ניתוח אף אולטראסוני

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


ניתוח אף אולטראסוניניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים בישראל. אחד החידושים הוא ניתוח אף אולטראסוני שעובד כמעט כמו ניתוח אף רגיל ומאפשר לקבל תוצאות מעודנות ומדויקות. על ניתוח אף אולטראסוני נרחיב במאמר הבא. 

 

ניתוח אף אולטראסוני- כיצד מתבצע ניתוח אף?

ניתוח אף מתבצע על ידי רופא מנתח שמומחה לניתוחי אף. בניתוח אף ניתן לשנות את מראה האף, לתקן את תפקוד האף או לבצע את שניהם. מדובר בניתוח שמשתנה בהתאם למטופל, למצבו הרפואי ולרצונות האסתטיים שלו. לכן ניתוח אף לא כולל צעדים מוגדרים וקבועים מראש. כל שלב בניתוח אף מותאם למטופל. ניתוח אף כולל הרדמה מקומית או כללית. סוג ההרדמה ייקבע על ידי הרופא המנתח בהתאם לפרמטרים כמו העדפת המטופל, מצבו הרפואי, סוג ההליך שמתבצע, מורכבות ההליך ועוד. 

לביצוע ניתוח אף יש לקחת בחשבון את תכונות הפנים ואת עור האף שכן במהלך הניתוח משנים את העצם, הסחוס והעור ויש לבחון את השינוי הנדרש. בניתוח המנתח יבצע חתך חיצוני בבסיס האף בין הנחיריים ודרכו יקבל גישה לעצמות ולסחוס. החתך מתבצע בתוך האף ונותן גישה למהלך הניתוח. במהלך הניתוח ניתן להגדיל או להצר את עצם האף, להסיר רקמה מחלק אחר בגוף או להשתמש במילוי סינתטי ועוד. בתום הניתוח המנתח ימקם סד שיתמוך בצורה החדשה של האף. לעתים יש צורך בתחבושות שיספקו תמיכה נוספת. 

ניתוח אף אולטראסוני- מה זה אומר?

ניתוח אף אולטראסוני הוא ניתוח שמתבצע בטכנולוגיה חדשנית. בניתוח אף אולטראסוני נעשה שימוש בכלים מיוחדים שמאפשרים  לשנות את עצמות האף וליצור צורה מעודנת ורצויה. במהלך ניתוח אף אולטראסוני נעשה שימוש בטכניקות מתקדמות שמאפשרות לחשוף את עצמות האף. ניתוח אף אולטראסוני מאפשר לבצע שינויים בגודל האף, בצורה שלו ואף בזווית שלו. 

כמו ניתוח אף רגיל, התוצאות של ניתוח אף אולטראסוני דומות ונשארות קבועות. זמן ההתאוששות מהניתוח הוא כשלושה שבועות, כמו ניתוח אף רגיל. 

 

ניתוח אף אולטראסוני- איך זה עובד?

ניתוח אף אולטראסוני עושה שימוש בטכנולוגיות קול וכלים של אולטרסאונד. על ידי טכנולוגיות אלה ניתן להפחית שומן בגוף או להדק עור רפוי. כיום ניתן גם לבצע ניתוחי אף על ידי טכנולוגיות אלה. 

ניתוח אף אולטראסוני מתבצע על ידי גלי אולטרסאונד. גלים אלה מאפשרים לעצב את עצמות האף ולדייק אותן. גלי האולטרסאונד גורמים לקצה לרעוד על ידי התדרים וכך ניתן לגלח חלקי עצם מיותרים שגורמים לבליטות באף. בניתוח אף רגיל הבליטות הללו מוסרות בצורה אגרסיבית יותר ועל ידי טכנולוגיה זו גם הבליטות הקטנות ביותר יכולות להיות מותאמות.

 

ניתוח אף אולטראסוני- מהלך הניתוח

ניתוח אף אולטראסוני מצריך פתיחה של האף על מנת לחשוף את האזור המטופל. לשם כך יבוצע חתך מתחת לקצה האף והאף יימשך לאחור. על ידי כך יהיה ניתן לנתח את האף ולטפל בו בלי לפגוע בחלק הרגיש במעטפת האף, במעטפת החניכיים ובחלק המפריד ביניהם. לאחר מכן, העור יוסר ויהיה ניתן להתחיל את העבודה על עצמות האף על ידי הכלים הטכנולוגיים המתקדמים. 

על ידי ניתוח אף אולטראסוני ניתן לטפל בקצה האף, בנחיריים, בגשר האף ועוד. במהלך הניתוח ייעשה שימוש בכלים שונים שיבצעו גילוף, גילוח והחלקה.

היתרון המשמעותי של ניתוח אף אולטראסוני הוא היכולת לדייק את הניתוח ואת התוצאות שלו. כמו כן על ידי גלי האולטרסאונד ניתן לפגוע ברקמות העור הסובבות באופן מינימלי. 

בסיום הניתוח, רקמות העור יוחזרו למקומן ויתאימו אותן למבנה העצם החדש. כמובן שאת החתך יתפרו בתפרים מיוחדים. כמו כן יושם מכשיר לקיבוע האף על מנת להבטיח החלמה אופטימלית. 

ניתוח אף אולטראסוני- החלמה

כפי שציינו ניתוח אף אולטראסוני כולל תקופת החלמה בדומה לניתוח אף רגיל. בסיום הניתוח המטופל ישהה בחדר התאוששות לזמן קצר ולאחריו יוכל לעזוב. ברוב המקרים המטופל יוכל לצאת הביתה כבר ביום הניתוח, אך במקרים בהם המטופל סובל מבעיות בריאותיות ייתכן שהוא יאלץ להישאר למשך הלילה להשגחה. 

לאחר הניתוח חשוב לשכב עם ראש מורם גבוה. על ידי כך ניתן להפחית דימומים ונפיחות. כמו כן על מנת להוריד את הנפיחות ולהפחית כאבים ניתן לבצע קומפרסים קרים ואף לקחת משככי כאבים בהתאם להמלצת הרופא המנתח. 

ברוב המקרים כשבועיים עד שלושה לאחר הניתוח הכאבים יופחתו באופן משמעותי, הנפיחות תרד והמטופל יוכל לחזור לשגרה. 

 

ניתוח אף אולטראסוני- סיכונים

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר כיום. מסיבה זו מנתחים רבים יודעים כיצד לבצע את הניתוח ומבצעים זאת במיומנות רבה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שקיימים סיכונים בביצוע הניתוח. כמו בכל ניתוח שכולל הרדמה יכולים להיות סיבוכים הנובעים מההרדמה כמו זיהום, דימומים ותגובה שלילית להרדמה. מלבד סיבוכי ההרדמה עלולים להיגרם סיכונים נוספים. 

יש לשים לב כי רוב הסיכונים אינם נפוצים. עם זאת מומלץ להתייעץ עם הרופא המנתח בנוגע אליהם. כמו כן, ישנם מקרים בהם התוצאה של הניתוח תהיה לא מוצלחת. למעשה ב-5% עד 10% עלולים להזדקק לניתוח חוזר. לדוגמא במצבים האם רקמת הצלקת או השתלים שהוחדרו דרך העור לא מגיבים טוב. 

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!