גודל האף משנים באמצעות שינוי גודל הסחוסים וגודל העצם, בכדי לתת לו את הגודל המתאים והפרופורציוני ביותר למבנה הפנים. למרות שינוי הגודל, על המנתח לשמר את כל תפקודי האף, קשת הסחוס ותמיכה מספקת לנחיריים. המנתח חייב לקחת בחשבון שיקולים אובייקטיבים של המטופל, ולא לגרום לאף להיות קטן מדי, נשי או גברי או בעל מבנה אשר ייצור לאחר מכן בעיות נשימה אחרות.

לניסיון המנתח בניתוחים מסוג זה, ישנה חשיבות משמעותית, מכיוון שהוא צריך לבדוק ולבקר את עצמו כבר במהלך הניתוח. מעבר לקיצור האף, יוכל ניתוח זה לשלב עוד פתרון למספר בעיות אשר מפריעות למטופל, כמו נחיריים גדולות, גבנונים או זוויות מפריעות במבנה האף. בכל מקרה, לא יתקבלו במהלך הניתוח החלטות נוספות אסתטיות, מלבד אלו אשר הוסכמו מראש.

סבלנות: תהליך ההחלמה מתבצע בקצב שלכם

הניתוח מסתיים עם נפיחות בפנים ואף עטוף בסד. הנפיחות תחלוף מעצמה לאחר מספר ימים, וכך גם הטמפונים אשר נועדו לספוג את הדמם. הגבס יירד במהלך הפגישה אצל הרופא המטפל, לאחר כשבוע. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי ייקח עוד זמן מה עד אשר יוכל המטופל להתרשם מהתוצאות הסופיות, עד לאחר ירידת הנפיחות והתייצבות האף על פי המבנה החדש.

בדרך כלל ניתוחים אלה מסתיימים בתוצאות של אחוזי הצלחה גבוהים, אולם המטופלים עלולים להתקשות להתמודד עם פניהם החדשות. לפעמים, הם ירגישו כי אפשר היה לקצר את אפם בעוד מספר מילימטרים, ולפעמים הם יחושו לא מסופקים מספיק מסיבות אחרות.

בכדי למנוע מקרים אלה, יש להיערך בטרם הניתוח ולערוך תיאום ציפיות עם הרופא המנתח. במידת האפשר, יש לדרוש הדמיה של האף החדש, בכדי שאפשר יהיה להתרשם עוד לפני התהליך אשר אינו בר שינוי.

מה כולל הניתוח אף ארוך?

ניתוח אף ארוך הוא ניתוח שמתבצע על ידי שינוי גודל הסחוסים והעצם על מנת ליצור את הפרופורציות המתאימות לפנים של המטופל. לפני ביצוע הניתוח, על המנתח לבצע בדיקה יסודית של מבנה האף ולהעריך את הצרכים האישיים של המטופל בכדי ליישם את הטכניקה המתאימה ביותר למצבו הפיזי. למרות שהניתוח עשוי לגרום לשינוי מהותי בגודל האף, חשוב להבטיח שהאף יישאר בריא ושלא תהיה פגיעה במערכת הנשימה. כדי לפעול בכך, המנתח חייב לשמור על קשת הסחוס ולהעניק תמיכה אופטימלית לנחיריים. במידה שלאחר הניתוח האף יהיה קצר מידי זה עלול לגרום לבעיות נשימה שונות, לכן הבדיקה המקדימה חשוב במיוחד. 

לאחר הניתוח, יהיה צורך בטמפונים מיוחדים שיספגו את הדם שימשיך לנזול במשך הימים הראשונים. על האף יונח סד מיוחד שמיועד לסייע בהחלמה ולייצב את האף. הסרת הטמפונים והסד היא פעולה שתתבצע רק על ידי הרופא המנתח. מיד לאחר הסרתם יהיה ניתן להבחין בשינוי במראה האף. 

