כמה עולה שיוף אף?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!


כמה עולה שיוף אףשיוף אף הוא אפשרות לשיפור המראה האסתטי של האף. ישראלים רבים בוחרים לבצע שיוף אף על מנת לעצב את האף. אך מה זה שיוף אף? כיצד הוא מתבצע וכמה עולה שיוף אף? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

כמה עולה שיוף אף- מהו ניתוח אף?

ישראלים רבים בוחרים לבצע ניתוחי אף פלסטיים על מנת לעצב את האף ואף לשפר את התפקוד שלו. ניתן לסווג ניתוחי אף לשני סוגים מרכזיים- 

  • ניתוח אף פלסטי- ניתוח אף פלסטי הוא ניתוח שמטרתו לשפר את המראה האסתטי של האף. בניתוח אף פלסטי יתבצעו פעולות שונות בהתאם למטרת המטופל- שיוף גבנונית, הקטנת נחיריים, הגדלת נחיריים, עיצוב צורה ועוד. 
  • ניתוח אף רפואי- ניתוח אף רפואי הוא ניתוח שמטרתו לשפר ולתקן בעיות רפואיות בחלל האף. בעיות אלה עלולות לפגוע בתפקוד האף ולגרום לקשיי נשימה אצל המטופל. בניתוח אף רפואי יתבצעו פעולות שונות בהתאם לצורך- תיקון סטייה של מחיצת האף, תיקון קונכיות מוגדלות וכדומה. 

כמה עולה שיוף אף- מהו שיוף אף?

שיוף אף הוא פעולה שמתבצעת על מנת לעצב את מראה האף. עיצוב האף מתבצע על ידי שינויים במרכיבי האף כמו לדוגמא הסחוס, העצם, גבנון וסגרים, עיצוב נחיריים ועוד. אחת האפשרויות לעיצוב האף היא על ידי שיוף. שיוף האף מעדן את מראה האף ומאפשר להקטין אותו, ליישר את הגבנון. על ידי שיוף האף ניתן להעניק לאף מראה מושלם, אסתטי ומדויק. 

שיוף האף מתאים גם לבעיות אסתטיות, אך למעשה גם לבעיות תפקודיות. לדוגמא, בעיות כמו סטיה במחיצת האף יכולות להיפתר על ידי שיוף האף. בנוסף ניתן לבצע שיוף האף עם לטיפול בזיהומים בשל חסמים בסינוסים או לטיפול בקשיי נשימה מתוך שינה. 

 

כמה עולה שיוף אף- גבנון

גבנון באף הוא מונח המתאר אף במבנה נשרי. כלומר, כאשר מבנה האף בולט כלפי מעלה בנקודה אחת או כמקשה שלמה. יכול להיות גבנון עדין או גבנון משמעותי ובולט מאוד. גבנון באף הוא תופעה נפוצה מאוד ורבים מהאנשים שמבצעים ניתוח אף פלסטי מבקשים לתקן את הגבנון. 

גבנון יכול להיות תורשתי. אך במקרים מסוימים גבנון יכול להתפתח מסיבות שאינו תורשתיות. לדוגמא ביצוע ניתוח אף בגיל צעיר, חבלה או מכה באף, תאונה, גידול באזור ועוד, עלולים לגרום לגבנון באף. 

גבנון באף גורם למראה נשרי ונחשב ללא אסתטי כלל. לא כל אדם עם גבנון ממהר לבצע ניתוח אף. למעשה אנשים רבים בעלי גבנון הם בעלי פרופורציות נכונות והגבנון מתאים לפרופורציות הפנים שלהם. אנשים אלה מרגישים טוב עם המראה שלהם, ואין להם רצון להסיר את הגבנון. לעומת זאת, קיימים אנשים רבים שמרגישים שהגבנון משבש את הפרופורציות של הפנים שלהם ומוביל למראה לא אסתטי כלל. לעתים הגבנון גורם לירידה בביטחון העצמי והמטופל מעוניין להסירו על מנת להעלות את הביטחון העצמי שלו. בסופו של דבר האף הוא איבר שנמצא במרכז הפנים וקשה להסתירו. 

אחת האפשרויות להסרת גבנון היא על ידי שיוף אף. כך המנתח משייף את האף על מנת לעצב אותו להסיר את הגבנון. 

קראו עוד: מתי קיים צורך בניתוח אף רפואי

כמה עולה שיוף אף- סטייה במחיצות האף

מחיצת האף צריכה להיות ממוקמת במרכז האף באופן ישר. לעתים, כאשר מתבגרים והגוף מתפתח, מחיצת האף מתעקמת ונוטה לכיוון אחד הצדדים. במצב כזה יש סטיית במחיצה ולעתים אף מתפתח בליטת סחוס בבסיסה התחתון. בדרך כלל סטיית המחיצה תהיה קלה ולא תגרום לקשיי נשימה. אך קיימים מקרים בהם סטיית האף חמורה ועלולה לגרום לסתימה חלקית או מלאה של אחת ממערות האף. כמובן שמלבד לסטייה מולדת או שמפתחת עם השנים, גם חבלה או טראומה באזור עלולות לגרום לסטיית מחיצה. על מנת לטפל בסטיית מחיצה שגורמת לקשיי נשימה יש לבצע ניתוח אף. אחת האפשרויות לטיפול בסטייה היא על ידי שיוף אף. 

 

כמה עולה שיוף אף- כיצד מתבצע שיוף אף?

שיוף אך מתבצע בהרדמה מקומית או כללית על ידי רופא מנתח שמומחה בניתוחי אף. לאחר ההרדמה הרופא יבצע חתכים באף- בנחיריים או דרך העור. לאחר החתכים הרופא יוכל לטפל בסחוס ובעצמות האף ולבצע שיוף, תיקונים ולעצב את מראה האף בהתאם לרצון המטופל. בביצוע שיוף אף ניתן להסיר גבנונים, לעצב את האף, לעדן את קצה האף, להצר את האף, להצר את הנחיריים ועוד. לאחר שיוף אף הרופא יקבע את האף על ידי סד או גבס ויעצור את הדימום על ידי טמפונים. 

שיוף אף כולל החלמה הדרגתית. התוצאה הסופית מתגבשת במהלך חצי שנה עד שנה לאחר הניתוח. 

כמה עולה שיוף אף- אז מה המחיר?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה שיוף אף מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים כמו מי הרופא המנתח, האם יש צורך ברופא מרדים, מורכבות הניתוח, מה כולל ההליך ועוד. 

כתוצאה מכך, טווח המחירים של ניתוח אף הוא רחב יחסית ומושפע מהמוניטין של הרופא וממידת ניסיונו, כולל עלות האשפוז והשימוש במתקן הרפואי. באופן ממוצע, המחיר לניתוח אף נע בין 10,000 לבין 20,000 שקלים. 

קראו עוד: התמודדות לאחר ניתוח אף

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!