Site icon ניתוחי אף

ניתוח אף סיכונים

ניתוח אף סיכונים

ניתוח אף הוא ניתוח פלסטי נפוץ ומבוקש מאוד. עם זאת, יש לקחת בחשבון שיש סיכונים בביצוע הניתוח. על סיכונים בביצוע ניתוח אף נרחיב במאמר הבא.

ניתוח אף סיכונים- מה הסיכונים?

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר כיום. עם זאת, יש לקחת בחשבון שקיימים סיכונים בביצוע הניתוח. הסיכונים המרכזיים, כמו בכל ניתוח, הם הסיכונים להתפתחות של זיהום, דימומים ותגובה שלילית להרדמה. בנוסף לכך יכולים להיגרם סיכונים נוספים בהם-

מדובר בסיכונים לא נפוצים, אך יש להתייעץ עם הרופא המנתח בנוגע אליהם.

יש לקחת בחשבון ש-5% עד 10% עלולים להזדקק לניתוח חוזר במצבים האם רקמת הצלקת או השתלים שהוחדרו דרך העור לא מגיבים טוב.

ניתוח אף סיכונים- מה עושים במקרה של ניתוח לא מוצלח?

אחד הסיכונים הנוספים בניתוח אף הוא שיתבצע ניתוח אף לא מוצלח. ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים והמבוקשים ביותר. בניתוח זה ניתן לשנות את מראה האף, לתקן את תפקוד האף או לבצע את שניהם. ניתוח אף הוא לא ניתוח עם צעדים מוגדרים, שכן הוא משתנה בהתאם לרצונו של המטופל ולצורך הרפואי הקיים. כל שלב בניתוח יהיה מותאם באופן אישי למטופל ולמטרותיו. בדרך כלל הניתוח יכלול הרדמה מקומית או כללית, בהתאם למורכבותו. על מנת לבצע ניתוח אף, הרופא המנתח ייקח בחשבון את תכונות הפנים ואת עור האף על מנת לבחון את השינוי הנדרש. החלק העליון של מבנה האף הוא עצם והחלק התחתון הוא סחוס. בניתוח אף ניתן לשנות את העצם, הסחוס והעור.

ישנם מקרים, בהם מסיבות שונות המנותח יוצא לא מרוצה כלל מהניתוח שעבר. ניתוח אף לא מוצלח הוא ניתוח שהוביל לתוצאה לא מוצלחת. במצב כזה יהיה צורך בביצוע ניתוח חוזר. ברוב המקרים הדבר יהיה אפשרי לביצוע וכמעט תמיד ניתן לבצע ניתוח חוזר במידה שהראשון היה לא מוצלח.
יכולות להיות סיבות שונות לניתוח אף לא מוצלח-

ניתוח אף סיכונים- הכנות נדרשות להפחתת הסיכונים

על מנת למנוע את הסיכונים בניתוח אף קודם כל יש לבחור מנתח אף מתאים, מקצועי, בעל ניסיון, הסמכה רפואית והמלצות. לאחר שבחרתם מנתם מתאים, חשוב מאוד לעבור פגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ הרופא יסביר לכם את ההליך, מה הוא כולל ואת הסיכונים הכרוכים בו. במהלך הפגישה אתם תסבירו מה הרצונות ומה המטרות שלכם מהניתוח. כמו כן חשוב מאוד למסור לרופא מידע רפואי כללי, כולל מחלות כרוניות כמו סוכרת לדוגמא ולעבור בדיקות מקדימות. בדיקות אלה ייקבעו האם אתם בכלל מתאימים לניתוח אף. במהלך פגישת הייעוץ חשוב מאוד לתאם ציפיות לקראת הניתוח. בדרך כלל במהלך הפגישה המטופל יעבור הדמיה. בהדמיה זו ניתן לנבא את מראה המטופל לאחר הניתוח. יש לקחת בחשבון שלא תמיד תוצאות הניתוח ייראו כמו בהדמיה.
לפני ניתוח אף, יש לבצע מספר הכנות שונות. הכנות אלה יסייעו לביצוע הניתוח ולקבלת תוצאה טובה מבחינה אסתטית, בריאותית ותפקודית ומסייעות להפחתת הסיכונים. לכן, חשוב מאוד להתכונן לניתוח כנדרש ולא להקל ראש בכך.

ההכנות לפני ניתוח אף כוללות-

ניתוח אף סיכונים- כמה זה עולה?

ניתוח אף הוא הליך נפוץ מאוד במסגרת הניתוחים הפלסטיים. לניתוח זה יש ביקוש גבוה שבא לידי ביטוי, בין היתר, במחירים גבוהים יחסית. קיימים גורמים רבים שישפיעו על המחיר ולכן קשה לענות באופן חד משמעי כמה יעלה ניתוח אף.

באופן ממוצע, המחיר לניתוח אף יכול להגיע ל-10,000 שקלים ולעתים אף יותר. על מנת לקבל מחיר מדויק לביצוע ניתוח אף בהתאם לדרישות שלכם ולמטרות, יש לקבל פגישת ייעוץ במרפאה ורק לאחריה לקבל הצעת מחיר רלוונטית עבורכם.

 

Exit mobile version