מספר טיפים לפני ניתוח אף ארוך

כפי שציינו, ניתוח אף ארוך הוא תהליך כירורגי שמטרתו לקצר את אורך האף. כדי להגיע לתוצאה המבוקשת, חשוב לעקוב אחר ההוראות של המנתח ולבצע בדיוק את מה שהוא אומר. זה מאוד חשוב, מכיוון שכל פעולה שאיננה נכונה, עלולה לפגוע בצורתו הסופית של האף ובבריאות המטופל. אחוזי ההצלחה של ניתוח זה הם גבוהים ותלויים בכישוריו של המנתח ובתוצאה הרצויה. משך ההחלמה יכול להשתנות ממטופל למטופל, ולכן ניתן לראות את צורתו הסופית של האף בין מספר שבועות עד מספר חודשים לאחר הניתוח. ריכזנו לכם מספר טיפים חשובים לפני ניתוח אף ארוך- 

  • בחרו במנתח מקצועי ומנוסה

כדי להבטיח את הצלחתו של ניתוח אף ארוך, חשוב לבחור במנתח אף עם ניסיון ומומחיות בתחום. כדי להבטיח את איכות הניתוח כדאי לבחור במנתח שעומד בתקן המקצועי ומציע מחיר הוגן עבור העבודה. חשוב לבחור במנתח שיספק לכם תחושת ביטחון ויאפשר לכם להיות בטוחים שהניתוח יתבצע בצורה הנכונה ובהתאם לצרכים והעדפות שלכם. מנתח חסר ניסיון עשוי לגרום לתוצאות שאינן מתאימות לציפיות שלכם. חשוב לזכור שבדרך כלל ככל שהמוניטין של מנתח האף גבוה יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.

  • בררו על המרפאה ועל המנתח

כאשר אתם מתכוונים לבצע ניתוח אף ארוך, חשוב לבחור במרפאה ובמנתח המתאימים לצרכים שלכם. כדאי לברר על הניסיון והמומחיות של המנתח, וגם לבדוק כמה ניתוחים מוצלחים בוצעו על ידו בעבר. ניתוח אף ארוך הוא תהליך כירורגי ולכן ישנם סיכונים כמו בכל ניתוח אחר. כדאי לוודא שהמרפאה עוקבת אחר המטופל גם לאחר הניתוח ומספקת טיפול רפואי מקצועי ומתאים במידת הצורך. לכן, חשוב לבחור במנתח אף בעל ניסיון ומומחיות, ולבדוק את המרפאה לפני הניתוח.

  • אל תוותרו על פגישת ייעוץ

לפני ניתוח אף ארוך חשוב להגיע לפגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ תוכלו להכיר את המרפאה באופן ראשוני ולהכיר את הרופא המנתח. כך תוכלו לראות האם המרפאה נקייה, מה המכשור בו משתמשים, האם המנתח מרשים אתכם וכדומה. בנוסף לכך, במהלך פגישת הייעוץ הרופא יבצע בדיקות שונות בהן יבחן את מבנה האף ויחליט על סוג הניתוח המתאים ביותר. במסגרת פגישת הייעוץ תוכלו לשאול כל מה שאתם רוצים לדעת על הניתוח לרבות זמן ההחלמה וההתאוששות הדרושים לאחר הניתוח. במסגרת פגישת הייעוץ יש לתאם ציפיות ריאליות עם המנתח ולבדוק מה הטיפול המתאים למקרה שלכם.

  • הקפידו על ההוראות שאתם מקבלים מהרופא

על מנת להיות בטוחים שהניתוח יעבור בהצלחה חשוב מאוד להקפיד על כל ההוראות שאתם מקבלים מהרופא. בפגישת הייעוץ הראשונית עם המנתח, תקבלו הסבר מפורט על הכנת הפנים לניתוח (כמו להסיר איפור, לנקות את הפנים, להפסיק לעשן לפחות שבועיים וכו'), כדי למזער את הסיכונים. גם לאחר הניתוח חשוב להקפיד על ההנחיות של המנתח, לא לזוז יותר מדי (כדי למנוע פגיעה בעצם החלשה), לנוח, להחליף את התחבושות במרפאה ולהקפיד על הניקיון. חשוב מאוד להקפיד על ההוראות בשביל להבטיח החלמה והתאוששות מהירה ולא פגומה.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!