הצרת אף ללא ניתוח

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

הצרת אף ללא ניתוחניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר ומבין הניתוחים הנפוצים ביותר בכלל. נדמה, שבעולם שמקדש את החיצוניות והיופי אנחנו נמשיך לראות בשנים הקרובות את ניתוחי האף הולכים ומתרבים. אלא שלמעשה, מתחיל לקרות תהליך הפוך. אנשים, מסיבות שונות אותן נפרט בהמשך, זונחים את הניתוחים הפלסטיים. זאת אומרת הם אינם מוותרים על החלום לשנות את מראה האף שלהם אבל הם בוחרים בדרכים אחרות, פחות פולשניות וחודרניות ועם פחות כאבים. כאלו הם השיטות של פיסול אף בלייזר או תיקון פגמים באמצעות הזרקת חומרים.

כזו היא למשל תופעת הצרת אף ללא ניתוח. אף רחב הוא גורם שרבים נרתעים ממנו ולכן אנשים רבים שאפם רחב לדעתם, מבקשים להצר את האף. כיום ניתן לבצע הצרת אף ללא ניתוח בצורה קלה, מהירה, פשוטה וללא כאבים באמצעות שיטות פיסול והכל גם במחיר זול משמעותית מאשר ניתוח פלסטי רגיל. 

הסיבות לביצוע הצרת אף ללא ניתוח

זה נכון לגבי הצרת אף וזה נכון לגבי כל המקרים בהם נרצה לעשות שינוי באף שלנו – ישנם סיבות רבות מדוע לבכר את השינוי באמצעות טכניקות מתקדמות ולא באמצעות ניתוח. בראש הרשימה נמצאת החרדה של האנשים מניתוחים. ניתוח אף הוא ניתוח מורכב אף על פי שהוא נפוץ. הוא דורש מיומנות ודיוק מצד הרופא והוא נחשב מסובך. רוב האנשים סולדים מניתוחים וכאשר אין צורך רפואי אמיתי, היו מעדיפים להימנע ממנו. בוודאי כשיש אופציות נוחות יותר ויעילות במקרים מסוימים באותה הרמה.  מעבר לחרדה מניתוחים יש גם את נושא הכאב ותהליך ההחלמה. הצרת אף ללא ניתוח, למשל, מאפשרת לבצע את השינוי הקוסמטי בלי חתכים, בלי צלקות, בלי שבירות והסרות של עצם, סחוס וכד'. מעבר לכאב יש גם את תהליך ההחלמה. בטכנולוגיות שאינן מערבות ניתוח – ההחלמה היא מהירה פי כמה. 

סיבה נוספת היא סוגיית המחיר. מחיר הצרת אף ללא ניתוח זולה משמעותית. אנחנו מדברים על הפרשים של עשרות אלפי שקלים (בהתאם למקרה והצורך). זה אומר שקהל גדול, שאולי לא יכול לאפשר לעצמו הוצאה כספית עצומה כמו של ניתוח, לא חייב לוותר על החלום שלו ויכול לקבל אף חדש במחיר המתאים לכל כיס. 

ולבסוף, סיבה נוספת שיש המחשבים אותה כמרכזית היא העובדה שניתוח פלסטי רגיל מביא תוצאה טובה אבל חד משמעית ובלתי הפיכה. אפשר לנסות לתקן בקצוות אף לאחר ניתוח אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. הצרת אף ללא ניתוח או כל תיקון אחר ללא ניתוח הם הפיכים. כך שגם אם אחר הטיפול לא הייתם מרוצים מהתוצאה או שהפרופורציות של הפרצוף שלכם השתנו, תוכלו להמתין מעט והמצב יחזור לקדמותו לאחר פרק זמן קצר. 

הצרת אף ללא ניתוח בלייזר או על ידי מילוי חומרים

ניתן להצר או לפסל אף רחב ללא ניתוח. למעשה, יש שתי שיטות טיפול אסתטיות פופולאריות ומוכחות, היכולות לתקן פגמים במקום ניתוח. הראשונה היא פיסול אף באמצעות לייזר והשנייה היא  פיסול אף על ידי מילוי חומרים. פיסול אף באמצעות לייזר, עושה שימוש בטכנולוגיה המותחת שרירים ורקמות שונות ובעצם מעצבת אותם מחדש. הטיפול הוא חיצוני לחלוטין ואין חתכים. הטיפול בלייזר טוב בעיקר בחלקים התחתונים של האף או בקצהו שם יש יותר סחוס ולכן רלוונטית להצרה בחלק התחתון של האף. 

פיסול אף באמצעות חומרי מילוי, עושה שימוש בחומרי מילוי שונים ובטוחים, לפי הצורך הרפואי (לרוב נשתמש בחומצה היאלרונית), המוזרקים אל תוך האף ובעצם מאפשר לעבד או לפסל את האף (לא רק להגדיל על ידי הוספת החומר אלא גם להקנות מראה של הקטנה).  בשתי השיטות האמת חייבת להיאמר: אלו שיטות שטובות לבעיות מסוימות או למקרים קלים. אם י בעיה רצינית יותר או פגם גדול יותר – לרוב נצטרך ניתוח ותיקון על ידי מילוי חומר או לייזר לא ישיג את התוצאות המקוות. הצרת אף ללא ניתוח יכולה להתרחש עם מדובר בהצרה קלה. אבל אף רחב מאוד, שנרצה שיעבור הצרה משמעותית – נצטרך לבצע ניתוח פלסטי בשיטות הרגילות.

לכן, הדברים נכונים לגבי כל ניתוח שנרצה לעשות. מומלץ להיוועץ עם רופא מומחה, האם לבצע הצרת אף ללא ניתוח והאם זה יביא לתוצאות המצופות ואם כן, האם בלייזר או בפיסול על ידי מילוי חומרים או שכאמור, השיטה האפקטיבית היחידה היה לבצע ניתוח קלאסי.

שילוב

הצרת אף רחב ללא ניתוח , אינה הליך פשוט. אומנם מבחינת כאבים והחלמה – היא נוחה וקלה אך עצם ההגעה לתוצאה הרצויה היא מורכבת ומסובכת ודורשת ביצוע על ידי רופא מומחה ומיומן בשיטות אלו ובעיקר תכנון מוקדם. חלק מן התכנון הוא ישיבות שלכם עם הרופא ובירור התוצאה הרצויה ומהן הציפיות. 

לרוב, הטכניקה שתבחר במקרה של הצרת אף ללא ניתוח היא משולבת. פיסול לייזר יכולים לתרום להצרת השליש התחתון של האף, שם הלייזר מותח את השרירים שמחתחת לרירית ומקנה על ידי המתיחה מראה צר יותר לחלק התחתון.  בחלק העליון ובחלק של גשר האף, שם יש פחות רקמות רקות, נשתמש בחומרי מילוי. אומנם החומר הממלא את האף, לא מקטין אותו בפועל אך הוא מאפשר להשיג עיצוב מחדש, שנותן אשליה כאילו האף צר יותר. למשל, עם נהפוך את האף לפחות שטוח, זה ייתן תחושה כאילו האף פחות רחב (על ידי הוספת עומק לאף). בכל מקרה, הצרת אף ללא ניתוח אינה קבועה. יש לחזור עליה לאחר תקופה. כך שתמיד ניתן לשפרה ולשנותה.

074-7695546

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג פרופורציה חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!